• Het is 1231 en de hele wereld heeft last van aanvallen. Mensen verdwijnen en sommige worden zelfs dood terug gevonden. Of met twee gaatjes in hun nek of met vreselijke klauwen door hun lijf heen.
    De bevolking was radeloos en huurde jagers in. Elke jager elk met hun eigen kwaliteiten en wapens. Ze jaagde de wezens weg waarna de bevolking terug tot hun rustige bestaan kwamen.


    Nu enkele honderden jaren later. Komen de zelfde symptomen terug. Mensen worden terug gevonden, meer dood dan levend... Bruut uit elkaar gescheurd of met amper tot geen bloed terug in hun aderen. Maar wat de dorpelingen niet weten is dat hun dorp precies tussen een vete zit tussen de vampieren en weerwolven, hierdoor loopt hun dorp zwaar gevaar.
    De bewoners van het simpele dorpje waar dit gebeurt zijn radeloos. Jagers waren al eeuwen lang spoorloos vanwege het feit dat er geen mythische wezens meer waren en er was geen andere manier om van deze wezens af te komen. Jaren lang werd het dorp geteisterd en probeerde zelfs terug te vechten zodat hun tot zoverre konden leven zonder volledige angst. Na 5 jaar begonnen de dorpelingen zelfs met opofferingen richting de wezens, een offering voor de harige beesten en een voor de bloedzuigende duivels. Maar naar enkele maanden had zelfs dat geen nut. En net op het moment dat de mensen hun hoop begonnen op te geven, kwam het licht door de duisternis heen.
    Een groep jagers, elk met hun eigen kwaliteit, gemerkt door verschillende rare tekens, kwamen het dorp binnen lopen. Elk zwijgend en alleen maar toekijkend naar de wanhoop in de mensen hun ogen...



    Hunters:

    Hunters gaan de hele wereld rond, opzoek naar gevaarlijke wezens. Hun basis word telkens opnieuw geplaatst in het dorp/stad waar ze zich op dat moment bevinden. Elke hunter heeft daarom ook zijn of haar eigen motief om op de wezens te jagen! En gebruiken een magisch wapen om tekens in hun eigen lichaam te graveren waardoor ze voor enkele secondes een specifieke kracht per teken krijgen. Voor wraak, onderzoek of om gewoon de wereld weer vredig te maken!



    Meisjes (Max 3)
    - Deloihah Emerance Woodward ~Pwettyness ~ Runes
    -

    Jongens (Max 3)
    - Leider; Shadow Raeper ~ Paddo ~ Runes
    -
    -


    Vampiers:

    De vampieren wonen in een groot kasteel op een berg wat moeilijk bereikbaar is, je moet een bos door dat er best eng uitziet en voornamelijk s'avonds omdat het zicht word afgenomen door de duisternis.Elke vampier heeft daarom ook zijn eigen verhaal, achtergrond en kracht. De een kan in het kasteel worden voor veiligheid, de andere om zijn of haar krachten sterker te maken en sommige vanwege hun bloedlust en andere willen de weerwolven uit de wereld helpen.



    Meisjes [Max 3 ~ VOL]
    - Jane Eliha March. ~ CrazyGirl ~ Mensen pijn te doen met haar gedachten
    - Morgana Juliana Merlin ~ Pwettyness ~ Gedachten van mensen kan lezen
    - Dakota Scarlett Patel ~ OhSoAria ~ Haar mening in iemands hoofd laten doordringen


    Jongens [Max 3]
    - Mathias Stavros ~ BarnOwl ~ Vuurstuurder
    -
    -


    Weerwolven:

    De weerwolven wonen in het dorp of het bos, hierdoor hebben ze altijd hun inzicht op wat er gaande is.Elke weerwolf heeft 2 fases, de fase van een normale wolf en de fase van de sterke transformatie, de wolf op twee poten. Elke weerwolf gaat elke keer beide fases door tijdens hun transformatie, hierdoor kan het bij de een langer duren dan bij de ander. Daarom heeft elke weerwolf ook zijn eigen motief. De een wilt sneller kunnen transformeren waarna de ander de wereld van de vampiers wilt verlossen, waarna een ander weer gewoon rustig wilt leven.



    Meisjes [Max 3]
    - Namira Feylton ~ Myriophyllum ~ Visioenen
    - Serena Rossini ~ BarnOwl {Is Sterker} ~ Spion bij de jagers
    -


    Jongens [Max 3]
    - Alpha Penn Rudolph Moon ~ LyraPhoenix ~ Versterkte zintuigen
    - Matthew de Clermont ~ DarkAng3l ~ Fysiek sterker
    -


    Hybride: {Max 2}

    Hybrides leven onder de mensen, het is niet te zien aan hun dat ze half weerwolf, half vampier zijn. Maar ondertussen hebben ze de krachten van de wezens wel. De hybrides hebben alle krachten van de vampieren en weerwolven, en geen enkele zwakte van hun. Hierdoor staan ze boven de voedselketen, maar geen van de Hybrides vechten mee in de oorlog, ze hebben het vechten naast zich neer gelegd en zijn een rustig leven gaan leiden onder de mensheid.



