• OKE MENSEN. Het is officieel. Ik verveel me! Dump hier je story's en misschien neem ik wel een kijkje als het me leuk lijkt! xx


    When your dreams all fail, and the ones we hail, are the worst of all -

    Klik
    Ik hoop dat je het leuk vind (;


    'The best way to predict the future is to create it'.


    People can take everything away from you, but they can never take away your truth...
    But the question is; can you handle mine?


    _______________________________

    WANDERLUST
    _______________________________



    Shae is een jonge vrouw die de hele wereld aan haar voeten heeft ligt. Ze heeft na een gecompliceerd verleden besloten om niet op één plek te blijven, maar om te gaan waar de wind haar brengt. Ze gelooft niet in toeval en heeft er een handje van om ongevraagd in de problemen te komen. Het verhaal voert haar naar Mystic Falls (the vampire diaries), waar heel het stadje in rep en roer is van haar plotse aanwezigheid. De inwoners hebben vreemde trekjes en lijken haar niet met rust te kunnen laten voordat ze weten waarom Shae in Mystic Falls is gestopt. Maar wat als ze dit zelf ook niet weet? Haar aanwezigheid maakt haar leven veel gecompliceerder dan wat ze ooit had durven dromen. Ze maakt kennis met enkele mysterieuze schepsels en vraagt zichzelf af of ze in het stadje moet blijven, óf het juist moet verlaten. Als geen ander voelt ze de onrust aan die op de loer ligt en alles krijgt een andere wending als de inwoners erachter komen wat Shae werkelijk is. Zullen ze haar accepteren voor wie ze werkelijk is? Kunnen ze haar misschien een thuis geven waar ze (stiekem) al zo lang naar opzoek is? Zal haar kijk op liefde hersteld kunnen worden, of zal ze in het monster veranderen wat ze altijd al zo heeft verafschuwd?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Not everything is what it seems
    Vier vriendinnen gaan op vakantie naar Amerika, maar komen terecht in het verkeerde vliegtuig. Ze belanden in een land met een taal waar ze niets van begrijpen. Als alles toch weer een beetje goed lijkt te komen, verdwijnen ze 1 voor 1...

    http://www.quizlet.nl/stories/134232/not-everything-is-what-it-seems/


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Give me more than this -Ziam, 171 hoofdstukken, afgelopen.

    Na een brand in het hotel waarin de beroemde boy-band One Direction in verblijft, wordt het Zayn opeens duidelijk; Hij is verliefd op zijn beste vriend Liam, die hier niets van af weet, natuurlijk, want als Zayn hem dit verteld is hij hem kwijt, voor altijd. Maar wat denkt Liam hier over? Is Zayn niet gewoon een grote Dramaqueen, as usual?


    The one that got away - Ziam, de vervolgstory van 'GMMTT', Nu nog 50 hoofdstukken, maar we zijn nog volop bezig met nieuwe hoofdstukken te schrijven.

    Vijf jaar nadat Zayn Liam ten huwelijk gevraagd had, leek er niets meer tussen de twee tortelduifjes in te kunnen staan. Verkeerd gedacht. Het stel krijgt steeds meer problemen; met elkaar en met zichzelf. Als Zayn het niet meer trekt, verlaat hij Liam om nooit meer terug te keren. Hij lijkt van de aardbodem verdwenen. Liam weet niet wat hij met de situatie aan moet en lijkt Zayn op te geven. Totdat er een heel bijzonder persoon op de stoep staat...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wanneer mensen dingen niet weten,
    en ze zoeken naar de verlichting,
    Wanneer mensen niet weten waarom hun geliefde verdwijnen,
    en ze zoeken naar een manier om te wreken,
    Wanneer mensen niet weten of alles weer hetzelfde zal zijn,
    en ze zoeken naar hun antwoorden,
    wil iedereen het licht weer zien.





