• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bah, ik ben zo snel moe de laatste tijd.


    Your make-up is terrible

    Bumble schreef:
    Bah, ik ben zo snel moe de laatste tijd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @YukiOma, ik zou er een topic over openen als je niet de enige bent. (:

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 23:32 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bah, ik ben de laatste tijd echt geobsedeerd door wat mensen van mij denken. Ik ben altijd bang dat ik heel bot en bitchy overkom op mensen, of juist heel onhandig en dom. Komt waarschijnlijk omdat ik denk dat ik memsen afstoot of zo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik lees nu een onorigineel One Direction verhaal en ik erger me kapot aan alle taal- en vormfouten. Helaas ben ik nieuwsgierig naar wat er komen gaat, ondanks al die minpunten. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mooeeeeee D:
    Maar ik kan niet in slaap komen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb echt zo'n zin in de zomervakantie.
    Totaal geen zin in donderdag. Dit is echt de eerste keer in m'n leven dat ik geen zin heb in mijn verjaardag. Ik geef de schuld aan school.

    Alsjeblieft klootzak. Doe me een lol en val even dood neer, wil je? Even laf haat naar me sturen via andere personen omdat je van mijn vader geen contact met mij mag zoeken. Je hebt ook nog eens een fucking nieuwe vriendin dus nog meer reden om mij te vergeten. Verdwijn uit mijn leven vuile ***********************


    26 - 02 - '16

    Medousa schreef:
    Mooeeeeee D:
    Maar ik kan niet in slaap komen.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Je reageert gewoon alweer niet terwijl ik voor je geschreven heb toen ik al in bed moest liggen, so screw you. En mooi niet dat ik dat ooit nog eens weer ga doen.

    En ik kon ik maar voor eeuwig slapen, mijn dromen zijn zoveel leuker en interessanter dan mijn echte leven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat een fudge nacht -.-' de hele tijd in slaap vallen en een uur later weer wakker worden wtf is up with that o.O ik moet over 3 uur pas op school zijn en ben klaar wakker... Wat is er gebeurd met mijn vermoeidheid? Nja verslapen lukt in ieder geval zo op deze manier niet lol...


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Novoselic schreef:
    @YukiOma, ik zou er een topic over openen als je niet de enige bent. (:


    Ghehe denk je dat er dan wat aan gedaan kan worden als ik dat zou doen? Ik hoop het though o.o


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Hunger like a motherfucker. Damn, this belly ain't gettin anything, cuz that bitch ate everything. So much for 'thinking of others.'


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sinds wanneer draag jij zoveel make-up?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En wie is er verkouden met dit prachtweer? Juist, ik. Not cool.