• Labyrinth
    Zij die voet zetten in het labyrint en het kasteel kunnen vinden dat zich daar bevindt,
    Zullen oog in oog komen te staan met een duistere koning en zullen eeuwig mogen wachten op die ene beloning.
    Duizenden mensen gingen hen voor, ze kwamen niet terug en er ontbrak elk spoor.
    Kunnen ze het halen tot in het kasteel, hebben ze een probleem want ze zijn met te veel.
    Het duistere geheim dat daar op hen wacht, monster zo eng, de wezens van de nacht.
    De RPG speelt zich af in het heden en gaat over een groepje volwassenen, die via het internet op een wedstrijd zijn gestuit die een rijkelijke beloning geeft aan de winnaar. Het artikel geeft niet veel informatie prijs, alleen dat alle deelnemers om precies middernacht aan het labyrint van Crossroad Hill moeten staan, het meest beruchte labyrint ter wereld. Er zijn maar weinig mensen die zich er in wagen door de vele verhalen die de ronde doen maar doordat er een rijkelijke beloning wordt uitgereikt aan de persoon die tot in het hart van het labyrint weet te raken, zijn er mensen die het risico willen nemen.
    In het hart van het labyrint, staat een kasteel dat al eeuwen leeg staat, of zo lijkt het toch. Wat niemand weet, is dat het kasteel wordt bewoond door een hele vampierenclan die wordt bestuurd door een gekke vampierenkoning die dol is op het opjagen en het martelen van gewone stervelingen. Het hele labyrint zit vol vallen en obstakels waardoor het niet gemakkelijk is om tot in het hart van het labyrint te raken. De mensen die toch tot in het kasteel raken, staan voor een moeilijke keuze. Ze krijgen de kans om vrede te nemen met hun dood of als slaaf te werken voor de clan. De laatste keuze is dat ze het eeuwige leven aannemen en leven volgens de regels van het spel. Wat ze ook kiezen, ze zullen geen vrijheid meer kennen.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, meer is uiteraard ook toegestaan.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    • OOC is altijd tussen haakjes of mag altijd in het praattopic geplaatst worden.
    • Het speeltopic, dient alleen voor posts van je personage, andere zaken horen thuis in het praattopic.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect, Mary-sue's moet ik niet hebben.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Cassia maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.
    • De obstakels die de menselijke personages tegenkomen, worden door mij bepaald, je ontvangt deze via PB. Zo blijft het spannend.


    Lijst om mee te doen (vampiers)
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:

    Rang: 1ste, 2de of 3de.
    Nationaliteit:
    Uiterlijke leeftijd:
    Echte leeftijd:

    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Gave: Wees origineel!

    Geschiedenis:
    Extra:

    Lijst om mee te doen (Mensen)
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:

    Nationaliteit:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Innerlijk:

    Geschiedenis:
    Extra:



    Rollen:
    Vampiers:
    Vampierkoning: Ramsey Kaufmann - 1ste rang - Kobain • (1,8)

    Mannen:
    - Sylvester Morningstar - 2de rangs - LyraPhoenix • (1,3)
    - Conan Reed - 2de rangs Cresseyde • (1,7)
    - Killian Fawkes - 3de rangs - Cashby
    • (1,11)


    Vrouwen:
    - Elizabeth Diona Farnese - 1ste rangs - Cassia • (1,1)
    - Rhozelle Eloise Bianchi - 3de rangs - Stiff • (1,14)
    - Nathifa Tanujaya - 2de rangs - LadyJilly • (1,4)
    - Victoria Shaw - 2de rangs - blackmath • (1,17)



    Mensen:
    Mannen:
    - Ace Morgan Axell DuRoche - Fairytalest • (1,7)
    - Micah Fynn Parker - Genest • (1,14)
    -



    Vrouwen:Tijdelijk vol
    - Autumn Avery McCaillin - Eavan • (1,10)
    - Eleanor Viviënne Lefèvre - Malcolm • (1,10)
    - Guinevere Nevada Glade - Medousa • (1,5)


