• Dankzij een vriendin, heb ik nu een hobby erbij, namelijk gifplaatjes aan elkaar zetten. Ik kan dus zowel plaatjes en gifs in een gif zetten. Leuk! Ik wil ook eentje, wat nu?
    Ten eerste moet ik natuurlijk de nodige gifs/plaatjes krijgen en ten tweede wil ik de snelheid weten. Dit geldt vooral voor gewoon plaatjes. Ik kan hem heel snel laten gaan en ook langzaam of gewoon. De standaarde snelheid is trouwens 0.30 s. Zeg het maar. (:

    Voorbeelden.

    Gewoon plaatjes.





    *Bij plaatjes kan ik ze trouwens ook op verschillende manier op het scherm laten verschijnen. Wil je dit ook eventjes doorgeven als je een gif aanvraag?
    - Van links naar recht.
    - Van rechts naar links
    - Van boven naar beneden.
    - Van beneden naar boven
    - Met een zwarte achtergrond laten verschijnen op het scherm (zoals het eerste gif)
    - Of je kan het met de achtergrond kleur van de gif laten verschijnen op het scherm. (Dit kan trouwnes ook gewoon in het wit).

    Bewegende Beelden.




    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 17:34 ]


    -

    Gaily, weet je al wanneer je verder gaat met de gifs? Ik ben geduldig hoor, is alleen een vraagje.


    16 - 09 - '17

    Querencia schreef:
    Gaily, weet je al wanneer je verder gaat met de gifs? Ik ben geduldig hoor, is alleen een vraagje.

    Ik was al van plan om vandaag of morgen na school iets te doen. En dan in het weekend van iedereen maken,


    -

    Gailybell schreef:
    (...)
    Ik was al van plan om vandaag of morgen na school iets te doen. En dan in het weekend van iedereen maken,


    Oki


    16 - 09 - '17

    Querencia > Foraoise


    16 - 09 - '17

    Ik kom even een aanvraagje bij je doen, Gail.
    Voor mijn profiel wil ik namelijk een gif die bij mijn username past. Die username kan ik trouwens pas vanaf de zeventiende aannemen, maar je kan nooit te vroeg zijn met een aanvraag.

    - Afbeeldingen: Gif één, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven en acht.
    - Overgang: Zou je het zonder een achtergrond in elkaar kunnen laten overlopen, zoals je bij de Rihanna gif hebt gedaan in de beginpost?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Foraoise schreef:
    Hallotjes, hier ben ik weer, deze keer met twee aanvragen.

    Aanvraag 1
    Plaatjes:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    Graag ze in deze volgorde te houden, lukt het niet, zorg dan alsjeblieft wel dat het plaatje met de tekst als eerst staat.
    Extra:
    De plaatsjes kunnen allemaal wel anders zijn (de meeste nogal groot), maar ik wil ze liefst ongeveer in het formaat van plaatje 2, als dat kan.
    Ik wil de manier van snelheid en hoe ze op het scherm komen zoals je eerste gif met die plaatjes van die maskers.


    Alvast bedankt!

    Oei, er is een probleem.
    Zoals beloofd, ging ik vandaag eraan werken. . Ik heb van de eerste aanvraag twee gifs gemaakt. Omdat bij de ene, sommige plaatjes een dikke zwarte rand hebben en ik vind het best lelijk staan. Dus heb ik de andere 'paper full gedaan'. Het eerste gif is meer dan 9 mb en de tweede meer dan 11! En tinypic upload alleen maar foto's die minder dan 5 mb zijn. Ik vrees dat je een paar foto's eruit zal moeten halen.


    -

    Gailybell schreef:
    (...)
    Oei, er is een probleem.
    Zoals beloofd, ging ik vandaag eraan werken. . Ik heb van de eerste aanvraag twee gifs gemaakt. Omdat bij de ene, sommige plaatjes een dikke zwarte rand hebben en ik vind het best lelijk staan. Dus heb ik de andere 'paper full gedaan'. Het eerste gif is meer dan 9 mb en de tweede meer dan 11! En tinypic upload alleen maar foto's die minder dan 5 mb zijn. Ik vrees dat je een paar foto's eruit zal moeten halen.


    Oei, maakt niet uit.
    Ik heb daar een site voor, je kan daar plaatjes uppen die meer dan 5 mb bevatten.
    http://mkerala.com/u/index.php


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Oei, maakt niet uit.
    Ik heb daar een site voor, je kan daar plaatjes uppen die meer dan 5 mb bevatten.
    http://mkerala.com/u/index.php


    -

    Gailybell schreef:
    (...)



    Thank you!


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Thank you!

    En hier is de andere.



    De tweede komt zo eraan!


    -

    Gailybell schreef:
    (...)
    En hier is de andere.



    De tweede komt zo eraan!


    Oh, dankjewel en oki (:


    16 - 09 - '17