• OKE MENSEN. Het is officieel. Ik verveel me! Dump hier je story's en misschien neem ik wel een kijkje als het me leuk lijkt! xx


    When your dreams all fail, and the ones we hail, are the worst of all -

    Mijn story heet Miracle~ OP

    Deze bevat onbekende personen zoals het hoofdpersoon Avia Sophie Miller en een lieftallige jongen genaamd Evan Jackson.

    Hier even een korte inhoud;

    Avia Sophie Miller is zestien wanneer haar ouders beslissen dat het tijd wordt dat ze gewoon terug naar school gaat in plaats van thuis les te volgen. Dit komt omdat ze een auto-ongeluk gehad heeft waardoor ze niet naar school kon gaan. Haar schooltijd is een hel tot dat ze een jongen genaamd Evan Jackson ontmoet die het toch wat dragelijker maakt. Tot de hel losbarst op school.

    Dit verhaal is in het Nederlands geschreven, origineel Engels, maar toen besloot ik dat het waarschijnlijk toch mooier in het Nederlands zou zijn.

    Het is een fictie verhaal, maar dat betekent nog niet dat wat er in het verhaal gebeurt ook niet echt gebeuren kan.


    Dit is de link:[url] http://www.quizlet.nl/stories/142568/miracle--op/[/url]

    een klein voorproefje :


    Op de wereld zijn er zeven miljard mensen, waarvan er miljoenen liefdesverhalen toebehoren. Vaak lijken ze ook allemaal op elkaar, en alleen de meest extraordinaire lijken de tijd te overleven en worden verder verteld door miljoenen mensen. Maar wat is het punt? Waarom kan een gewone relatie niet speciaal zijn? Als deze dierbaar is voor twee mensen, waarom is deze dan niet speciaal genoeg voor anderen? Misschien zijn ze dat wel? Misschien kan je er iets uit leren. Ik wil hier mee niet zeggen dat liefde perfect is en dat liefde geen pijn doet, want geloof mij maar, dat doet het wel. Maar soms zijn het de kleine die het perfect maken, waardoor het verhaal de moeite waard is om doorverteld te worden. Mijn liefdesverhaal is de moeite waard om verteld te worden, geloof me maar.



    Alvast bedankt :)


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    Een Draco Malfoy love-story!

    http://www.quizlet.nl/stories/142283/look-in-the-mirror-my-love--draco-malfoy/


    ~Crying is how your body speaks when your mouth can't explain the pain you feel.

    Titanium



    “Het experiment is over, Clio.”
    Mijn ogen werden wijd. “Dat kun je niet doen!”
    Ze knikte kalm. “Dat moet ik zelfs doen. Je moet het begrijpen, Clio. En ik weet dat je je toch zult los vechten als ik het je niet uitleg. Je zult dan weten wat het is dat je moet doen. Ik weet dat je het juiste zal doen.”


    Clio heeft door een chip in haar hoofd vreemde krachten, die naar boven komen bij heftige emoties. Al sinds haar geboorte wordt ze gevangen gehouden en in het geheim getraind, totdat ze op haar 20'ste verjaardag van haar bed wordt gelicht. Het experiment is over en mislukt. Er is geen nut meer voor haar, en de mensen daar willen een einde aan haar leven maken, tenzij ze vecht. Als door een wonder weet ze zich vrij te vechten en zwaargewond valt ze in de handen van Kathryn, een journaliste die langsliep op weg naar haar werk. Of zit er meer achter?

    Zal Clio leren wennen aan het leven in de echte wereld en uit de handen weten te blijven van de mensen die nog steeds achter haar aan zitten? Wat zal Kathryn doen met de schokkende informatie die Clio haar geeft? En wat is het potentieel van Clio's krachten?


    -Nederlands geschreven en gesproken
    -Lesbische relaties
    -Eigentijdse Fantasy
    -Cover door C0BAIN


    Rest in Peace, Son of Gondor










    "Grow up but don't give up." - Katy Perry

    This is it. This is my task.
    This should be mine and now it is. This is the task I need.
    Writing a song for one of the most famous band right now isn't that hard right, is it?
    How hard can it be.










    Ashton Irwin | 5 seconds of summer bestaat

    Nederlands gesproken | Nederlands geschreven | Ik waarschuw niet









    ‘En het lintje is… geknipt!’
    Het nieuwe ziekenhuis in de kleine stad Boston werd geopend en iedereen was erbij - inclusief de burgemeester. Niet veel dagen later ging er een gerucht door in de stad dat het ziekenhuis niet te vertrouwen was. Maar Rebecca Bradford had het allang niet vertrouwd.


