• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Medousa schreef:
    Oh mijn god.. ik durf gewoon niet meer te slapen nu. D:
    Iedereen heeft tijdens zijn slaap wel eens een spin of insect ingeslikt. Gedurende je leven eet je zo'n 10 spinnen en 70 insecten op.


    Gatver..
    En dan te bedenken dat ik zo'n beetje altijd met m'n mond open slaap, omdat ik niet normaal kan ademen via m'n neus :\


    26 - 02 - '16

    Ik kom zo moeilijk op gang s' ochtends ...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Beaten by a little girl, HAH!


    26 - 02 - '16

    Caim schreef:
    (...)

    Als ze dat doen, dan is het niet eten meer :')

    Maar je zou toch maar 'ns een grapje maken. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    But I've climbed the mountain, I've crossed the river
    And I'm almost there, I'm almost there
    I'm almost there!


    Alias het is bijna weekend, gymnastiek val uit, dus na het 6e vrij i.p.v. na het 9e, Lucky is morgen jarig, deze verschrikkelijke week is bijna voorbij, nog 2,5 lesuurtje en dan VRIJ. :'D Maar eerst naar de Action, mwuhahaha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Medousa schreef:
    (...)


    De gedachte alleen al is vies. ._.

    Oh - daarom leef ik zo gezond! Ik dacht dat het door de patat kwam.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom heb ik ineens zin om de tafels in het klaslokaal ondersteboven te gooien? Ik ben geeneens boos ofzo... :8

    Ik vind de gedachte echt nog steeds zo vies :'D

    En ik heb honger. Als ze nou even met die hond uit de keuken gaan verkassen naar buiten, dan kan ik gaan eten. Jullie hoeven der niet telkens een theekransje te gaan houden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Photoshop, pen pressure, please don't fail me now. I need you.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Waarom is mijn vader niet gewoon mijn rij instructeur? :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom kan ik de laatste tijd niet normaal meer schrijven? Ik krijg het nog niet eens voor elkaar tweehonderd woorden per dag te typen en als ik wél iets probeer te schrijven, zijn al die zinnen prut en klinkt het nergens naar. Meh. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Waarom kan ik de laatste tijd niet normaal meer schrijven? Ik krijg het nog niet eens voor elkaar tweehonderd woorden per dag te typen en als ik wél iets probeer te schrijven, zijn al die zinnen prut en klinkt het nergens naar. Meh. D:


    Hoezo die bloemen op je avatar? ^^

    En high-five! Ik kan ook niet meer schrijven. Ik weet precies wat ik wíl schrijven, maar het lukt me niet om dat dan ook daadwerkelijk uit mijn vingers te krijgen. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh bleeeergh ik ben al dat huiswerk zo zat hè. Ik heb bijna geen vrije tijd meer over. Maar ik moet door. Lezen lezen lezen lezen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Done & proud.:Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Are you gonna buy me flowers? o.o


    i put the fun in funeral