    In this dance of the dead,
    We're all looking for enlightenment.
    In this dance of the dead,
    Where the rebellions are the choreography,
    Where the insurgents are the dancers,
    And the death is the slayer,
    Waiting for his next victim.



    † Kan gewelddadige scènes bevatten
    † Gwendolyn Olivia Martch
    † Aiden Christopher Ravor
    † Speelt zich af in het voormalige West-Europa
    † Sci-Fi, Drama, Actie, Avontuur, Onbekende personen
    † Geschreven en bedacht door mij


    Wanneer tweeduizend kilometer ten zuiden van Erènte, het voormalige West-Europa, een virus uitbreekt, houdt de regering het stil voor het volk. Meteen beginnen ze met onderzoeken naar een medicijn en omdat ze de burgers erbuiten willen houden, gebruiken ze gevangenen als proefpersonen.
    Gwendolyn Olivia Martch werkt in het onderzoekscentrum als stagiaire en doet van alles. Van inentingen tot gesprekken met de proefpersonen om te kijken, hoe ze er mentaal aan toe zijn. Al meerdere keren heeft ze op het punt gestaan om mensen te vertellen wat er aan de hand is, dat ze moeten vluchten voor het virus, maar ze durft het niet door de Argusogen van de directeur.
    Aiden Christopher Ravor is één van de gevangenen. Met zijn 19 jaar heeft hij de laatste 3 jaar van zijn leven in een cel doorgebracht, voor moord. Wanneer hij hoort dat hij weg kan uit de gevangenis, weet hij niet wat hij moet denken. 25 jaar minder celstraf, maar wat staat er tegenover?
    Intussen komen er steeds kleine opstanden van mensen, die op één of andere manier achter het enorme geheim van de regering zijn gekomen. Wie zit er achter dit informatielek? En wat speelt er zich écht af in het geïsoleerde Zuiden?


    DEEL 1 UIT DE 'DANCE OF THE DEAD' SERIE


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ruler Of Katan



    Er heersen duistere tijden over Katan, het rijk in de wolken, het paleis in de wolken. Nadat Koning Eric is gedreven door hebzucht, gaat er maar een ding door Lucy heen; Hem verslaan. Ze moet haar hele rijk bij elkaar trommelen om het tegen hem op te nemen, maar of dat nou zo makkelijk is. Want vijanden sluiten bondgenootschappen, en vrienden worden vijanden. Trekkend met een leger gaat ze op weg naar de andere machtige koning van de wereld; Menno. Haar beste vriend. Zal er ooit nog vrede komen in de wereld? En zal ze degene van wie ze houd kunnen redden?

    Dit is een Fantasy verhaal, er komen veel Fantasie wezens in voor, en elk rijk heeft er een die echt bij hun rijk behoort. Er zijn ongeveer drie rijken in de wereld, die of kleiner of groter worden, want er is veel oorlog. Eric was vroeger een vriend van Lucy en Menno. Nog beter gezegd: Beste vriend. Maar dat was nog in hun kindertijd.


    Lucy



    -Een Fantasy Story
    -Zelfbedachte rijken etc, onbekende personen
    -Alle rechten behoren toe aan mij.
    -Nederlands geschreven en gesproken, maar soms andere talen erin, die ik heb verzonnen.


    "Please Listen Eric, Just Listen! You're Going To Destroy The World!"

    "Then I Think I Must Destroy You To..."

    "You Stay Away From Her!"


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    http://www.quizlet.nl/stories/134360/notitie-geheim/


    Rox raakt ondanks haar jongensachtige gedrag bevriend met het meisje Ravleen. Als zij dood word gevonden en Rox een notitieboekje vol met aantekeningen van Ravleen in handen krijgt veranderd haar blik op de politie.

