• Hallo allemaal!
    Ik ben de laatste tijd constant boeken aan het kopen en ik moet beter nadenken voordat ik weer een boxset aanschaf. :Y)
    Nu, ik wilde heel graag de trilogie van The Maze Runner kopen (in het Engels uiteraard) en ik vroeg me af of er hier mensen zijn die die boeken hebben gelezen en of het het waard is om die boeken te kopen? En ook of het een beetje gangbaar Engels is om te lezen - mijn niveau is vrij hoog, maar toch...

    Alvast een dikke dankjewel!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik heb alleen het eerste boek gelezen, vond hem wel leuk, maar niet het beste boek ooit ofzo haha. Hij was wel makkelijk om te lezen in het Engels.
    Ik heb trouwens wel gehoord dat de andere delen minder waren, maar dat kan voor iedereen anders zijn.


    As travars

    Oke, ik was wat aan het rondstruinen op het forum. Maar ik heb het eerste deel gelezen en ben halverwege het tweede deel. Het zijn hele leuke boeken, dus ik zou zeggen doe het, als je het nog niet gedaan had. c:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Weet iemand of deze boeken nog uitkomen in het Nederlands? :)


    “When Aslan Bears his teeth winter meets its death. When he shakes his mane, we shall have spring again.”

    emstro schreef:
    Weet iemand of deze boeken nog uitkomen in het Nederlands? :)

    Als het goed is wel.
    Ik moet hem ook nog steeds lezen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Raffe schreef:
    Ik heb alleen het eerste boek gelezen, vond hem wel leuk, maar niet het beste boek ooit ofzo haha. Hij was wel makkelijk om te lezen in het Engels.
    Ik heb trouwens wel gehoord dat de andere delen minder waren, maar dat kan voor iedereen anders zijn.

    Ik kan beamen dat de andere boeken een beetje minder waren, vooral het tweede.
    Al bij al zijn ze het wel waard om te lezen hoor. c:


    If I were once a planet, you were the axis