• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:29 ]

    Mijn zusje kwam gister met iets heel raars over dat vliegtuig. (cat) Het vriendje van haar klasgenoot werkt bij Schiphol en die zegt dat ze een terroristische aanval verwachten vanwege dat ding in Den Haag waar al die mensen gaan samenkomen over bommen of zo. Dat vliegtuig zou helemaal niet verdwenen zijn, maar volgestopt met explosieven en als het tijd is, hierheen gestuurd worden.

    Ik vind het ook net Lost, hehe. Geweldig.


    Your make-up is terrible

    Bumble schreef:
    Mijn zusje kwam gister met iets heel raars over dat vliegtuig. (cat) Het vriendje van haar klasgenoot werkt bij Schiphol en die zegt dat ze een terroristische aanval verwachten vanwege dat ding in Den Haag waar al die mensen gaan samenkomen over bommen of zo. Dat vliegtuig zou helemaal niet verdwenen zijn, maar volgestopt met explosieven en als het tijd is, hierheen gestuurd worden.

    Ik vind het ook net Lost, hehe. Geweldig.


    ... Wat.
    Achja, als dat gebeurt, ik woon vast ver genoeg van den Haag af (cat)

    ... ik zit met die top in leiden. Omg.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zit op de zondag dat ze aankomen op Schiphol en die maandag in Den Haag. Lol (cat). Zal het even melden als ik een bom op m'n hoofd krijg.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik zit op de zondag dat ze aankomen op Schiphol en die maandag in Den Haag. Lol (cat). Zal het even melden als ik een bom op m'n hoofd krijg.



    Aardig van je dat je ons op de hoogte wil houden ^^

    Ik zit hier lekker in het noorden dus ik denk dat ik veilig ben...


    Spoiler alert: you will save yourself

    HIHI, die site is wel handig voor mij als ik me verveel ja!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Montrose schreef:
    (...)

    ... Wat.
    Achja, als dat gebeurt, ik woon vast ver genoeg van den Haag af (cat)


    Overigens wel geinig.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zie zee.. en meer zee en nog meer zee...


    ©1998

    Nah, in Koala Lumpur, waar ze heen ''zouden zijn gegaan'' - zijn ook twee towers, de twin towers, en daar wilde ze doorheen vliegen, voila, net zoals 9/11. En iemand die werkt op een olieplatform heeft ze zien neer storten. Die nucleaire top heeft weinig zin in Den Haag, om daar iets te doen, en ik kan het weten want ik heb meegewerkt aan de organisatie ervan, KLM, haha. Maar ja, het zégt niks


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales