• Our tinychat

    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Eighties - 8 maart | 16
    Miriam - Mainwaring - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Ness - Mercimek - 23 september | 14
    Melissa - Martens - 22 januari | 16
    Marlijn - Marriemar - 24 december | 15
    Noek - LucilIe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Botje - 14 maart | 13
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14

    Sorry, ik moet mijn held hier even plaatsen.


    Zie zijn laatste tweets :c



    BOE.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 21:01 ]

    Mercimek schreef:
    Of je gaat naar de winkel, koopt wax strips en zorgt ervoor dat je over een paar jaar nog met gladde benen, gekleed in een shortje, de straat op kan.


    Nee :3 Ik ben lui, maar je hebt wel gelijk.

    Botje schreef:
    (...)

    Ergens weet niemand onze naam? Is dat wat je bedoelde?


    Nee, als in 'We can go to somewhere nobody knows our name' of 'We are somewhere nobody knows our name'. Als titel voor mijn story omdat ze ontvoerd worden en de hoofdpersoon al sinds kleins af aan buiten huis leeft.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Botje schreef:
    (...)

    Nee :3 Ik ben lui, maar je hebt wel gelijk.


    Ehm, mijn moeder heeft een epileer apparaatje. Misschien dat je zo'n ding in huis hebt liggen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mercimek schreef:
    (...)

    Nee, als in 'We can go to somewhere nobody knows our name' of 'We are somewhere nobody knows our name'. Als titel voor mijn story omdat ze ontvoerd worden en de hoofdpersoon al sinds kleins af aan buiten huis leeft.


    Zou het dan niet moeten zijn: "Somewhere where nobody knows her name."
    Is wel een leuk ideetje c:
    Ik ga trouwens slapen, byee (:

    Mercimek schreef:
    (...)

    Ehm, mijn moeder heeft een epileer apparaatje. Misschien dat je zo'n ding in huis hebt liggen?


    Voor de wenkbrauwen wel, maar die is zo klein dat ik het enkel kan gebruiken voor mijn wenkbrauwen :')

    Botje schreef:
    (...)

    Zou het dan niet moeten zijn: "Somewhere where nobody knows her name."
    Is wel een leuk ideetje c:
    Ik ga trouwens slapen, byee (:


    OMFG JAAAAAAAA.
    THANKYOUU OMG OMFG OMFG.
    Nighy night, Aline.
    Goodnight, Noek.
    Slaapwel, Mir.
    Teruste, iedereen die ik nu ben vergeten.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Epileren is doodgaan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Martens schreef:
    Epileren is doodgaan.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    It feels like the first time. Like the very first time. Woohoo


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mercimek schreef:
    (...)

    1 plastic beker suiker, 1/6 beker citroen en een half bekertje water. Roeren tot je een waterig goedje heb en boven het vuur zetten. Blijven roeren tot het gaat 'schuimen' en dan toekijken hoe het goudgeel/bruin word. Op tijd van het vuur halen en meteen overgieten in -als ik jou was- een plastic beker. Zo'n wegwerp ding. Mijn lieve Tom&Jerry trommel is niet meer dankzij het plakspul.
    Nja, anderhalf uur wachten en voelen of het afgekoeld is. Pas op! Als het warm is laat het zitten, niet aanraken. Je brand je eraan, letterlijk.
    Snel beginnen met waxen na het afkoelen door een stukje te pakken en het te gaan 'kneden'. Het plakt, maar blijf doorgaan tot het goudgeel is.
    Met de groeirichting mee duwen en eraf trekken. Zo snel mogelijk toepassen want na het hard worden is het afgelopen en heb je er niks meer aan.


    Een echte bwker citroen of is citroensap ook goed?


    Reality's overrated.

    And I guess it’s just the woman in you
    That brings out the man in me
    I know I can’t help myself
    You’re all in the world to me


    Ik heb dit lied echt in mijn hoofd. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    He's so damn hot.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    3000 miles away


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    And I guess it’s just the woman in you
    That brings out the man in me
    I know I can’t help myself
    You’re all in the world to me


    Ik heb dit lied echt in mijn hoofd. :')


    Ik ken het niet, lalalaala :'D

    Boekje lezeeeen c: