• *doet de 'ik-heb-geen-beginpost' dans*





































    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 22:02 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik ben dit aan het doen (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Alleen gebruik ik weheartit in plaats van flickr, want van flickr kan je de meeste foto's niet opslaan.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 21:28 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    I just love this cover so much..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Linden schreef:
    I just love this cover so much..

    Wat? Dat fruitgeval?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    HAVE A HAPPY DAY.
    IK GA WIE IS DE MOL KIJKEN.

    DOEI.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Neverlands schreef:
    (...)
    Wat? Dat fruitgeval?

    I meant this cover. Ik luister er al uren naar.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ga nu. (doeg)
    Morgen weer even school zien te overleven, waaronder de Engels toets...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik haat het als leraren voor een b-test nog even een grote hoofdstuk test plaatsen terwijl ik ook nog andere b-testen heb. Maar nu alleen nog maar b-test wiskunde volgende vrijdag en dan ben ik klaaaaaar. Dan kan je zeggen dat ik ruim over ben door het geval dat ik nu mijn laatste periode compleet kan falen maar ik toch nog voldoende zal staan. Heuij.


    •*• Lululu •*•

    Marriemar schreef:
    Ik haat het als leraren voor een b-test nog even een grote hoofdstuk test plaatsen terwijl ik ook nog andere b-testen heb. Maar nu alleen nog maar b-test wiskunde volgende vrijdag en dan ben ik klaaaaaar. Dan kan je zeggen dat ik ruim over ben door het geval dat ik nu mijn laatste periode compleet kan falen maar ik toch nog voldoende zal staan. Heuij.
    Wat is een b-test?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    B-testen horen bij mijn school systeem een zijn het belangrijkst in het 4de maar ze komen ook voor in het 5/6/7de. Je hebt per vak 4 b-testen dus je zou kunnen zeggen dat twee b-testen bij elkaar geldt als een examen. In ieder geval vind ik ze erg irritant en het 4de is kut. Die vier b-testen per vak zijn dus in vier periodes. Één periode duurt bijna twee maand en je hebt meestal twee b-testen per week.


    •*• Lululu •*•

    Marriemar schreef:
    B-testen horen bij mijn school systeem een zijn het belangrijkst in het 4de maar ze komen ook voor in het 5/6/7de. Je hebt per vak 4 b-testen dus je zou kunnen zeggen dat twee b-testen bij elkaar geldt als een examen. In ieder geval vind ik ze erg irritant en het 4de is kut. Die vier b-testen per vak zijn dus in vier periodes. Één periode duurt bijna twee maand en je hebt meestal twee b-testen per week.

    Bestaat er een 7e jaar?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Neverlands schreef:
    (...)
    Bestaat er een 7e jaar?
    In België is dat als je BSO(laagste richting) volgt en je een diploma wil om verder te studeren


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    3...2....1....


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    BOEM!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Mijn username is een kopje, geen plaat