• Omdat het weer warmer aan het worden is, en ik vorig jaar m'n 'tussenjas' (lente/herfst) heb weggedaan, omdat hij kapot en klein was, ben ik nu op zoek naar een nieuwe. ^^ Ik heb nu twee hele leuke gevonden, maar natuurlijk kan ik weer eens niet kiezen. Het is exact hetzelfde model, maar in een ander motief, en ik vind ze allebei heel erg leuk, dus wil ik jullie om hulp vragen. (: Dus, welke van deze twee jassen vinden jullie het leukste?

    1
    2


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind ze allebei wel leuk c: Één. Of twee. Nee één. Al vind ik één wat creatiever. Ik denk niet dat ik je veel kan helpen :p

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 11:20 ]


    Tijd voor koffie.

    Twee, als ik zou moeten kiezen zou ik voor de tweede gaan! Alhoewel de eerste ook erg gaaf is! Niet mijn ding though c:


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Mhysa schreef:
    Twee, als ik zou moeten kiezen zou ik voor de tweede gaan! Alhoewel de eerste ook erg gaaf is! Niet mijn ding though c:


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Mhysa schreef:
    Twee, als ik zou moeten kiezen zou ik voor de tweede gaan! Alhoewel de eerste ook erg gaaf is! Niet mijn ding though c:


    To love is to destroy.

    Ik zou voor de tweede gaan. ^^

    Twee. Niet echt mijn ding, maar blauw vind ik toch net wat leuker dan groen. (:

    Usha schreef:
    Twee. Niet echt mijn ding, maar blauw vind ik toch net wat leuker dan groen. (:


    + staat iets beter bij bepaalde dingen.


    To infinity and beyond •

    Twee. ;3


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zou voor de eerste gaan. Die is namelijk wat "aparter"


    | Reality is for people that lack imagination |

    Usha schreef:
    Twee. Niet echt mijn ding, maar blauw vind ik toch net wat leuker dan groen. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eerste.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind zelf de tweede mooier, want ik vind de combinatie van blauw en groen bij de eerste een beetje 'viezig' ogen, als je begrijpt wat ik bedoel. En ik denk ook dat je de tweede met meer dingen kunt combineren c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Tweede

    Mhysa schreef:
    Twee, als ik zou moeten kiezen zou ik voor de tweede gaan! Alhoewel de eerste ook erg gaaf is! Niet mijn ding though c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Usha schreef:
    Twee. Niet echt mijn ding, maar blauw vind ik toch net wat leuker dan groen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.