    Dorpelingen
    (Herbergier, Smids, bakker etc.)


    - Wapensmid Saphire Moon ~ LyraPhoenix {1.2}



    Wil je meedoen, ondanks dat de RPG al is begonnen? Geen probleem! Vul gewoon even het lijstje in en dan kan je invallen in het spel!

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Kracht: {Hunters gebruiken hun Runes, vampieren hebben zo elk EEN kracht en de weerwolven kunnen krachtiger of sneller zijn dan andere,}
    Geslacht:
    Dorpeling/Vampier/Vampier Hunter/Weerwolf;
    Uiterlijk: Moet als plaatje! {Mag anime of een werkelijk iemand!}
    Karakter:
    Herkomst:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen Over Powered Characters!
    ~ Minimaal 300 woorden! {Af en toe een klein stukje is mogelijk vanwege te weinig inspiratie! Meld dat er dan bij!}
    ~ 16+ Toegestaan, houdt het wel netjes!! Niemand hoeft sommige stukjes niet te lezen!
    ~ Niemand word vermoord zonder toestemming...
    ~ TE LANG afwezig zonder melding... Betekent dat de personage vermoord mag worden!
    ~ Gescheld IC toegestaan! in OOC niet! Houdt het leuk voor andere!
    ~ Iets te melden aan iedereen? Doe het in het praattopic! Is het voor 1 persoon bedoeld? Stuur dan een PB naar die gene!
    ~ Alleen ik maak topics aan! Tenzij ik daar iemand voor aanwijs!
    ~ Afwezig voor langere tijd? Meld het!
    ~ Meldingen worden gedaan door mij! In het rood!!


    Meldingen
    - Het topic begint bij het feit dat de Hunters het dorp voor de eerste keer binnen wandelen! Hierdoor kunnen de Hunters meteen zien hoe erg het dorp daad werkelijk is. Het is s'nachts en daardoor kunnen beide vampieren en weerwolven rondlopen in het dorp op dat moment! Hierdoor kunnen beide kanten ingelicht worden door het feit dat de Hunters terug zijn. Of meteen opgejaagd worden...

    Andere topics

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 14:57 ]

    De eerste reactie

    Mijn tropica


    Vampire + Servant = Servamp

    (mijn topics)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Mt


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    [MT :3]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [MT]

    [ Moi Fluffy Topics ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Shadow Raeper ~ Hunter

    Rustig kwam ik op mijn paard het dorp binnen rijden, de bossen waar wij net uitkwamen waren zonder gevaren doordrongen waardoor we nergens last van hadden. Hoewel het dorp voor nu rustig was, wist ik dat als wij binnen kwamen zitten we snel zouden opgemerkt worden. Maar dat was de bedoeling, we wisten waar wij ons in brachten en dat was ons werk ook. De mensen hier waren gevallen onder een plaag van demonen waardoor ze snel zouden merken dat die demonen ook onder hun leven. Maar dat was voor nu nog niet het geval om ter orde te brengen, voor nu was het meer voor ons om uit te vinden waar de beesten waren en waar we het beste konden jagen... Maar eerst moesten we een slaapplek vinden waarna we verder konden gaan met alles wat we konden doen.
    Als ik in het dorp ben rijd ik rustig door richting de herberg waarna ik mijn paard vast zet aan de paal en de kist met allerlei verschillende wapens van het paard haal, daarna naar binnen stap en alleen een zak geld neer leg waarna de herbergier knikt en de sleutel geeft van een kamer. Rustig stap ik omhoog waarna ik de kamer in stap en de kist neer gooi in een hoek. Er zat toch niets breekbaars in waardoor ik er mee kon gooien wat ik wilde. Rustig loop ik naar het raam waarna ik naar buiten kijk, ik keek precies over het dorp heen waardoor ik alles goed in de gaten kon houden.



    John Zardun ~ Hybride

    Rustig stond ik buiten met een hakbijl een boom om te hakken waarna ik hem in verschillende stukken sloeg, eenmaal genoeg hout leg ik het op de slee die ik mee had genomen waarna ik rustig terug liep naar het huis. Luna was nog binnen, dus die hoefde ik waarschijnlijk niet in de gaten te houden, waarna ik dus hout kon halen voor de openhaard in het huis. Rustig maak ik er kleinere blokken van maak zodat het paste in de openhaard. Eenmaal klaar gooi ik de blokken op de stapel waarna ik met een grote stapel naar binnen stap en de openhaard rustig aan begin te steken. Nog geen seconde later brandde er een goed vuur die het huisje opwarmde "Luna... Er gaat iets gebeuren... " Even keek ik op naar het raam waarna ik een ruiter voorbij zag komen, rustig liep ik naar de deur waarna ik even hem nakeek. Jagers... jagers waren het dorp binnen gekomen waardoor het betekende dat de jacht geopend was op de wezens. Dit betekende dat niemand meer veilig was van de wezens die hier leefde... Ondanks dat Luna en ik hier veilig leefde en geen onrust stookte, waren wij vanaf nu ook niet 100% meer veilig. Wat betekende dat wij nu ook meer op onze hoede moesten zijn. "LUNA!" even draaide ik mij om terwijl ik haar naam schreeuwde, ze moest nu even hier heen komen, anders was het duidelijk dat zij het niet zou weten en dan konden er misschien fouten ontstaan waardoor wij zelf met deze oorlog moesten bemoeien.

    Luna Alucard ~ Hybride
    Buiten hoorde ik hoe John het nodige hout hakte om het vuur op te stoken. Echt nodig was het eigenlijk niet, maar het was wel zo aangenaam. Als half-vampiers hadden we namelijk geen enkele last van de kou. En als half-wolf zouden we het niet eens mogen voelen dat het koud was. Maar we waren geen van beide en toch beide tegelijk. Ik had het me voor nu even makkelijk gemaakt op m'n kamer met een boek op bed. Het welkome geluid van het gekraak van een haardvuur ging niet veel later vergezeld met woorden van John. "Luna... Er gaat iets gebeuren... " Instinctief zette ik m'n zintuigen op scherp. Als z'n woorden waar waren, dan moest ik op m'n hoede zijn. Door de muren van het huisje heen hoorde ik hoefslagen van paarden, een geluid dat hier amper voorkwam. Het kon enkel maar betekenen dat we bezoek hadden en of dat een goede zaak was, was maar de vraag. "LUNA!" Met een amper hoorbare zucht stond ik op en liep naar hem toe. "Ik ben niet doof." M'n stem was zo helder als een bergbeekje na het smelten van de eerste neem. "Ik heb ze ook gehoord." Ik nam de tijd om m'n boek weg te leggen voor ik naast hem ging staan aan het raam.
    "Dit zou wel eens problemen op kunnen leveren." Gezien ik vandaag het huis nog niet uit geweest was, had ik ook niet echt de moeite gedaan om echt aan te kleden of dergelijke. M'n zilverwitte haar hing nog open over m'n schouders en reikte met alle gemak tot voorbij m'n kont. Het was een van de duidelijke tekenen dat ik geen mens was. "Misschien moeten we maar eens gaan kijken wat de gasten willen, of je moet willen wachten tot in de morgen." Het leek me veiliger van niet. In het slechtste geval was het bezoek dat bepaalde dingen niet in leven wilde hebben en dan was de kans groot dat ook wij op het lijstje kwamen te staan.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Saphire Moon//wapensmid
    Zachtjes schommelde ik met de stoel dicht bij de warmte van de haart. Om mij heen was een van schapenwol gemaakte kleed om me heen geslagen. De nacht viel
    snel en ik had nog geen behoefte om naar bed te gaan.
    Een van mijn zoons lag in het kleine kamertje van het huis en keek of hij sliep, ik zag de bolling van de schaarse dekens en keek weer terug naar het vuur en begon mijn brei werk te vorderen. Ik zat na te denken voor een nieuw soort zwaard te maken. Nu ik toch nog geen slaap had, stond ik op, liep naar de deur van de smidse en trok de leren schort om. Het halve zwaard dat gerepareerd moest worden. Ik liet de blaasbalk zijn best doen om de gloeiende kooltjes aan te wapperen en al snel had ik een mager vuurtje. Het was altijd een tik van me geweest om mijn zwaarden in de nacht te smeeden en overdag de details deed. Niemand wist precies hoe ik het staal zo scherp en krachtig kreeg dat het lichaam van een mens door ook maar zacht te snijden, diepe wonden kon maken. Het enige nadeel was, dat ze af en toe bot werden. Ik leg het zwaard in het vuur en wachtte af tot het tot rood aan toe gloeide en begon met mijn mans hamer op het metaal te slaan.

