• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil gewoon niet meer. Wat kan het me ook schelen. Dan maar een jaar extra, dit werkt zo niet.


    :)

    Oh sure. Leave. It's not like I needed you anyway.
    I can pick up your broken pieces and put you back together, but whenever I need someone to pick up my broken pieces, there's no one around. Whatever.


    kindness is never a burden.

    Oh my god, ya serious? ING wil klantgegevens gebruiken voor reclame, fuck this shizz. Ik ga echt overstappen D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Meh, doubts, doubts, doubts


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh, ik wil morgen echt slagen voor m'n rijbewijs, ik wil me echt niet weer zo rot voelen als vorige maand toen ik zakte... Maar zenuwen, damnit.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Omg, oke. Nu moet ik echt gaan kijken, anders komt er niks van :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    please say it's not the end ef everything


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Dat sterrensysteem waarmee je quizzen kan waarderen zie ik ook wel zitten bij stories. Al die 1D fanfics die figuurlijk poep zijn kan je dan mooi één ster geven. Gemeen? Jap.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Weet je, eigenlijk heb ik helemaal geen zin om met zo iemand bevriend te zijn... Ik weet niet eens wat me bezielde om erop in te gaan.


    Your make-up is terrible

    You wanna have your cake
    And you wanna eat it too
    Everybody's always pointing fingers at you
    You're damned if you do
    You're damned if you don't
    We're always doing all the things
    That we say we won't

    [SPOKEN:]
    We realize you had many choices and on behalf of all of us at Pink Airlines we'd like to thank you for flying with us
    We hope you have a wonderful stay wherever your destination may be
    And remember, be careful when retrieving your items as during the flight they may have shifted and might fall on you
    Or your neighbor's head and knock you the fuck out

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 1:04 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, ik heb echt geen zin in school morgen.


    -

    Parachutes schreef:
    Ugh, ik wil morgen echt slagen voor m'n rijbewijs, ik wil me echt niet weer zo rot voelen als vorige maand toen ik zakte... Maar zenuwen, damnit.

    Succes! Het lukt je vast wel.
    Ik heb met theorie heel veel pech gehad, maar uiteindelijk moet je positief blijven denken; je komt er wel. (:

    Ik weet niet of dit een slim idee is, maar ik vind het wel heel irritant dat de school er zo vervelend op reageert. Donderdag ben ik 18, misschien hebben ze dan wat meer respect voor mijn keuzes... of totaal niet. Deze school is gewoon zo aslkdjsf en die leraren zijn nog tien keer zo erg. Sigh.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Succes! Het lukt je vast wel.
    Ik heb met theorie heel veel pech gehad, maar uiteindelijk moet je positief blijven denken; je komt er wel. (:


    Dankjewel. (: En ja, je hebt ook wel gelijk, maar ik wil ook zo graag van dat rijlessen af zijn. Ik ben al een hele tijd bezig en het is ook niet echt goedkoop. (cat) Maar vooral die examinatoren zijn soms zo kut, dan gaan ze helemaal op je zeiken en daar kan ik echt niet tegen. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb net een blind spot gevonden en it's freaky as hell. Opeens was mijn duim niet meer te zien :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.