• WE ZIJN ER EINDELIJK, WOEHOE!

    FEEEEEEEESTJE!















    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 12:42 ]


    Het Kletscafé, het beste café dat er bestaat!

    Square schreef:
    (...)

    Wat is er dan?


    Oh, niets. Ik bedoel meer uit verveling. (krul)

    Linden schreef:
    (...)
    Oeeeeh.
    Ik heb Star Trek: Into Darkness gekeken en tijdens de film heb ik bij de Spirk momenten vreselijk zitten fangirlen.


    Hehe. Into Darkness en The Wrath of Khan (de oude film waar die uit de reboot op is gebaseerd) zijn ook gewoon een soort liefdesverhalen, eigenlijk. Dat valt nauwelijks te ontkennen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Journals schreef:
    (...)

    Oh, niets. Ik bedoel meer uit verveling. (krul)


    Ohh. :'D Tja, eh, kijk een film? Lees een story?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pff, geen zin om te studeren. Ik wil helemaal niets. Ik wil liggen en niets doen. En geen buikpijn hebben. Meh :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    Pff, geen zin om te studeren. Ik wil helemaal niets. Ik wil liggen en niets doen. En geen buikpijn hebben. Meh :c

    Ahw.
    Ik had zelf het gevoel dat ik dat er ook nog bij kreeg, maar ik heb er anderhalve week geleden ook al mee te maken gehad.
    Nu mag het doen met mijn standaard buikpijn. :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Linden schreef:
    (...)
    Ahw.
    Ik had zelf het gevoel dat ik dat er ook nog bij kreeg, maar ik heb er anderhalve week geleden ook al mee te maken gehad.
    Nu mag het doen met mijn standaard buikpijn. :c


    Het is ook nog eens deels spanningsbuikpijn voor de meeting van morgen. Dus het is dubbelop. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Minn late mijn topics. Jammer dat ik t anders bijna gemist heb. Internet was zo verdomd kut op straat gisteren -.-


    -

    Kaa schreef:
    (...)

    Het is ook nog eens deels spanningsbuikpijn voor de meeting van morgen. Dus het is dubbelop. :')

    Okay.
    Ik wens je veel plezier, ook aan de anderen uit het Café die gaan. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hey!
    Heb ik iets gemist?


    16 - 09 - '17

    Aldea schreef:
    Minn late mijn topics. Jammer dat ik t anders bijna gemist heb. Internet was zo verdomd kut op straat gisteren -.-


    Da's stom, Gail die dit topic zou missen was inmogelijk!

    @Sylvie nope.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik verveel me..


    16 - 09 - '17

    Ik moet echt eens met school bezig. Maandag heb ik weer les en ik heb de hele vakantie nog geen huiswerk gemaakt. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En nu ben ik vrij

    *muhahahaha* *verslikt zich bijna* *kuchkuch*


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Ik hoop dat ik me maandag beter voel...
    Ik moet ervoor zorgen dat ik dinsdag niet weer tot kwart voor zes op school zit..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    DianePie schreef:
    (...)

    Heb je dan niet continue hoofdpijn? o_O


    Jawel :] tenminste, als ik veel met veraf bezig ben. Dus dingen zoals tv kijken en als ik in de klas zit, heb ik eigenlijk standaard hoofdpijn ><

    Menzel schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee of dat goed of slecht is, ik heb geen verstand van brillen.
    Maar heel veel succes. Zijn lenzen anders geen optie als je echt geen bril wilt dragen? (als je weet dat je die dag een presentatie krijgt ofzo)
    Volgens mij kan een bril jou juist wel staan.


    Volgens mij betekende het dat mijn ogen sterker zijn dan normaal en daardoor kan ik dichtbij goed zien en veraf is het dan waziger(?). Ik weet niet of ik het precies goed heb onthouden. En lenzen, yeah, ik heb de bril niet vaak nodig, dus ik denk dat ik dan alleen een bril neem.
    Haha, hoezo denk je dat van die bril? :] ik zal wel de bril van de vrouw van m'n vader straks even uit de auto pakken, als dat mag, om te laten zien hoe die staat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.