• Rare titel, iknow, maar ik wist niets beters. Ik heb geen idee of het waar is btw maar ik word er wel een beetje para van haha. Ik heb het van Facebook, dus kan ook gewoon roddelpraat zijn, maar ik wilde het op Q delen.

    Die talking apps op je mobieltje, zoals Talking Angela, als je goed in de ogen van Angela kijkt, dan zie je een hoofd. Dat is de hoofd van de man die meekijkt met alles wat je op je mobieltje doet, maakt video's of foto's van je wanneer ie wil en weet bijna alles over je. Er wordt gezegd dat je telefoon crasht als je alle talking apps verwijderd, maar dat is niet zo. Ik heb het gedaan, nothing happened. Maar ik word para van die hoofd, want er wordt allemaal foto's op facebook geplaatst met de hoofd van Angela. Ik dus heel goed inzoomen, ik zie een fucking hoofd in die motherfucking oog. Echt eng..

    Excuseer mij voor mijn taalgebruik, maar ik word hier echt paranoïde van.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb even op haar ogen ingezoomd en het wat lichter gemaakt. Hier zie je duidelijk dat het geen man is. ;p


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    EIijah schreef:
    Ik heb even op haar ogen ingezoomd en het wat lichter gemaakt. Hier zie je duidelijk dat het geen man is. ;p



    Maar wel een kamer :')


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Maar wel een kamer :')


    Nee, het zijn de straten van Parijs en het is een grote hoax.
    Hoe kan je daar serieus een gezicht in zien? Ik zocht het op en zag het al niet, dus ik dacht dat ik wat miste. Maar nee, mensen zijn gewoon zo snel bang gemaakt dat ze er nog echt een gezicht in gaan zien ook. Wat zal degene die dit verspreid heeft een lol hebben zeg.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 23:53 ]


    Your make-up is terrible

    Lorum schreef:
    (...)

    Maar wel een kamer :')


    Ik zie eerder een soort huisje aan de buitenkant en een stukje straat.


    16 - 09 - '17

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, het zijn de straten van Parijs en het is een grote hoax.
    Hoe kan je daar serieus een gezicht in zien? Ik zocht het op en zag het al niet, dus ik dacht dat ik wat miste. Maar nee, mensen zijn gewoon zo snel bang gemaakt dat ze er nog echt een gezicht in gaan zien ook. Wat zal degene die dit verspreid heeft een lol hebben zeg.


    Actually, ik heb even beter gekeken en ben het met je eens, maar toch blijf ik andere dingen verdacht vinden :')


    That is a perfect copy of reality.

    Hoax :Y) Successful though

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 0:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat zou een leuke verhaallijn voor een horror of thrillerfilm (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het lijkt me niet dat het waar is, nogal onmogelijk als dat persoon in zoveel mobieltjes tegelijkertijd kan kijken.
    Ik kende het niet tot nu, dus ik heb het ook niet op mijn mobiel gehad. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    EIijah schreef:
    Ik heb even op haar ogen ingezoomd en het wat lichter gemaakt. Hier zie je duidelijk dat het geen man is. ;p



    Toch zie ik wel wat achter dat raam.


    Some people are art and do art at the same time

    I wish I could draw shit like that. Maar hoofd? I dun see any.


    No growth of the heart is ever a waste

    Genest schreef:
    Het lijkt me niet dat het waar is, nogal onmogelijk als dat persoon in zoveel mobieltjes tegelijkertijd kan kijken.
    Ik kende het niet tot nu, dus ik heb het ook niet op mijn mobiel gehad. :'D
    Het is zeer zeker mogelijk, trust me.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Het is zeer zeker mogelijk, trust me.

    Nou, ik geloof er niets van. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Klopt, het is een of andere bejaarde gast


    Firm believer of all that is magic

    Een oude screenshot van mijn talking angela.



    Zoom goed in, ik zie heus geen straten van Parijs. Ik zie iets heel anders.


    Some people are art and do art at the same time

    Ohh begin dit echt eng te vinden.
    Gelukkig heb ik die app niet :')


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .