• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 20:48 ]


    Stenenlikker

    Lanthir schreef:
    Doeidoei! Ik heb morgen een skiles -,-
    Ik ga nog ff verder wat vergaaltjes lezen en dan ook slapen. Tot morgen!

    Of in dit topic blijven....


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Of in dit topic blijven....


    Je doet toch alleen maar gemeen, dus waarom zou ik blijven?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Come on, het was maar een grapje!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Come on, het was maar een grapje!

    Als je dat maar weet! Maar wat voor een verhaal zou k nu schrijven bij mijn Middle-Earth tales? Die van RingKeeper kan ik moeilijk maken zonder dat ik met haar wat overleg...heb jij een ideetje????


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Als je dat maar weet! Maar wat voor een verhaal zou k nu schrijven bij mijn Middle-Earth tales? Die van RingKeeper kan ik moeilijk maken zonder dat ik met haar wat overleg...heb jij een ideetje????


    Aankomst bij de Blue Mountains? Gesprek met de andere dwergenkoningen(vlak voor 'The Hobbit' begint, jww)?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Aankomst bij de Blue Mountains? Gesprek met de andere dwergenkoningen(vlak voor 'The Hobbit' begint, jww)?

    Mmmh, ik zat eerder te denken aan iets kleins wat gewoon in Ered Luin of Erebor gebeurd. Of een reisje die niet in de films/boeken voor komt. Maar wat?


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Mmmh, ik zat eerder te denken aan iets kleins wat gewoon in Ered Luin of Erebor gebeurd. Of een reisje die niet in de films/boeken voor komt. Maar wat?


    Geboorte Fili(of Kili)? :P
    Thorin die als kindje voor het eerst met wapens om leert gaan! (Dat is zooo cute, dat wil ik nu al graag lezen ;D)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Geboorte Fili(of Kili)? :P
    Thorin die als kindje voor het eerst met wapens om leert gaan! (Dat is zooo cute, dat wil ik nu al graag lezen ;D)

    Ik zal het proberen...... Weer vanuit de ik-vorm?


    Gold Gold

    Ik ga, het is 23:00, doeidoei!
    Ik ben er morgen ochtend weer! Van ongeveer zeven uur/half acht tot ongeveer half 10....


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Ik zal het proberen...... Weer vanuit de ik-vorm?

    Wat jou het mooiste lijkt. Maakt mij niet zo veel uit (: x


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)
    Wat jou het mooiste lijkt. Maakt mij niet zo veel uit (: x

    Ik ga het gewoon maken en dan zie je morgen wel. doei......


    Gold Gold

    Ben je nog wakker?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb namelijk mijn tijd van de maand en heb heel erg last van buikpijn en buikkrampen. Ik kan dus niet echt in slaap komen, dus ik blijf nog even wakker (: x


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Ik heb namelijk mijn tijd van de maand en heb heel erg last van buikpijn en buikkrampen. Ik kan dus niet echt in slaap komen, dus ik blijf nog even wakker (: x


    De dwerg leeft nog hoor...
    Ik ben nu aan het bedenken hoe ik het verhaal ga starten (dat vind ik het lastige aan een verhaal schrijven) en als ik het heb bedacht typ ik het en zet ik het online....


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    De dwerg leeft nog hoor...
    Ik ben nu aan het bedenken hoe ik het verhaal ga starten (dat vind ik het lastige aan een verhaal schrijven) en als ik het heb bedacht typ ik het en zet ik het online....


    Yeajj!!
    Mij. Vader heeft toestemming gegeven voor mijn nog even wakker blijven.... Soort van.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]