    Penn Moon//Alpha Werewolf
    Zacht sloop ik over het dak gemaakt van riet en keek uit over een klein bosmeertje. Mijn oren bewogen zachtjes heen en weer om elk geluid op te vangen. Ik hoorde van ver het geluid van paardenhoeven en sprong behendig van het dak af om me in de duisternis te verstoppen. Mijn moeder wist niet dat ik 's avonds de deur uit sloop om een mensenlichaam mee te nemen.
    Ik begon naar de volgende boom te rennen waar de schaduw een vrij groot stuk bedekt. De geur van water maakte me dorstig en ik had al minstens drie uur niets gedronken. Ik veranderde me terug naar een mens en schepte wat water in een kommetje van handen en goot het zachjes in mijn mond. Na grote teugen water naar binnen te hebben gebracht neem ik de korste route richting het dorp en blijf in op de grens staan. Ver in de schaduwen gedoken.
    Het geluid van paardenhoeven waren nu overduidelijk te horen en een man op de rug van het paard stapte af. En liep de herberg in. Ik keek hongerig naar het paard, maar bleef op afstand. Ik wist dat paarden een hels kabaal konden maken, waarbij zijn bereider gewaarschuwd zou worden en ik daar het loodje zou leggen. Ik hoopte zo dat het snel volle maan zou worden, dan kon ik mijn echte wolven gedaante aanemen en dan kon ik onopgemerkt het dorp in sluipen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Namira Feylton
    Voorzichtig sloop ik door de struiken. Mijn prooi, een dik bruin hert dat gulzig stond te drinken op een eindje van de rest van haar groep. Ik kon haar hartslag horen, hoe het rode bloed door haar aderen werd gepompt. Ik haar rustige ademhaling horen, haar lichaamswarmte voelen. Mijn spieren spanden zich en ik maakte me klaar voor de sprong. De halve gedaante die ik nu had aangenomen was perfect voor de jacht. Ik kon bijna onzichtbaar blijven in het struikgewas en tegelijkertijd sterker dan ieder wezen in dit bos. Nou ja, afgezien van Penn dan. Maar dat telde niet mee, hij was niet voor niets de alfa.
    Concentreer je, zei ik tegen mezelf. Je bent alleen op jacht, niet met de roedel. Ik nam een geruisloze hap adem en sprong naar voren. Het onoplettende hert slaakte een kreet, een hoog, balkend geluid, en probeerde weg te komen. Het was het laatste geluid dat hij had gemaakt.

    Gulzig deed ik me tegoed aan het vetrijke vlees. Het bloed droop over mijn kin. Over het algemeen hield ik er niet van om als wolf te eten, het rauwe vlees had een vreemde uitwerking op mijn maag als ik veranderde in een mens. Daarom bleef ik grotendeels in de gedaante van een wolf. Soms kwam ik in het dorp, maar die gelegenheden waren maar zeldzaam. Ik hoorde daar niet. Ik hoorde in de bossen, de vrijheid die je voelde was onbeschrijfelijk. Er was niets in het dorp dat dat kon overtroeven. Een vreemd gevoel overspoelde me. Hoeven van paarden die over de grond schraapten, duistere gedaantes die over het pad liepen en glimmende zilveren wapens. Ik hapte naar adem. Dit moest Penn weten.

    [ Verdorie, bijna 300 woorden (cat) Haha, in ieder geval hoop ik dat dit goed is! Ik heb besloten dat ik wel meedoe aan de RPG, maar dat ik hem op een gegeven moment verlaat. Misschien gaat Namira wel dood ofzo :') ]

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 21:42 ]

    Het is nu serieus anderhalve week later, waarom reageert er niemand meer? Ik geloof dat dit een beetje doodloopt...

    @Athenae
    Ik geloof dat paddo wilde wachten tot de anderen gepost zijn. Ik was zelf van plan om hem vandaag eventueel te spreken om toch verder te doen met degene die wel al gepost hebben, maar ik heb hem sinds woensdag niet meer gesproken en hij is al 2 dagen niet on geweest
    vermoed dat hij het druk heeft met school enzo


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    (Het spijt mij onwijs zeer!! Ben aardig druk met verhuizen omdat ik op mijzelf ben gaan wonen! Wat betekent dat ik op het moment alleen internet op mijn mobiel heb, hierdoor heb ik het nog eventjes druk maar daarna zal ik even gaan kijken kwa hoe en wat ;) nogmaals mijn onwijze spijt!!)

    Maar ondertussen kunnen mensen toch gewoon schrijven? Ik bedoel, er zijn geen volgorders ofzo *_*

    {Ik geef je groot gelijk dat mensen gewoon kunnen schrijven, en ik snap ook niet waarom dat niet gedaan word.... Misschien dat RPs langzaam aan het dood gaan zijn... Zelfs op Q.... Tenzij je beroemdheden gebruikt of mensen hebt die echt RPen elke dag, maar dan moet je wel net weten wie er echt RPen en wie niet... En dat is iets wat moeilijk te gokken is af en toe...}