• Of nouja, het komt eraan? Het is er al!
    Bij mij tenminste, het is hier echt bloedheet binnen, buiten is het daarentegen wel lekker. Is het bij jullie ook zo warm?

    Ik had gewoon eventjes zin om dit topic aan te maken. Waarom? Omdat ik nieuwsgierig ben. Het warme weer zit eraan te komen, en als het nu al zo warm is (terwijl ze op het journaal zeiden dat het éígenlijk 9 graden hoort te zijn rond deze tijd) wil ik niet weten hoe heet het van de zomer zal kunnen worden.
    Anyways, ik heb zojuist lekker gewandeld met Sheila (ons hondje). Ze vond het héérlijk, en rende dan ook dol enthousiast door de natuur heen. Echt heel bijzonder zijn de warme dagen niet, maar ik merk wel dat ik gewoon veel meer zin heb om naar buiten te gaan, en even lekker in de natuur te zijn.

    Nu zei ik net al dat ik nieuwsgierig was. Wel, vandaar ook bij deze mijn vraag: Wat zijn jullie plannen om eens lekker te doen nu het warme weer eraan komt/ er vandaag al is?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk, wandelen met je hond. (:
    Hier was het ook heerlijk weer vandaag! Nu hoop ik stiekem dat we een vroege, warme en lange zomer krijgen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Het was hier vandaag ook heerlijk weer (: Alleen in de schaduw was het nog een beetje fris.

    Lekker weertje was het vandaag zeg :') Ik ben vandaag naar het strand geweest, echt fijn en nog een rondje gefietst door de stad. Toen ik thuis was, was ik bekaf haha.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik houd niet van warm weer, dus balen. :c.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Inderdaad, het mooie weer komt eraan. Vandaag heb ik een stukje gefietst, geshopt en zowaar nieuwe schoenen gekocht. Alleen had ik het fietsen beter niet kunnen doen, aangezien ik verkouden ben. Maar ach, ik moet iets over hebben voor nieuwe schoenen.


    Physics is awesome

    Het was vandaag het heerlijk! :')
    Vanavond heb ik ook gewoon tot een uur of 10 zonder jas buiten rond gelopen.
    Van mij mag het gauw nog beter worden! Ik hou echt van dit soort weer :Y)


    Stenenlikker

    Het is warmer dan eerst maar nog steeds best koud hiero. Vanmiddag kon ik zonder jas (maar had wel beetje last van de wind) maar toen rond 4 uur of zo deed ik weer met jas want k kreeg t koud ;s

    wel vreemd, want ik wordt altijd wakker en dan heb ik het bloedheet, terwijl het s'nachts juist koud moet zijn. o.o


    May StarClan light your path.

    Ik heb morgen een date, precies op de goede dag gepland dus (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    morgen zou het hier 20 graden worden
    YAAAY! Ik hou echt van warm weer, het moet alleen koud zijn als het sneeuwt of regent of hagelt, anders vind ik t gwn doodsaai.


    May StarClan light your path.

    Yessssss! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wij gaan serieus voor de eerste keer BARBECUEËN :D


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik heb net mijn eerste ijsje van het jaar buiten opgegeten zonder dood te gaan van de kou van mij mag het nog wel even dit weer blijven.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Ik ben aan het zonnen jongens. IN MAART.


    i put the fun in funeral

    Ghehe, het is inderdaad héérlijk weer! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn hond heeft geluk, hoe warmer het is hoe langer ik hem uitlaat ^^


    May StarClan light your path.