    ‘Help me.’
    ‘Wat? Waar ben je?’
    ‘In het ziekenhuis. Kom snel.’
    ‘Waarom?’
    Maar de verbinding was al verbroken.


    Starts: 8-9-2014
    Ends: ?


    Some people are art and do art at the same time


    I Named her Hope



    It is so dark, it’s not save like this. This is no live, no hope. You can’t trust anybody. You have no good feeling about it!
    It is just soo different, you can’t see any shit and that sucks at all. It changes soo much.

    It’s just weird when it happens and you unexpected. and you’re stuck with it all your life.

    It was all his fault.






    http://www.quizlet.nl/stories/144800/donacutet-cry-ii-zayn-malik/

    starts 21-11-14


    Live is what you make, so make it beautiful

    Volledig Engels


    Dynasty


    Your purpose in life is taking over the throne. Respect the crown you will wear, love it, how heavy it may feel, how hard the burden that comes with it may be.
    You were born for a reason, god has chosen you worthy to roam this earth, so deal with this thing so called live with grace, patients and kindness.
    Whatever you do and wherever you will go, your conscious will follow.
    Pretty clothes and nice things do not make a life great, love and family will.
    We may live in an cruel world and even though people may Judge you and decide your faith, only god wll make the final judgement.



    *1500
    * Drama,Romace, History
    Dynasty


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Yvalence ||Loki Lauyfeson


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    http://www.quizlet.nl/stories/145539/son-of-the-dark-angel-hp/



    Lavinia Valencia is een meisje dat geboren is in een volbloed familie en al van jongs af aan al met magie heeft te maken, dit jaar krijgt ze een brief waar ze al jaren naar uit kijkt, een brief dat ze eindelijk naar Zweinstein mag. Ze heeft er zinin en is benieuwd wat voor dingen ze er gaat leren, maar dan gebeuren er ook dingen die ze helemaal niet verwacht ze komt dingen over haar familie te weten die niemand haar ooit heeft verteld en ze blijkt dan ook nog een bijzondere kracht te bezitten, en ook na 49 jaar na de dood van Voldemort is er weer een nieuwe vijand naar de dreuzel wereld en naar de tovenaars wereld is gekomen, niemand weet waar ze vandaan komen maar ze weten wel dat ze zichzelf de duistere engelen noemen en aan de macht willen komen.
    Er gebeuren vreemde dingen op Zweinstein waar vier leerlingen waaronder Lavinia er bij betrokken raken.
    En een ding die iedereen zich afvraagt; Komt er weer oorlog?


    -Speelt zich af in 2049
    -Originele personages behoren tot J.K Rowling
    -Komen personages in voor van HP
    -Nederlands geschreven
    -Eerste hoofdstuk komt zo snel mogelijk

    I Should Have Kissed You | One Direction

    Romantic | Comedy | Fanfiction



    Aoife is een paar maanden geleden haar beste vriend verloren. Nee, niet aan ziekte of de dood, maar aan showbiz. Ze mist hem zo erg dat ze besluit om achter hem aan te gaan. Maar wat gebeurt er als ze hem weer terug ziet? Zal haar vriend nog steeds dezelfde jongen zijn, of zal hij inmiddels te ver in "het wereldje" zitten?



    Can we try one more time to make it all better?



    One Direction
    Aoife McLaughlin
    Nederlands geschreven
    Nederlands gesproken
    Start op 18/12/'14

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 17:23 ]

    Desire Creates Fools` The Hobbit
    Zelfs de meest grote mannen, kunnen in dwazen veranderen.



    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...



    The sound of the wind is whispering in your ear.



    Can you feel it coming back?



    Through the warmth, through the cold, keep running till we're there.



    We're coming home now, we're coming home now.

    - Dotan ~ Home



    • Romantiek || Drama || Onbekende Personen •
    • Tweede Beste Verhaal van Quizlet 2014 Geheel Nederlandstalig • 12+ • Mijn lezers zijn fantastisch! • © Niniwa1 •


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Wil je alstjeblieft even bij mijn nieuwe story kijken? Het zou echt heel veel voor me betekenen!
    http://www.quizlet.nl/stories/146650/my-life--ft-one-direction/
    Stay beautiful xxx

    http://www.quizlet.nl/stories/146414/cmon-cmon-i-would-make-you-strong-harry-styles-16/
    Het is een one direction (Harry Styles) fanfiction x