    Bijkomende informatie:
    • Vampiers zijn van nature erg sterk en snel, hoe ouder ze zijn, hoe sterker en sneller.
    • De onsterfelijken hebben een normale oogkleur, deze kleur wordt echter wel intenser/feller naarmate ze honger hebben.
    • Niemand heeft een ring om in het zonlicht te kunnen lopen, misschien alleen op de koning na.
    • Een vampier verbrandt gewoon als hij/zij in contact komt met zonlicht.
    • Je kan ze alleen doden met een houten staak, gemaakt van een es, die je dwars door het hart steekt.
    • Wanneer een sterveling transformeert, moet hij of zij eerst vampierenbloed in het lichaam hebben zitten en dan vervolgens sterven.
    • Als vampier heb je altijd een sterke band met je maker.
    • In het kasteel hebben ze hedendaagse technologie, alles is dus vrij modern.
    • In het doolhof hangen er camera's, alles en iedereen wordt in het oog gehouden door de vampiers in de controlekamer.
    • In de kerkers van het kasteel, zitten er nog mensen uit vorige wedstrijden. Zij worden gebruikt als voedsel voor de vampiers.
    • Elke vampier heeft een eigen kamer, inclusief badkamer. Ingericht naar eigen smaak.
    • De mensen komen aan in de troonzaal van het kasteel. Een van de grotere en chiquere ruimtes van het hele kasteel.
    • De mensen die sterveling willen blijven, krijgen vertrekken in de kerkers van 2 à 3 personen.
    • Overdag kunnen de mensen niet door het kasteel dwalen, ze worden opgesloten in de kerkers maar hebben er wel een "ontspanningsruimte".

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:48 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Meh, ik wilde haar ook doen D:
    - gaat een andere zoeken -


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    mannelijk mens svp ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Rhozelle heeft vanzelfsprekend 'n derde rang dan (:


    Caim schreef:
    Meh, ik wilde haar ook doen D:
    - gaat een andere zoeken -

    She's so pretty :3


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zou graag een vrouwelijke vampier willen spelen :)


    Never run faster than your guardian angel can fly

    Naam:
    Sylvester Morningstar
    Bijnaam:
    Syl
    Nationaliteit:
    Tasmanie
    Uiterlijke leeftijd:
    Net 20, Hij werd gebeten op zijn verjaardag.
    Echte leeftijd:
    Syl is een jonge vampier met de tweede rang, hij is nu 120 jaar.
    Geboren op een winteravond.

    Uiterlijk:


    Sylvester is breed gebouwd, waarbij zijn spieren duidelijk te zien zijn. Zelf heeft hij wijn rode ogen, dat zijn kenmerk als vampier waarneemt. Zijn kaaklijn is aan de ronde kant en zijn neus is door een heftig gevecht gebroken en scheef komen te staan. Zijn haar is tot aan zijn nek lang, waarbij twee plukken op zijn voorhoofd naar rechts toe waaien. De kleur van zijn haar is Blond, dat door de jaren heen wat doffer is geworden. Zijn kleding is vrij mager, een strakke hemd en een wijde broek. Sylvester draagt geen schoenen, daar heeft hij een grote hekel aan gekregen door de jaren heen.
    Sylvester draagt een stuktje touw met een symbolieke teken om zijn pols als herninnering aan zijn verleden.
    Innerlijk:
    Syl was voor zijn transformatie een rustige jongen die niet al te gehaast zijn ding deed. Hij was altijd een buitenbeentje geweest en wilde als hij groot werd mee met zijn ouders op verkenning.
    Nadat hij verdwaald raakte buiten zijn stad, werd zijn karakter totaal anders. Hij liet zijn rustige kant achter voor het gewaagte en uitdagende gevoel. (Innerlijk word langer)
    Gave:
    Kan praten met vleermuizen en andere dieren via sonar

