• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het waanzinnige Kletscafé numero 99!
    Nog één topic te gaan tot 100!


    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan vijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlands lessen).
    ~ Onze awesomeheid bereikt bijna de honderd.

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.



    Onze geweldige crew:

    Werknemers.
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • Barman • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Quaintrelle • Serveerster • 19
    Kelly • Ender • Serveerster • 17
    Rick • Finsceal • Gitarist / Webdesigner • 17
    Fren • Sheridan • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Linden • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Phantasticae • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14


    Verslaafden.
    Suuz • Mairimis • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Lissandra • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Aldea • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Ateara • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • Dulce • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Mullingford • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Grohl • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Journals • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Tialda • Menzel • Stamgast • 18
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17


    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Finsceal) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafé ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Dooddoenervo) en Erieka (Lassindra) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (Dooddoenervo) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Finsceal) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?



    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.
    [/center]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 21:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Menzel schreef:
    (...)

    Op je vraag nog;

    Nu moet jij echt kappen met schijnheilig op een ander account te zitten stalken en dan je account weer inactiveren. Jij bent hier diegene die zielig is. Jij moet nu echt opdonderen. Ik moest toch oprotten? Nou ik val je heus niet lastig, maar dan moet jij mij godverdomme niet lopen stalken op een fucking ander account, schijnheilige trut! Het kan mij geen flikker schelen als jij mij nu gaan melden, maar JIJ bent diegene die mij op een ander account zit te stalken. Waarom ik jou reactie verwijderde? Prima, dat is mijn reden toch? Mijn lezers hoeven niet te zien wat voor reacties jij plaatst en jij mij vervolgens laag noemt. Want zulke reacties laat ik niet staan? Dat is toch wel te begrijpen?
    En waarom laat je het er niet gewoon bij zitten? Ik heb je geblokkeerd? Dus? Jij vraagt waarom? Ja, logisch, omdat jij mij laag noemt en ik geen discussie met jou aan wil gaan, omdat ik daar gewoonweg geen zin in heb, want blijkbaar heb je wel geprobeerd mij te berichten. En waarom stuur je in hemelsnaam een fucking bemiddelaar op mij af? Om mij te laten dwingen met jou te praten? Alsjeblieft zeg. Wie is hier nu laag? Wie maakt een account aan en gaat mij gastenboek volgooien met berichten? JIJ JIJ JIJ!
    En best, mail mij maar terug op dit fucking account, ik ben niet bang voor je met je grote bek. Kom dan! Ik vind jou buitengewoon triest. Ik heb jouw bericht gemeld en I don't fucking care of jij dat ook met dit bericht doet, maar dat za je natuurlijk best wel doen. Jij bent diegene die ruzie zoekt door een bemiddelaar op mij af te sturen. Man, ik was jou allang vergeten. Maar mevrouw zit ermee in haar maag en zal een reactie van mij krijgen. Nou proficiat! Het is je gelukt!
    En nu ROT JIJ OP, uit MIJN LEVEN. En jij houdt al helemaal je bek dicht over dat mijn leven een mislukking is, want je moet eerst naar jezelf kijken, gatverdamme. Wat walg ik van je, nog 1 bericht meisje en ik meld je again, again en again. Mail mij niet, zoek geen contact op, laat mij met rust. Dan zal je na dit bericht nooit meer van mij horen.


    En nu houd ik erover op. Het maakt me er niet vrolijker op om het nog een keer te gaan lezen.:C

    Jeez wat een vuile [...]! Daar was jou reactie nog volledig normaal tegenover. Het is dat ik weet dat het het alleen maar erger maakt, maar anders had ik zelf ook een berichtje gestuurd. Wie denkt ze wel niet dat ze is?! Beetje grote mond hebben op het internet, iemand uitschelden en dan ook nog het lef hebben diegene weer te blokken zodat ze geen reactie terug kan krijgen. Ziek kind.
    Ik zou je er niets van aantrekken, dit soort mensen verdienen je aandacht niet. Dit is echt heel zielig.


    From these ashes, I will rise

    Maar alsjeblieft, bemoei jullie er niet mee.
    Ik laat deze kwestie rusten, anders wordt het alleen maar erger.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 17:17 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ga even zaag KC spelen.(krul)

    Maar de regels moeten wel in de beginpost, ik weet het, het is niet leuk en ook niet mooi, maar laten we eerlijk zijn er is in dit topic al wat fout gelopen en de regels moeten en rol hebben in de beginpost zodat ook nieuwkomers weten wat ze vooral niet moeten proberen.

    Tot zover mijn gezaag...


    EINDELIJK VAKANTIE!!!!!!*O*(headbang)


    Queer zijn is gewoon alles

    Menzel schreef:
    (...)

