• WE ZIJN ER EINDELIJK, WOEHOE!

    FEEEEEEEESTJE!















    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 12:42 ]


    Het Kletscafé, het beste café dat er bestaat!

    Mijn moeder denkt dat ik me zo voel, doordat ik vorige week zaterdag met een stuk of tien mensen in één kamer ben geweest. Die dag daarna was ik ook nog eens naar m'n oma, dus nog meer mensen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Leshley schreef:
    (...)

    Nou ik kan gewoon niet zingen XD En misschien dat met schrijven nog iets zou lukken, maar Jarne doet ook al iets met schrijven en ik heb dus al GIF's gezocht :Y)


    Jawel, end of story. :]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    (...)

    Jawel, end of story. :]


    Whut, heb jij mij ooit horen zingen? o.o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    (...)

    Whut, heb jij mij ooit horen zingen? o.o


    Een tijd geleden keek ik tussen oude topics van mij, of ja, degene die voor mij dit account had. Schijnbaar was er een zangwedstrijd waar jij en zij aan mee deden, dus toen ben ik op zoek gegaan naar jouw aanmelding. Vage uitleg, I know. :')


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Leshley schreef:
    (...)

    Whut, heb jij mij ooit horen zingen? o.o


    Ik wel! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sorcery schreef:
    (...)

    Een tijd geleden keek ik tussen oude topics van mij, of ja, degene die voor mij dit account had. Schijnbaar was er een zangwedstrijd waar jij en zij aan mee deden, dus toen ben ik op zoek gegaan naar jouw aanmelding. Vage uitleg, I know. :')


    Meh. I don't like you :'D GO AWAY FROM THAT D:

    En jep Yoos, dat weet ik, dat was in TC. Dat was een fout (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    (...)

    Meh. I don't like you :'D GO AWAY FROM THAT D:

    En jep Yoos, dat weet ik, dat was in TC. Dat was een fout (krul)


    Ghahaha. (A)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 13:06 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Leshley schreef:
    (...)

    Meh. I don't like you :'D GO AWAY FROM THAT D:

    En jep Yoos, dat weet ik, dat was in TC. Dat was een fout (krul)


    Vond ik niet fout. :3
    Je klinkt stúkken beter dan ik hoor! Maar goed, wie mij hoort zingen wenst gelijk dat ie doof is, dusja. Ik zing gewoon niet. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dank u mensen, we delen niet dezelfde mening :] Het is tijd voor een ander onderwerp (krul)

    IK GA OP VOEDSELJACHT!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    Dank u mensen, we delen niet dezelfde mening :] Het is tijd voor een ander onderwerp (krul)

    IK GA OP VOEDSELJACHT!


    Dat moet ik ook maar eens gaan doen. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Mijn jacht is geslaagd ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Heyy


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoi!


    Queer zijn is gewoon alles

    Hoi Eef! (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik wou iedereen een apart berichtje gaan sturen, maar dat werd me iets teveel van het goede ^^
    Ik heb trouwens de lijst van topic 99 erbij gepakt, dus als ik je gemist hebt; I'm sorry, zeg het dan even en dan stuur ik je alsnog een berichtje (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!