    Geschiedenis:
    Sylvester werd geboren in een western dorpje van Tasmanie, op een stormachtige avond in Juni (Australie zijn de seizoenen anders). Zijn vader was die avond de koeien bij elkaar aan het drijven als Syl geboren word.
    Zijn moeder overleed kort na zijn geboorte en werd grootgebracht door zijn opa, oma, tante, oom, vader en zijn grotere nichtjes en neefjes. Aangezien Syl's familie al generaties bij elkaar woonde, werkte ze dag en nacht samen om het vee bij elkaar te houden. Toen Syl een leeftijd van acht bereikte, ging hij in de leer bij zijn vader om het veedrijven onder de knie te krijgen. 's avonds zaten ze dan rond het kamvuur en luisterde naar Syl's opa over de verschillende verhalen van wezens van de nacht en de regenboogslang. Sylvester begon de verhalen te geloven en droomde om het land te verlaten en deze wezens op te gaan zoeken.
    Op zijn twintigste verjaardag vertrok hij van huis en kwam die zelfde nacht niet meer terug. Het bleek dat hij in een klein dorpje was, en op een gruwelijke wijze vermoord werd.
    Uiteindelijk bleek hij gebeten te zijn door een vampier. De eerste jaren waren zwaar voor hem en hij moest wennen aan het feit dat hij niet meer terug kon naar zijn familie. Zijn vader had hem ooit ontdekt toen hij in dat zelfde dorp was en werd vermoord door zijn eigen zoon.
    Syl nam de benen en kwam uiteindelijk terecht bij de vampierkoning, waar hij de rest van de jaren woont.
    Extra: Als Syl te veel sonar gebruikt, kan dat leiden tot hoofdpijn en duizeligheid.

    Done (op innerlijk na)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 20:52 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik wilde graag een mens reserveren, zou je me willen waarschuwen als er toevallig toch een mens vrijkomt?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Cassia schreef:
    (...)
    She's so pretty :3


    She is yes c:

    En bij deze faceclaim voor Emmy Rossum :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Whisperings schreef:
    Ik wilde graag een mens reserveren, zou je me willen waarschuwen als er toevallig toch een mens vrijkomt?

    Is goed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vandinha schreef:
    Rhozelle Eloise Bianchi
    •••


    (...)

          • Gave

    Rhozelle heeft de gave om de spieren van andere personen in zekere mate te beïnvloeden.
    Echter – doordat ze een ontzettende jonge vampier is, heeft ze haar gave nog niet helemaal onder controle en lijkt op bepaalde momenten gewoonweg " af te slaan ".
    Hetgeen waar Rhozelle haar gave dan ook voornamelijk voor gebruikt – is het afwijken van personen wanneer ze haar proberen aan te raken, waardoor ze de herinneringen aan het verleden niet op hoeft te roepen.


          • Extra Gegevens

    Rhozelle heeft de verschrikkelijk grote angst voor aanrakingen ontwikkeld door de verschillende gebeurtenissen in haar verleden met haar ex – vriend.
    Hierdoor kan ze geen enkele aanraking – van welke mate dan ook – ontspannen door komen en zal ze altijd in volle paraatheid zijn om de persoon welke haar aanraak iets aan te doen.






    © Mirte – Vandinha

    Je staat er tussen btw. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassia schreef:
    (...)
    She's so pretty :3

    This indeed.

    Weet iemand nog een leuke gozer, trouwens?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    (...)
    This indeed.

    Weet iemand nog een leuke gozer, trouwens?


    Dit dus. D:


    kindness is never a burden.

    Ik wil eens een andere, dus ik hoef niet bij mijn weheartit te kijken. :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.



    Rol: mens
    Naam: Aaron Wigman
    Bijnaam: /

    Nationaliteit: Canada
    Leeftijd: 31 jaar


    Uiterlijk: Aaron heeft blauwe ogen en donkerbruine lokken die wat langer zijn. Verder heeft Aaron een klein baardje en is rond de 1.82 lang. Soms zet hij met gel zijn haar omhoog, maar hij heeft het ook soms 'laten vallen' voor zijn ogen.




    Innerlijk:

    Geschiedenis:
    Extra:


    De rest komt later(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Genest schreef:
    Ik wil eens een andere, dus ik hoef niet bij mijn weheartit te kijken. :'D.

    Wat voor gozer wil je?


    Don't walk. Run, you sheep, run.