• Of nouja, het komt eraan? Het is er al!
    Bij mij tenminste, het is hier echt bloedheet binnen, buiten is het daarentegen wel lekker. Is het bij jullie ook zo warm?

    Ik had gewoon eventjes zin om dit topic aan te maken. Waarom? Omdat ik nieuwsgierig ben. Het warme weer zit eraan te komen, en als het nu al zo warm is (terwijl ze op het journaal zeiden dat het éígenlijk 9 graden hoort te zijn rond deze tijd) wil ik niet weten hoe heet het van de zomer zal kunnen worden.
    Anyways, ik heb zojuist lekker gewandeld met Sheila (ons hondje). Ze vond het héérlijk, en rende dan ook dol enthousiast door de natuur heen. Echt heel bijzonder zijn de warme dagen niet, maar ik merk wel dat ik gewoon veel meer zin heb om naar buiten te gaan, en even lekker in de natuur te zijn.

    Nu zei ik net al dat ik nieuwsgierig was. Wel, vandaar ook bij deze mijn vraag: Wat zijn jullie plannen om eens lekker te doen nu het warme weer eraan komt/ er vandaag al is?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hier is het ook heerlijk weer, de meeste weerstations geven zelfs 18/19 graden aan :) Ik krijg hier echt een lente/zomer gevoel van.

    Cresseyde schreef:
    Het is heerlijk hier.


    26 - 02 - '16

    Hier is het 20 graden. ^^
    Ik liep net in mijn pyjamashort en oversized T-shirt even in de tuin en het voelde zo aangenaam.
    Ja, ik loop nog steeds in mijn pyjama.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aangenaam weertje hier, ik vind het heel erg leuk en ik vind het totaal niet erg dat het nog warmer wordt. Wij gaan waarschijnlijk verven en voor de rest weet ik nog niet precies wat doen, ik denk wel eens gaan fietsen fzo.


    16 - 09 - '17

    Hardlopen.. Ik roep al drie jaardat ik in de zomer en lente het doe maar nog nooit gedaan. Dit jaar geb ik het me voorgenomen. Daarbij op school hebben we buj gym hulp. Dus als je een hardloop schema volhoud voore en langere tijd kun je op schools kosten een keer skieen of snowboarden dus daarom


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb het grote geluk dat ik in dit weer buiten mag werken (:
    (Ook als het regent en koud is werk ik buiten...maar daar zit ik niet zo mee)
    Anyway, voor de rest heb ik niet echt plannen. Ga morgen high teaën, binnen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hier is het ook warm.


    Queer zijn is gewoon alles

    Frelissa schreef:
    Het is hier warmer dan in Griekenland en Turkijke. :'D
    Voorlopig heb ik mezelf binnen opgesloten, omdat ik anders helemaal niets voor school doe. :3

    Hahaha, echt?
    Ik ben met mijn boeken naar buiten gegaan en heb heerlijk in het zonnetje huiswerk zitten maken. Op die manier lijkt wiskunde toch een stuk minder erg :')
    En ik merk gewoon dat ik veel meer zin heb om naar buiten te gaan, lekker buiten te zitten, te fietsen of hardlopen. Wat mij betreft kan het niet snel genoeg zomer worden, ik hou van het warme weer!


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Het was inderdaad echt mooi weer vandaag. Ik heb echt superveel zin in de zomer!


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik was vandaag lekker met mijn vriend, zijn hond,een collega van stage en haar honden lekker even naar het strand geweest en daar lekker gewandeld. Ook hebben we een terrasje ggepakt en daar konden we zelfs zonder jas zitten.
    ik ben heel blij dat dit weer er is :D al mag het nog wel warmer van mij


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hier was het echt lekker. Ik werd er gewoon vrolijk van en je merkt het ook altijd aan de klanten, die zijn dan minder chagrijnig. ;D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Endorphin schreef:
    Ik durf nog niet te dromen over het warme weer dat er in de zomer zou kunnen zijn. Meestal als het vroeg in het jaar al warm is, dan besluit de zon het te laten afweten in de zomer.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Cresseyde schreef:
    Het is heerlijk hier.


    Firm believer of all that is magic

    Bij mij is het altijd warm. Je wilt echt niet weten hoe heet het hier wel niet is.


    -

    @ Gail
    Goh, bij jou is het áltijd warm! :'D



    Morgen schijnt het weer zo warm te worden of zelfs nóg warmer! :3 whoopwhoop!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •