• Don't judge me; ik heb een ander account hier op Quizlet maar wil dit liever niet via mijn eigen account vragen dus heb ik eventjes een ander account aangemaakt.

    Sinds ik een vriend heb heb ik het er al vaker over gehad met mijn moeder over de pil; of ik er al aan moet beginnen. In het begin heb ik gezegd dat het nog niet hoefde, aangezien we nog niet verder zouden gaan en ik dit zelf ook nog niet wilde. Naarmate we langer bij elkaar zijn nu, betwijfel ik of het nog lang gaat duren tot we verder gaan dan alleen zoenen en dergelijke.
    Nu wil ik zelf nog geen seks hebben, maar dit zijn dingen die niet gepland worden. Het gebeurd gewoon. Nu wil ik het onzekere niet voor het zekere nemen; en gewoon al aan de pil beginnen. Dat als het zover komt, ik gewoon beschermd ben.

    Nu dus de vraag; hoe kan ik dit het beste bij mijn moeder neerleggen? En wat is dus de beste manier van vragen?
    Als dit niet goed staat; kan een moderator het naar het goede forum verplaatsen?

    Gewoon vragen en rustig overleggen.


    26 - 02 - '16

    Ik snap niet waarom iedereen altijd zo een punt maakt van de pil. Desnoods verzin je een reden, zoals dat je het prettiger vindt als je het tijdens vakanties of in de zomer niet/minder wordt oid.
    Je hoeft het trouwens sowieso niet te vragen, je kunt gewoon naar de huisarts en daar de pil aanvragen. Ik weet niet zeker of je daar 18 voor moet zijn of niet, maar het is echt geen big deal hoor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.