• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Damn it.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Het gaat gewoon lukken, oké?


    :)

    Ugh, mijn zusje praat zo hard dat ik het door mijn koptelefoon heen hoor en ik mijn serie niet meer kan verstaan, maar ik als vraag of het wat zachter mag gaat ze tegen me schreeuwen dat altijd alles om mij draait en dat ik maar naar boven moet omdat haar vragen belangrijker zijn. Je vraagt niet eens meer iets, je schreeuwt verontwaardigd over je opdracht tegen onze ouders.


    Your make-up is terrible

    Ugh, waarom doet Google Chrome nou zo kut? D: Er is helemaal geen andere download bezig dan die. Ongestelde kut laptop. -,-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    My head is frickin' aching because of all the mindfucking, homework and lacks of sleep going in there...

    Ahhhh, ik heb het schrijven gemist. Voelt goed om nog eens een hele avond door te typen~

    I'm obsessed.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Goosebumbs. (flower) Ik ben zo verliefd met deze film geworden, oh my. Eigenlijk met elke Disney animation picture. Ik ben echt obsessed much. Elke gek z'n gebrek, denk ik dan. Hmm. Can you feel the love tonight?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh mijn god.. ik durf gewoon niet meer te slapen nu. D:

    Iedereen heeft tijdens zijn slaap wel eens een spin of insect ingeslikt. Gedurende je leven eet je zo'n 10 spinnen en 70 insecten op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Oh mijn god.. ik durf gewoon niet meer te slapen nu. D:
    Iedereen heeft tijdens zijn slaap wel eens een spin of insect ingeslikt. Gedurende je leven eet je zo'n 10 spinnen en 70 insecten op.

    Gemiddeld eet een persoon dat op, dus als iemand er twintig eet en jij nul dan is dat nog steeds tien gemiddeld. Da's mijn theorie tenminste. :'D
    Ik slaap met mijn mond dicht dus ik ga ervan uit dat ik aan ongeveer nul zit, tenzij ze via m'n neus naar binnen kruipen natuurlijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Izembaro schreef:
    (...)
    Gemiddeld eet een persoon dat op, dus als iemand er twintig eet en jij nul dan is dat nog steeds tien gemiddeld. Da's mijn theorie tenminste. :'D
    Ik slaap met mijn mond dicht dus ik ga ervan uit dat ik aan ongeveer nul zit, tenzij ze via m'n neus naar binnen kruipen natuurlijk.


    De gedachte alleen al is vies. ._.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil echt niet naar me stage na wat ik hem gister hoorde zeggen over telefoom achter mijn rug om tegen me begeleidster.... Goddamnit... :c


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Izembaro schreef:
    (...)
    Gemiddeld eet een persoon dat op, dus als iemand er twintig eet en jij nul dan is dat nog steeds tien gemiddeld. Da's mijn theorie tenminste. :'D
    Ik slaap met mijn mond dicht dus ik ga ervan uit dat ik aan ongeveer nul zit, tenzij ze via m'n neus naar binnen kruipen natuurlijk.


    Als ze dat doen, dan is het niet eten meer :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik weg? Ik wil hier niet meer zijn... Ik ben er klaar mee.


    Caution first, always.

    Ik wil terug. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.