• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 20:48 ]


    Stenenlikker

    Lanthir schreef:
    (...)

    Yeajj!!
    Mij. Vader heeft toestemming gegeven voor mijn nog even wakker blijven.... Soort van.

    dat is mooi! Ik ben nog steeds een begin aan het bedenken...zul je altijd zien, weet je alles in het midden al, weet je geen begin..


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    dat is mooi! Ik ben nog steeds een begin aan het bedenken...zul je altijd zien, weet je alles in het midden al, weet je geen begin..


    Ik heb voor een verhaal al een heel einde uitbedacht, maar weet niks om te beginnen -,-
    Ik ga dr binnenkort maar weer eens mee verder (:
    Wordt wel een elvenstory, snorrie (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik heb voor een verhaal al een heel einde uitbedacht, maar weet niks om te beginnen -,-
    Ik ga dr binnenkort maar weer eens mee verder (:
    Wordt wel een elvenstory, snorrie (:

    wat heb jij met dat snorrie?


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    wat heb jij met dat snorrie?


    Snorrie klinkt cooler dan Sorry :P
    Of heb je liever dat ik de heletijd Goheno nin zeg?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Snorrie klinkt cooler dan Sorry :P
    Of heb je liever dat ik de heletijd Goheno nin zeg?

    oke, thrór had ook een behoorlijke snor....
    ik peste hem er altijd mee..


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    oke, thrór had ook een behoorlijke snor....
    ik peste hem er altijd mee..


    Snorrie klinkt ook veel dwergachtiger dan sorry :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Snorrie klinkt ook veel dwergachtiger dan sorry :P

    wat vind jij elfachtig dan?


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    wat vind jij elfachtig dan?


    Euh... Geen idee xD
    Dwergen zijn op dat gebied gewoon veel veelzijdiger.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Euh... Geen idee xD
    Dwergen zijn op dat gebied gewoon veel veelzijdiger.

    klopt, elfen zijn ook gwn saai


    Gold Gold

    ola lieve spammers
    ik ben weer terug was ff een filmpie kijken bij een goeie vriend van me nog wat gemist?? xD


    You can't touch music but music touch you

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    klopt, elfen zijn ook gwn saai


    Dat klopt wel. Dwergen zijn vele male gezelliger. Daarom is mijn innerlijk ook dwerg :P
    Alleen mijn uiterlijk niet, omdat... Nouja.... Ik wil er liever al een echte vrouw uitzien dan als een mannelijke vrouw...


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kauwgomjunky schreef:
    ola lieve spammers
    ik ben weer terug was ff een filmpie kijken bij een goeie vriend van me nog wat gemist?? xD


    Jepp. Ik ben fucking ongesteld en heb dus heel erg buikpijn en buikkrampen... :(


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Jepp. Ik ben fucking ongesteld en heb dus heel erg buikpijn en buikkrampen... :(


    jeej heerlijk maandelijks feestje -_- heb ik nu ook maar ben er alweer bijna vanaf :P al asprine of iets genomen of lekker een kruik erbij gepakt???


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    jeej heerlijk maandelijks feestje -_- heb ik nu ook maar ben er alweer bijna vanaf :P al asprine of iets genomen of lekker een kruik erbij gepakt???


    Ze hebben hier geen kruiken en ik haat asprines (en ik weet niet waar het ligt. No way dat ik mijn vader ga wakker maken. Hij kan dan echt chagerijnig zijn, joh).


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    haha wie wilt er wat hobbits vuurwerk xD





    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 23:58 ]


    You can't touch music but music touch you