• *doet de 'ik-heb-geen-beginpost' dans*





































    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 22:02 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Kan iemand aan me uitleggen hoe Tumblr werkt?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Linden schreef:
    Ik ga wat DW kijken, denk ik.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Rawiyah schreef:
    Kan iemand aan me uitleggen hoe Tumblr werkt?
    Welk deel snap je niet?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik wil spammen. Mag ik even?


    qzesuihfsdjbgjksdbfvkmjfdbvkfdbgvkdh - aaaaaah het is dood op Quizlet - eahhrkjeznfkdsnfnds;ndnfs;

    Onzin      onzin      onzin      onzin
    fkjqskjdhfsds
    Ik verveel me (cat)
    jkhfsdkjsfsfdoifusjikskhflksdhfnskdhfdfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff - ja, er zijn zo veel f's omdat de f een sexy letter is (cat) -

    fffffffffffffffffffffffffffffffsdjifsidddddddddddddddddddddddljdqslkdjlqksjqqqqqqqqqQQQQQQQQQQQaaaaaaaaezjdsnfdskjyufytfytfipopipiop


    Spamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspam


    (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ja ik voel me ook in zo een bui


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb gisteren 3 uur aan een stuk online cards against humanity gespeeld(cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ralston schreef:
    (...)


    Aliens of London ben ik op het moment aan het kijken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nobody cares tho


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Linden schreef:
    (...)
    Aliens of London ben ik op het moment aan het kijken.

    :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik verveel mij(cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Miep. Ik ben vergeten wat ik wilde zeggen.


    •*• Lululu •*•

    Marlijjjjn die jongen was knaaaaaaap


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Menspersoondingpatatten! Mag ik even jullie aandacht?
    Lotta en ik vervelen ons en willen samen Cards Against Humanity spelen, maar we moeten minstens met 3 zijn.
    Dus willen we dat jullie ook meedoen!
    Voorwaarden en al die dingen:
    - Je kan tegen onzin
    - Je kan tegen '16+' dingen(er zijn veel dingen over sex enzo)
    - Je spreekt Engels(het spel is in het Engels, daar kunnen we niks aan doen, hoewel er wel ook een Poolse versie is(cat))
    - We leggen het spel wel uit als je in de server bent, die is hier(wachtwoord=Quizlet)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Net in de gang bijna gestruikeld over mijn vaders boog. Oeps.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ralston schreef:
    Menspersoondingpatatten! Mag ik even jullie aandacht?
    Lotta en ik vervelen ons en willen samen Cards Against Humanity spelen, maar we moeten minstens met 3 zijn.
    Dus willen we dat jullie ook meedoen!
    Voorwaarden en al die dingen:
    - Je kan tegen onzin
    - Je kan tegen '16+' dingen(er zijn veel dingen over sex enzo)
    - Je spreekt Engels(het spel is in het Engels, daar kunnen we niks aan doen, hoewel er wel ook een Poolse versie is(cat))
    - We leggen het spel wel uit als je in de server bent, die is hier(wachtwoord=Quizlet)

    Sorry, Saarsel. Ik speel niet mee.
    DW is nog bezig en ik ga zo nog wat Lama's kijken. Dus ik ben voorlopig nog aan het kijken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."