• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Kaa schreef:
    Kutgevoel. Wanneer wordt alles nou eindelijk eens beter?

    Oh, en ik heb ook écht geen zin in rijles zometeen. Ik word al ziek als ik eraan denk. :c meh


    Good luck, je kan het :3. Beetje laat, maar goed.


    i put the fun in funeral

    Pfffffff. Eindelijk ben ik van dat stomme essay af.


    I dress to kill, but tastefully

    Iemand moet duidelijk leren niet met andermans personages te gaan spelen (cat)


    Stenenlikker

    DarkSavior schreef:

    De andere kant van het verhaal.


    nice, hier nogmeer truth (;


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik word hier zo onzeker van, ook al is het hartstikke gezellig. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. D:


    :)

    Ik ben hier zo klaar mee. Er is echt geen lol meer aan zo...


    Caution first, always.

    Ik vraag me af of iemand ooit van me zou kunnen houden.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Gwidzo schreef:
    Ik vraag me af of iemand ooit van me zou kunnen houden.



    kindness is never a burden.

    Gosh, loser.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I feel it in my fingers-
    Nee dus, ik voel het helemaal niets in mijn vinger, want dat kloteding doet alleen maar pijn en verder toont het tekenen van te weinig beweging.
    MAAR IK KAN HELEMAAL NIKS.
    De eerste frustratie komt eruit.


    Deep inside, I've never felt alive

    Drie keer raden wie ik nooit meer ga helpen. Juist ja, jullie.

    Ugh! Ik heb negentig euro betaald voor die fotoshoot en ik heb nog maar één foto gekregen terwijl ik er wel zes zou krijgen!
    Ik wacht al een maand, verdorie, doe iets of zo!


    26 - 02 - '16

    What the fuck are you for a nutjob?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Blegh i hate it om te zien dat het zo goed met jou gaat terwijl ik alleen maar dieper en dieper zak...

    En kut stage fkhdjwkdnendiwj!!!! Jij met je domme *beeepp beepp beeepp!!!* je weet dat ik uren te kort kom vanwege mijn gebroken pols eerder dit jaar en ik krijg niet eens de kans om die uren in te halen fucking hell sterf of zo!


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    If I had to choose, I'd choose you. Always.


    kindness is never a burden.