• Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm/smartphone maar weet eigenlijk niet goed waar en hoe te beginnen met zoeken, dus vroeg ik me af welke gsm jullie me zouden aanraden. Ik heb niet echt specifieke eisen, alleen mag het niet meer kosten dan ongeveer 120 euro (dus nee het zal geen iPhone worden). Als het een gsm met touchscreen is zou ik wel het liefst een fatsoenlijk scherm hebben, daarmee bedoel ik zo een scherm zoals bij een iPod dat reageert op warmte en niet twee schermpjes die reageren wanneer je ze tegen elkaar drukt. Het moet ook niet echt een touchscreen te zijn, zou ook met toetsenbord mogen, maakt eigenlijk niet veel uit, maar dus welke gsm hebben jullie/raden jullie me aan.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Sony heeft kwaliteit.
    De acer liquid is goed, maar het scherm is zeer gevoel aan barsten, dus als je weet dat je hem gaat laten vallen, zeker niet doen. Als je een persoon bent waarbij het niet gebeurt, is die wel goed.
    Samsung heeft er de meesten in jouw prijsklasse, maar die durven wel eens prut te zijn, je moet een beetje geluk hebben.
    Nokia is nog steeds heel degelijk, maar het besturingssysteem is een beetje minder en de apps zijn beperkt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Voor die prijs kom je uit bij veel verouderde modellen, of van die mini's.


    Your make-up is terrible

    Een telefoon voor niet meer dan 120 euro tegenwoordig? Dan krijg je niet zo veel.. misschien dat je op marktplaats een tweedehands vind?


    To infinity and beyond •

    Ik heb een tweedehands iPhone van 110€ dus het kan wel


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ben ook niet echt op zoek naar het allernieuwste model (want ik weet dat die veel duurder zijn), maar ik heb momenteel een nokia (zo'n oude klapnokia) en wil dus graag een andere omdat deze echt niet handig typt en hij vaak gewoon uitvalt of dat ik ineens niets meer kan doen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Samsung, HTC, zijn goede merken.
    Toevallig ga ik volgende maand weer een nieuwe leasen voor twee jaar, ik ben gewoon de aanbiedingen aan het afwachten van
    die twee merken. (+ iphone), maar begin volgende maand pas echt te zoeken, zodat ik niet met dubbele kosten zit.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 17:44 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb een Sony Xperia E, die ligt in die prijsklasse en ik vind hem erg goed voor zijn prijs, hij is erg degelijk (Dat heb ik wel nodig met mijn onhandigheid), maar hij kan soms erg sloom zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sony is heel goed voor die prijs.

    Ik had een paar jaar geleden een gebruikte Nokia (E-series, weet alleen niet meer welk nummer) van mijn vader met qwerty-toetsenbord en wifi-functie zodat ik ook kon whatsappen enzo, die werkte echt heel fijn, er zat ook een 5MP camera op en een 1,2MP frontcamera. Daarna ben ik overgestapt op een Samsung Galaxy Pocket, maar die raad ik je af omdat die na een tijdje ontzettend sloom wordt en het geheugen snel vol zit en de camera kwaliteit is bagger. nu heb ik een nokia zonder internet vanwege persoonlijke redenen, maar die is niet echt heel fijn ofzo


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly