• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmpff..


    26 - 02 - '16


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    YukiOnna schreef:
    (...)
    Ghehe denk je dat er dan wat aan gedaan kan worden als ik dat zou doen? Ik hoop het though o.o

    Ik heb het ook, zo irritant. Maar als ik een keer op annuleren druk, komt ie nogmaals.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom heb ik mijn karakter nou weer op jou gebaseerd? Great work, Spielberg -,-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Are you kidding me? Wauw, wat een naaistreek zeg. Ik heb duidelijk gezegd dat ik niet kon, en toen vond je het goed om het op de andere datum te doen. En nu ga je alsnog terug naar de oude datum. Ok prima, kom ik toch lekker niet meer naar je verjaardag.

    Ohh, en dan ga jij ook nog met opzet die andere datum kiezen. Vuile streek dit. Ik heb er toch al geen zin in dus je kan me net zo goed van die stomme lijst van je afhalen hoor. Jezus, dit is dus de reden waarom ik geen zin meer heb om met mensen om te gaan.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RingKeeper schreef:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Douchen en daarna in de zon zitten doet mij toch wel veel goeds.

    Ja, whatever. Leuke vriendin ben jij zeg. Laat me maar mooi stikken.

    Dat kan er ook nog wel bij :c


    26 - 02 - '16

    Nee nee nee!!! 3 uur heb ik aan die tekeningen gewerkt, en nu is alles weg. Serieus ik vermoord je.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik had gisteren zo'n verschrikkelijk zoetsappige droom, maar ik vond 'm echt fantastisch. Bestond mijn wereld maar uit mooie dromen, ugh.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 16:19 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik krijg altijd hoofdpijn van dat stomme Frans lokaal


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Omg, I spent 6 hours to my new drawing and I'm so glad with it :3. I only now have to do the lines and the coloring - and then the traditional Chinese woman is completed :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.