• Heey Peepz..

    Ik zit hiero met een petit probleme.
    Gisterenavond zat er hier een klein katje te miauwen aan de deur ik het een paar keer binnen gelaten. Maar dan deed ik het weer buiten en staat het heel de straat bij een aan het miauwen. Dus nu is het weeral bezig aan het miauwen. En ik kan daar dus echt niet tegen hé. Iemand raad?

    Tell Mee



    Edit :
    Ik heb het poesje afgezet bij de mogelijke baasjes. En voor de deur zat een mama - poes met 2 andere paar jongskes ik heb het daar bij gezet. En het is niet meer terug gekomen!


    Take My Hand Take A Breath ...

    Geen idee eigenlijk x'D Als je een klein katje van je ouders mag hebben, kan je het alleszins binnen laten x'D Zo zijn wij aan twee katten gekomen, en bijna een derde nu x'D

    Owjah even ter verduidelijking, als die kat tenminste van niemand is. Bij ons waren die katten van niemand, dus hebben wij er ons maar over ontfermd.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hunn<3 Laat gewoon dat katje opnieuw binnen of vraag aan je moeder ofvader of je dat ergens naartoe mag doen zoals een asiel ofseu? Jaah met zoiets weet k altijd niet echt raad--'


    I'll Destroy All That You Have.

    Als ik jou was zou ik hem binnenlaten ^^ En dan van die briefjes aan de boom hangen dat je hem het gevonde.. Misschien issie wel de weg kwijt ofzo xD
    xoxo


    Your make-up is terrible

    Lol xD

    Maar dat gaat niet we zitten hier met een kleine paggader. Dus als het vlooien heeft zit Anouk er mee ..


    Take My Hand Take A Breath ...

    Lol xD

    Maar dat gaat niet we zitten hier met een kleine paggader. Dus als het vlooien heeft zit Anouk er mee ..

    Vlooien leven niet lang op mensen, maar inderdaad, even naar de apotheker gaan om te vragen of ze producten hebben voor het ontwormen en ontvlooien van die kat ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Okeej, mijn klein zusje en mijn mama zijn de joepie aan het halen pour moi. Ik zal het dan nog eens vragen wat we er mee zullen doen.

    [/Franse aanval]


    Take My Hand Take A Breath ...

    Hou het GWN x3

    Off .. Breng het naar een dierenasiel ?!


    A. ikmisje.

    >Slotje<


    Take My Hand Take A Breath ...

    Slotje komt erop. ;)


    " I'm not your boyfriend, baby. "