• Soms vraag ik het mij echt af.Dan wil ik zo een weekje dood zijn ofso.Gewoon om te zien hoe mijn begrafenis zal zijn,wie mij zal misse,wie er zal wene,en gewoon hoe het dan verder gaat met mijn famillie en vriende wanneer ik er ni zouw zijn.En daarom wil ik soms wel is voor een weekje dood zijn ofso om dat te kunne weten.Heeft er iemand er ook is nooit aan gedacht of ben ik de enigste?

    dit denk ik elke dag XD
    maar ik vind het zo raar,
    dat je echt weg bent:S


    It's not the same without you.

    dit denk ik elke dag XD
    maar ik vind het zo raar,
    dat je echt weg bent:S

    De dood is gewoon iets raars.Maar je zult nooit echt weg zijn.U lichaam beweegd gewoon niet meer,maar dat is het enige.Voor de rest leef je verder.

    Euhm n_n door people te verliezen, weet ik hoeveel pijn het kan doen als iemand dus dood gaat in je familie. Ik wil mijn familie niet nóg meer pijn doen >< We zijn namelijk al heel veel mensen kwijt op korte tijd.
    En, hmpf dood zijn is volgens mij like weird, don't know, but I'm not ready, not yet.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Aan de ene kant wil ik het wel weten, om te kijken wat er hier na is. Ik zelf geloof dat er vast wel iets is, maar dat het god is enzo. Dat nou weer niet. Ik zou ook wel willen weten wat er dan precies gebeurd, maar aan de andere kant. De familie die je achter laat heeft heel veel verdriet en pijn natuurlijk als je er niet meer zou zijn. Dat merk ik wel bij mezelf. Ik ben ook wel mensen verloren die me heel dierbaar waren. Sommigen al wat ouder, maar ook rond de 16 ofzo. De pijn die je dan hebt is gewoon zo ontzettend groot dat ik eigenlijk helemaal niet dood wil en er ook bang voor ben, want je weet nooit hoe het dan met de mensen gaat die je lief hebben zeg maar.

    Ach man wat een bullshit >.<


    ~

    ik denk da ook wel eens en wil nogsyeeds wete:P

    ik denk da ook wel eens en wil nogsyeeds wete:P

    echt he n_n zo gewoon een weekje of een paar dage en dan terug levend n_n

    Nee dank je x']
    Ik hoef echt niet te weten wat er gebeurt daarna. Ik fantaseer er nog liever over

    Nee dank je x']
    Ik hoef echt niet te weten wat er gebeurt daarna. Ik fantaseer er nog liever over


    Ja,ik liever ook >.<

    Ik had het er nog met mijn vriendinnen over gister XD We wouden wel zien wie er ging huilen op onze begravenis, en wie er allemaal kwam, wat over ons zouden vertellen ^^ En daarna zouden we bij onze vriendinnen gaan spoken ^^
    xoxo


    Your make-up is terrible

    ik word er altijd zo droevig van..

    je kan echt NOOOOIT meer terug komen he :[


    And all the girls in the front row scream your name.

    Dat wil ik ook al heel lang weten.

    Heb er wel is aan gedacht x3


    A. ikmisje.

    Ja, heb er ook al aan gedacht. x)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ook al wel eens gedacht. Dan ga ik slapen en denk: Wat als ik niet wakker word?
    Of: Wat als mijn hart in een keer op houdt met kloppen?


    No growth of the heart is ever a waste

    precies ^_^

    dat wil ik nou ook eens. best wel domme gedachten eigenlijk. x)


    Love is in the air'<3