• Our tinychat

    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Eighties - 8 maart | 16
    Miriam - Mainwaring - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Ness - Mercimek - 23 september | 14
    Melissa - Martens - 22 januari | 16
    Marlijn - Marriemar - 24 december | 15
    Noek - LucilIe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Botje - 14 maart | 13
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14

    Sorry, ik moet mijn held hier even plaatsen.


    Zie zijn laatste tweets :c



    BOE.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 21:01 ]

    Mercimek schreef:
    Oh, ehm weird vraagje.
    Ben ik de enige die zijn oksels niet scheert?

    Haha, ik scheer ze wel. Ik zweet minder als ze geschoren zijn. ^^ Of het valt minder op, idk, heb ik geen verstand van.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Kale beentjes is fijn. :3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mainwaring schreef:
    (...)
    Haha, ik scheer ze wel. Ik zweet minder als ze geschoren zijn. ^^ Of het valt minder op, idk, heb ik geen verstand van.


    Reality's overrated.

    Mainwaring schreef:
    (...)
    Ja, dat is geen woord haha. Ik bedoel gewoon zo'n ding:


    Hebben ze geen heel donker wenkbrauwpotlood? Misschien weet een medewerker in een winkel welke je moet gebruiken?


    Pincet iets. Neee. Ehm. Ik ben de naam kwijt. Grrr.


    Reality's overrated.

    Botje schreef:
    (...)

    Niet? :o Sorry. Wat zei je ook alweer? Ik weet het niet meer D:

    Jij iets over een spel met koekjes, en je vroeg het het met M. ging.
    Ik: "Hahaha, en idk ik zag hem vandaag maar meer niet :') En hoe gaat het met jou en iemand?"
    Die zin lijkt zo lang. Heb ik het wel echt gestuurd? HAHA. Misschien verbeeldde ik het me wel.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mercimek schreef:
    I said that I needed to find you, but now most anyone find me! // One Direction

    I know, I know. Kut titel zonder logica of goed taalgebruik. Het is van bijna een jaar geleden en je wil niet geloven hoe goed ik de Engelse taal -not- heb opgepikt.


    Van je titel klopt inderdaad niet veel, al vind ik hem wel leuk bedacht. Ik zal edns nadenken okay?


    Reality's overrated.

    Hahhaa, Mir, je hebt me niets gevraagd. Alleen gezegd hoe het met M. ging :p

    Ik had laatst suikerwax gemaakt, en ik ben -verre van- enorm nieuwschierig en wou weten hoeveel pijn het zou doen. Basically, ik heb het pijnloos aan beide oksels gewaxt en heb nu al bijna een week gladde okseltjes -evenals benen en armen-. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    LucilIe schreef:
    (...)

    Van je titel klopt inderdaad niet veel, al vind ik hem wel leuk bedacht. Ik zal edns nadenken okay?


    Yay, thanks.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik heb vannacht zó raar gedroomd. O.o


    Reality's overrated.

    58OO, boemshakalaka.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Vertel, Noekie.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mercimek schreef:
    Ik had laatst suikerwax gemaakt, en ik ben -verre van- enorm nieuwschierig en wou weten hoeveel pijn het zou doen. Basically, ik heb het pijnloos aan beide oksels gewaxt en heb nu al bijna een week gladde okseltjes -evenals benen en armen-. ^^


    Hoe maak je dat omfg.


    Reality's overrated.

    Ik ga nu slapen. Ik vertel morgen, okay? Bye. Sleep well, Loves.


    Reality's overrated.

    LucilIe schreef:
    (...)

    Hoe maak je dat omfg.


    1 plastic beker suiker, 1/6 beker citroen en een half bekertje water. Roeren tot je een waterig goedje heb en boven het vuur zetten. Blijven roeren tot het gaat 'schuimen' en dan toekijken hoe het goudgeel/bruin word. Op tijd van het vuur halen en meteen overgieten in -als ik jou was- een plastic beker. Zo'n wegwerp ding. Mijn lieve Tom&Jerry trommel is niet meer dankzij het plakspul.
    Nja, anderhalf uur wachten en voelen of het afgekoeld is. Pas op! Als het warm is laat het zitten, niet aanraken. Je brand je eraan, letterlijk.
    Snel beginnen met waxen na het afkoelen door een stukje te pakken en het te gaan 'kneden'. Het plakt, maar blijf doorgaan tot het goudgeel is.
    Met de groeirichting mee duwen en eraf trekken. Zo snel mogelijk toepassen want na het hard worden is het afgelopen en heb je er niks meer aan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'