    Op je vraag nog;

    Nu moet jij echt kappen met schijnheilig op een ander account te zitten stalken en dan je account weer inactiveren. Jij bent hier diegene die zielig is. Jij moet nu echt opdonderen. Ik moest toch oprotten? Nou ik val je heus niet lastig, maar dan moet jij mij godverdomme niet lopen stalken op een fucking ander account, schijnheilige trut! Het kan mij geen flikker schelen als jij mij nu gaan melden, maar JIJ bent diegene die mij op een ander account zit te stalken. Waarom ik jou reactie verwijderde? Prima, dat is mijn reden toch? Mijn lezers hoeven niet te zien wat voor reacties jij plaatst en jij mij vervolgens laag noemt. Want zulke reacties laat ik niet staan? Dat is toch wel te begrijpen?
    En waarom laat je het er niet gewoon bij zitten? Ik heb je geblokkeerd? Dus? Jij vraagt waarom? Ja, logisch, omdat jij mij laag noemt en ik geen discussie met jou aan wil gaan, omdat ik daar gewoonweg geen zin in heb, want blijkbaar heb je wel geprobeerd mij te berichten. En waarom stuur je in hemelsnaam een fucking bemiddelaar op mij af? Om mij te laten dwingen met jou te praten? Alsjeblieft zeg. Wie is hier nu laag? Wie maakt een account aan en gaat mij gastenboek volgooien met berichten? JIJ JIJ JIJ!
    En best, mail mij maar terug op dit fucking account, ik ben niet bang voor je met je grote bek. Kom dan! Ik vind jou buitengewoon triest. Ik heb jouw bericht gemeld en I don't fucking care of jij dat ook met dit bericht doet, maar dat za je natuurlijk best wel doen. Jij bent diegene die ruzie zoekt door een bemiddelaar op mij af te sturen. Man, ik was jou allang vergeten. Maar mevrouw zit ermee in haar maag en zal een reactie van mij krijgen. Nou proficiat! Het is je gelukt!
    En nu ROT JIJ OP, uit MIJN LEVEN. En jij houdt al helemaal je bek dicht over dat mijn leven een mislukking is, want je moet eerst naar jezelf kijken, gatverdamme. Wat walg ik van je, nog 1 bericht meisje en ik meld je again, again en again. Mail mij niet, zoek geen contact op, laat mij met rust. Dan zal je na dit bericht nooit meer van mij horen.


    En nu houd ik erover op. Het maakt me er niet vrolijker op om het nog een keer te gaan lezen.:C


    En dat is iSAYZAYN? Wat een vieze vuile ********** ********* ****** ******** **** *********** ********* ** ********** Ik snap precies waarom je dat zou doen hoor! Maar jij staat boven haar en doe wat jou blij maakt en denk niet na wat anderen er van vinden! Ik ga me er niet mee bemoeien dat beloof ik je wel. Ik houd nu me mond over dit onderwerp en nu gaan we praten over een van de belangrijke dingen in mn leven. Namelijk: COOKIES EN EENHOORNS!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Anyway, spelen jullie Cookieclicker? Het is zó verslavend!


    26 - 02 - '16

    Nupp, ik snap niet wat het nut is. Ik eet cookies liever! Iemand nog een leuk liedje die ik kan zingen voor de lol? Heb geen ideeën.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wil slapen... voor heel lang. Een maand of zo... of twee. Ik wil van dit moeie gevoel af. Van de stemmingswisselingen, hoofdpijn en duizeligheid. Stop het...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    Ik wil slapen... voor heel lang. Een maand of zo... of twee. Ik wil van dit moeie gevoel af. Van de stemmingswisselingen, hoofdpijn en duizeligheid. Stop het...


    Nawh, het komt allemaal wel goed. (flower)


    Queer zijn is gewoon alles






    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Omg die bovenste unicorn wilde ik vroeger *.*


    From these ashes, I will rise

    Ender schreef:
    Ik wil slapen... voor heel lang. Een maand of zo... of twee. Ik wil van dit moeie gevoel af. Van de stemmingswisselingen, hoofdpijn en duizeligheid. Stop het...


    :c


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ender schreef:
    Ik wil slapen... voor heel lang. Een maand of zo... of twee. Ik wil van dit moeie gevoel af. Van de stemmingswisselingen, hoofdpijn en duizeligheid. Stop het...


    Nawhh! *Hugs*


    Ga anders in bad ontspannen of rustig een boek lezen met een kop thee. Of vroeg op bed gaan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    (...)

    Nawhh! *Hugs*


    Ga anders in bad ontspannen of rustig een boek lezen met een kop thee. Of vroeg op bed gaan.


    Ik denk niet dat een boek lezen handig is met duizeligheid en hoofdpijn.
    Ik zou zeggen, ga in bed liggen en doe even een middagdutje. Misschien dat dat helpt. (flower)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Had ik maar een bad. Dan zou ik daar elke dag in liggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thanks iedereen (flower)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.