• rtgthbdfgv


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Dat weet ik niet eens. Daar voep ik me schuldig over, ik weet niet wat ik voel, nooit niet.


    Reality's overrated.

    Mainwaring schreef:
    (...)
    Die is best leuk. Ik heb 'm op m'n laptop staan, als ik het op een of andere manier kan doorsturen naar jou kan dat wel? Maar ik weet niet of jongens het ook leuk vinden.
    Hoeveel meisjes en hoeveel jongens nodig jij uit? Ik wil ook jongens uitnodigen, maar niet heel veel, daarom nodig ik gewoon alleen meisjes uit. :3


    Mijzelf, vier vriendinnen en twee jongens.
    Maar het lijkt me niet echt iets voor jongens, zoals de anderen al zeiden..

    Malcolm schreef:
    Maar goed, ik heb een soort van een flirterig contact met een jongen.
    Thingie... Hij is vandaag twintig geworden...

    Oeh. Je mag hem aangeven als hij z'n vinger in je oor stopt. :'D
    Ik praat(te) ook met zo'n jongen van 19, alleen het ergert me dat hij gewoon ouder is dan m'n zus. Maar hij is wel super aardig enzo. En nu negeer ik hem een beetje. :') Ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat lopen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    En nu ga ik mijn bek houden over mij, want het is ongelooflijk irritant voor jullie


    Reality's overrated.

    Vast wel, Noek. Je was vast wel verliefd. Want je sprak altijd heel aardig over hem. Twijfel niet aan jezelf. En ook al was je niet verliefd, YOLO.

    Nee hoor, gooi het eruit als je er zin in hebt ^-^

    Mainwaring schreef:
    (...)
    Oeh. Je mag hem aangeven als hij z'n vinger in je oor stopt. :'D
    Ik praat(te) ook met zo'n jongen van 19, alleen het ergert me dat hij gewoon ouder is dan m'n zus. Maar hij is wel super aardig enzo. En nu negeer ik hem een beetje. :') Ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat lopen.


    Lollop. Ga ik niet doen, dat is sneu.
    Het is wel een beetje like: Iedereen keurt het af en het is af en toe een beetje lastig meepraten.


    Reality's overrated.

    IK MOET FILM, IK NIET VINDEN KUNNEN MWEHH.

    Harrelson schreef:
    Vast wel, Noek. Je was vast wel verliefd. Want je sprak altijd heel aardig over hem. Twijfel niet aan jezelf. En ook al was je niet verliefd, YOLO.


    Idk.
    Okayy.


    Reality's overrated.

    Hoi hoi. (:
    Ik las net even terug en Mir en Alinie, ik heb echt respect voor jullie dat jullie m'n hele verhaal hebben gelezen. :3
    En ik weet helaas niet op welke dag het word uitgezonden, maar dat wisten ze in de studio ook nog niet, dus ja. Maar het nieuwe seizoen begint iig op 12 maart weer, om 21u30 op sbs6. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harrelson schreef:
    (...)

    Mijzelf, vier vriendinnen en twee jongens.
    Maar het lijkt me niet echt iets voor jongens, zoals de anderen al zeiden..

    Ooh. Dat kan wel, niet zo'n groot verschil. Ik heb 10 meisjes die ik uitnodig, en dan wil ik eigenlijk 5 jongens uitnodigen. :') Misschien maar 2. Dat zou awkward zijn, so no.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Malcolm schreef:
    (...)

    Lollop. Ga ik niet doen, dat is sneu.
    Het is wel een beetje like: Iedereen keurt het af en het is af en toe een beetje lastig meepraten.


    Ik zou het eng vinden om mt zo'n oud iemand te praten.. En ik zou er persoonlijk ook niet voor kiezen en het niet iemand aanraden :')

    Vreemd dat mens op tv Alinie ieh


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Harrelson schreef:
    IK MOET FILM, IK NIET VINDEN KUNNEN MWEHH.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Eighties schreef:
    Hoi hoi. (:
    Ik las net even terug en Mir en Alinie, ik heb echt respect voor jullie dat jullie m'n hele verhaal hebben gelezen. :3
    En ik weet helaas niet op welke dag het word uitgezonden, maar dat wisten ze in de studio ook nog niet, dus ja. Maar het nieuwe seizoen begint iig op 12 maart weer, om 21u30 op sbs6. (:


    We moeten natuurlijk je Marcie verhaal/lap tekst lezen ^^ In de gaten houden, dus. Oeehoeeee