• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarkSavior schreef:
    (...)Not. Het is meesterlijk :Y)

    @Genest, Medousa, thank you for the laugh. Nee, ik maak me niet druk om wat andere mensen denken. Status al helemaal niet, daar denken alleen de soort mensen aan waar ik niet mee om ga. Maar dit betekent niet dat ik er blij van wordt om met ronde wangen rond te lopen. Niet zo zeer om wat andere mensen denken, maar meer omdat het me heel erg vervelend lijkt met eten, drinken, etc.

    Is dat sarcasme, of vind je die 8-bitsdeuntjes echt mooi? Ik krijg er hoofdpijn van. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    DarkSavior schreef:
    (...)Not. Het is meesterlijk :Y)

    @Genest, Medousa, thank you for the laugh. Nee, ik maak me niet druk om wat andere mensen denken. Status al helemaal niet, daar denken alleen de soort mensen aan waar ik niet mee om ga. Maar dit betekent niet dat ik er blij van wordt om met ronde wangen rond te lopen. Niet zo zeer om wat andere mensen denken, maar meer omdat het me heel erg vervelend lijkt met eten, drinken, etc.

    Aight, veel succes er dan maar mee. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DarkSavior schreef:
    (...)Not. Het is meesterlijk :Y)

    @Genest, Medousa, thank you for the laugh. Nee, ik maak me niet druk om wat andere mensen denken. Status al helemaal niet, daar denken alleen de soort mensen aan waar ik niet mee om ga. Maar dit betekent niet dat ik er blij van wordt om met ronde wangen rond te lopen. Niet zo zeer om wat andere mensen denken, maar meer omdat het me heel erg vervelend lijkt met eten, drinken, etc.

    Je kan dan geen vast voedsel eten hehe. Dan moet je er zeker niet voor zorgen dat het gaat ontsteken. Oh, en alsjeblieft - als je al om iets serieus gaat lachen, ben ik al helemaal funny als ik een grap maak :Y).

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 18:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    And it are moments like these when you realize how people really are...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charmander, Bulbasaur of Squirtle? Hmm ... (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Charmander, Bulbasaur of Squirtle? Hmm ... (cat)


    Squirtle! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Novoselic schreef:
    Charmander, Bulbasaur of Squirtle? Hmm ... (cat)

    Charmander!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb dan maar Squirtle genomen, hehe. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Is dat sarcasme, of vind je die 8-bitsdeuntjes echt mooi? Ik krijg er hoofdpijn van. (cat)
    Nee, I liked it. I really did.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik begin mensen echt met de dag meer te haten. Was er maar een wonderdrankje waarmee je jezelf kon veranderen in een hond of kat.

    And people are never there when I need them, great

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 19:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dit was de druppel. Je hebt niet eens respect voor je eigen dochter. Ik durf nu echt niets meer te eten wat jij mij voorschotelt. Wat een ongelooflijke rotstreek.. Ik haat je. D':


    :)

    Novoselic schreef:
    Ik heb dan maar Squirtle genomen, hehe. :3


    Yay! ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I hate it when people treat me like shit when I'm only trying to make it right.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil verdomme niet huilen om jou.


    :)

    Caim schreef:
    I hate it when people treat me like shit when I'm only trying to make it right.


    Don't walk. Run, you sheep, run.