    Waarschuwing:
    Wat je waarschuwing kunt noemen, er word in gesproken over geloof, er komt drugs in voor maar niet het gebruik er van (weet ik niet zeker anders zeg ik dat wel) en er komt bloed invoor hou je daar niet van. Dan moet je dit niet lezen. Het zal niet zo heel erg zijn, maar ik zal een waarschuwing geven voor een hoofdstuk,

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 19:39 ]


    I dare you to move - Switchfoot

    heyyy babycakes (H)

    wil je misschien een abbo nemen op mijn verhaal?

    Het verhaal gaat over de negentien-jarige Cassie Thomason. Ze is pas afgestudeerd en wilt niet meer wonen in haar kleine stadje. Daarom pakt Cassie haar koffer in en neemt ze de eerste de beste trein naar London.
    In de trein ontmoet ze Harry, een zwijgzame jongen die haast nooit zijn gevoelens toont.
    Samen ontdekken ze London, maken ze goede en slechte tijden mee, maken ze vrienden en worden ze verliefd.

    Maar in een slag lijkt Cassie's leven in te storten.

    Zal het uiteindelijk toch nog goed komen?

    http://www.quizlet.nl/stories/133691/the-hunger-games-between-the-soil-and-the-sky/

    Can we all take a moment to appreciate the beauty and glory of the world.
    To say thank you for every day that you wake up and see the sun rise.
    For each day that you have a safe haven and for each day that you can breathe.
    Because it may be your last...







    ´The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion´



    ~Geheel Nederlands
    ~Kwartkwelling
    ~Regelmatig word er gepost
    * Alle rechten voor de bestaande karakters gaan naar Suzanne Collins

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 11:57 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    KLIKKERDIEKLIKHIER (;
    ik hoop dat je het wat vind ..


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Secret Dad || Liam payne,
    Hoop dat je het leuk vind ;D


    I didn't fall. The floor just needed a hug.

    Titel + Link: Slaap lekker....
    Samenvatting:


    Sinds de twintigjarige Joanna samen met haar vriend Mark in een gerenoveerd huis samenwoont, is ze nachtenlang wakker. Ze kan de slaap niet meer vatten door de hallucinaties die ze heeft en haar vriend verklaart haar voor gek. Hij wil haar niet geloven en denkt dat ze het verzint om weer terug te verhuizen naar hun oude dorp. Joanna gaat vastberaden op onderzoek uit. Waar komt het meisje vandaan? Wie is het meisje dat ze telkens ziet en wat voor rol heeft Joanna in het complot?



    'Ik kan niet slapen.'

    'Stel je niet zo aan.'


    'Ze staat daar.. In de hoek!'

    'Ik zie niks, je hallucineert.'


    'Nee echt niet! Ik zweer het!'

    ....


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb trouwens ook afgeronde verhalen op mijn profiel staan, dus misschien is dat ook handig. Kan je in één keer doorlezen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!



    Aanvragen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Kledingstijl:
    Naam bandlid:
    16+:
    Situatie:
    Extra opmerking:

    Ik schrijf NIET in het engels. Ik kan niet zo goed 16+ schrijven maar ik ga het toch proberen en hopelijk waarderen jullie het.
    GEEN situatie, GEEN One Shot.


    Klik


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Click voor verhaal

    Recovery - Larry Stylinson.



    I’m lost
    Lost in the darkness
    With nobody around
    Why did this happen
    Why did it happen to me
    So many questions
    But no answers

    I scream
    I shout
    But nobody can hear me
    Isn’t anybody out there
    Who can hear me
    Who can help me
    Where is the one that promised me
    To stay with me forever

    I know it
    Where he is
    But he is gone
    He doesn’t love me
    Not anymore
    He left me
    A long time ago
    For somebody else
    He said he would love me
    Until he would die

    And now
    He loves somebody else
    But not me anymore
    But he is still alive
    And every time that I see him
    I feel broken
    Again


    - Larry Stylinson.
    - Volledig Nederlands.
    - 16+ niet aangegeven.
    - Begint op 8 April 2014.