• WE ZIJN ER EINDELIJK, WOEHOE!

    FEEEEEEEESTJE!















    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 12:42 ]


    Het Kletscafé, het beste café dat er bestaat!

    Pfft ik was echt bang dat ik het 100e topic gemist had haha


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    xPrimRoses schreef:
    Pfft ik was echt bang dat ik het 100e topic gemist had haha


    Nee hoor, nog niet C:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zo. GBA simulator op de laptop gezet.
    Zometeen uitproberen als ik deze story heb gelezen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Linden schreef:
    Zo. GBA simulator op de laptop gezet.
    Zometeen uitproberen als ik deze story heb gelezen.


    Waar heb je die vandaan gehaald? ;o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    (...)

    Waar heb je die vandaan gehaald? ;o

    Van de Windows XP computer bij ons thuis.
    Eén van broers heeft het weer op die computer gezet, maar ik heb zelf geen idee hoe hij er aan is gekomen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HALLOWKES!


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Hi, Vera.
    Ik heb honger geloof ik.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Linden schreef:
    Hi, Vera.
    Ik heb honger geloof ik.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga zo naar nog twee opticiens en dan ben ik naar vier geweest en dan ga ik maar eens een bril zoeken bluh. Ik heb niet een brillenhoofd ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    Ik ga zo naar nog twee opticiens en dan ben ik naar vier geweest en dan ga ik maar eens een bril zoeken bluh. Ik heb niet een brillenhoofd ><


    Wow, whut? Jij met bril?Ö


    Queer zijn is gewoon alles

    Leshley schreef:
    Ik ga zo naar nog twee opticiens en dan ben ik naar vier geweest en dan ga ik maar eens een bril zoeken bluh. Ik heb niet een brillenhoofd ><

    Ah. Succes.
    Ik hoef nog steeds geen bril..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Yaay! Topic honderd!
    Mijn topics =D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Wow, whut? Jij met bril?Ö


    Ja raar hè hahahha. Nah, het is niet permanent, maar ik zou het dan in de klas gebruiken als ik achterin zit en er wordt iets uitgelegd met een powerpoint. Dan kan ik het gewoon net niet scherp genoeg zien waardoor ik teveel ga focussen met mijn ogen en hoofdpijn krijg :c


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn vriend en ik hebben een heel intelligent gesprek aan de hand van deze foto. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Linden schreef:
    Mijn vriend en ik hebben een heel intelligent gesprek aan de hand van deze foto. :')


    Hahaha die foto is leuk


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.