• Damn. M'n BF, beweert aan me vriendje, dat ik gister m'n gewone vriend een knuffel heb gegeven. Ze beweert dat ze het heeft gezien! Maar hoe kan dat nou als het niet waar is. Dit maakt me echt aan het janken hé! KUTWIJF. :'(


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Aah wat erg voor je


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Dumpen dus? Zo een vriendin wil je toch niet:S. Ook al was het waar dan hoort ze het nog niet door te lullen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Malou,
    Laat je niet op je kop zitten. Je weet zelf hoe het inelkaar zit. Als je vriendje je niet gelooft dan vindt ie je misschien neit zo leuk als hij zegt.


    Music is the new sex

    Wat is er mis met iemand een knuffel geven?
    En die vriendin moet je idd lozen, dit is echt zielig.
    Sterkte ermee!


    I clicked my heels and wished for you.

    Vind je vriendje dat dan zo erg dat je hem een knuffel hebt gegeven? x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat is er mis met iemand een knuffel geven?
    En die vriendin moet je idd lozen, dit is echt zielig.
    Sterkte ermee!


    helemaal mee eens...
    als knuffelen betekend dat je iets met diegene hebt, dan heb ik wel met...ff denken...20 mensen iets (op school):S


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    een Knuffel?
    dat is tog totaal niet erg?
    dat doe ik ook bij bijna iedereen hoor ...
    zelf bij mensen die ik maar 10 dagen ken ofzo ...
    Bij jongens met wie ik amper contact heb, als ik hen zie geef ik hen ook een knuffel ...
    Vind je vriendje dat zo erg?
    xx


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Een knuffel ? Big deal -_-

    Jha. Ik hou ook niet zo van roddels,en ik vind het al helemaal kut als een vriendin of vriend roddelt

    Nee, Maar ze beweert dus. Dat ik die jongen een knuffel heb gegeven. En m'n eigen vriendje niet. Dat zit hun dus dwars. Maar het is niet waar. Dus wat ze dan te zeiken heeft. idonno.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Knuffelen? Serieus, dat doe ik elke dag met andere jongens dan mijn vriendje. Wat maakt het uit? Dat is toch geen vreemdgaan?


    Life is hard and then we die

    Knuffelen? Serieus, dat doe ik elke dag met andere jongens dan mijn vriendje. Wat maakt het uit? Dat is toch geen vreemdgaan?

    Ze heeft het over hetgeen dat haar vriendin liegt.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    En zij is je BF? Na ja lekkere vriendin zeg >.<
    En als je vriendje haar gelooft en jou niet dan moet je hem ook meteen dumpen. Hij hoort je te vertrouwen en je vriendin hoort dit gewoonweg niet te doen.
    Sterkte


    Why don't you break my heart

    Ehhhhh
    Wat is er zo erg aan knuffelen?
    Ik heb ook een halfvriendje, en ik knuffel toch ook met veel jongens O___o? Op een meeting knuffel ik met meer dan 5 jongens? Als je het vriendschappelijk bedoelt dan is er toch niets aan de hand?
    Zeg dat het waar is en dat je het dus gewoon vriendschappelijk bedoelt, en als je vriendje dat niet geloofd, nja zijn probleem dan!

    Ohja, en dump die vriendin van je, een vriendin die je express aan het huilen maakt is geen goeie vriendin :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    een knuffel?
    oeps. ik ga denk ik héélveel vreemd. :x