• Al er een jaar is waarin heel veel is gebeurd en er met tijd werd gespeeld dan was het voor de One Direction family toch wel dit jaar. Zowel hele goede als slechte dingen zijn dit jaar voorgekomen, dingen om te vergeten, te onthouden, maar ook om op terug te kijken of juist door te gaan. Het was een jaar waarin iedereen elkaar leerde kennen, het uiterste werd gevraagd en misschien ook nog wel eens een band op het spel werd gezet, of ontstond. Het is dan ook ergens een opluchting dat een nieuw jaar kan beginnen en dit jaar feestelijk kan worden afgesloten. Een nieuwe start, die alleen maar beter kan worden. Maar wat als blijkt dat het hele jaar opnieuw begint? Kunnen de mensen dat nog wel trekken of gaat iedereen er aan onderdoor? Komen er veranderingen, omdat iedereen weet wat er gaat gebeuren of komen er onverwachte wendingen?


    It's December 31st 2014, the clock hits 12:00 am.
    All of the sudden it's 2014 again, and you have the chance to redo everything, but one special thing.
    Would you? And what's that one thing?


    Rollen •
    • Harry Edward Styles • Kanga
    • Louis William Tomlinson • Roe
    • Niall James Horan • Dusky
    • Liam James Payne • PresIey
    • Zayn Javadd Malik • Knetterdisco


    • Familie en vrienden van de jongens •
    • Marcel Styles • KiliOfDurin
    • Broertje Louis. Ethan Jayden Tomlinson • Oceanus
    • Vriendin Harry. Rebecca Rose Winter. • Dusky
    • Zusje Niall. Morgan Chloë Horan. • Nightingalex
    • Zusje Liam. Jacelyn Maeve Payne. • Radley
    • Vriendin Niall. Mandy Alyssya McArthur. • SuperTOMMO
    • Zusje Louis. Darke Lucïen Tomlinson. • Malcolm
    • Beste vriendin Harry. Ophelia Jenna Heap. Beifong


    Invullijstje •
    Rol •
    Naam •
    Leeftijd •
    Nationaliteit •
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Geschiedenis • Wat is er gebeurd dit jaar?
    Extra •


    Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Alleen PresIey of Roe maken nieuwe topics aan.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 23:45 ]


    How far is far

    Darke's verhaal lijkt erg veel op die van Marcel...


    Bowties were never Cooler

    Poef. NOEK WHY DID YOU TAKE THAT NAME IT'S MINE.
    Ik had het met Naomi nog over een rol gehad, en Lisa was er OK mee. Dus, mag ik nog de beste vriendin van Harry?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik had het je gevraagd, Melissa. ;')
    En ik heb niks gelezen van andere rollen eigenlijk, maar heb door jullie conversatie en door de post van Harry te lezen wel gezien dat het veel depressie's enzovoorts waren. Dus heb ik, hoewel ik eerst een depressief iemand wou maken, iets heel anders gedaan. Sorry, ik zal wel kijken en het veranderen.


    Reality's overrated.

    Sorry, maar ik denk dat het niet heel dicht bij elkaar ligt. Ja, beiden is hun relatie niet helemaal gelopen, of loopt niet helemaal goed, maar op verschillende manieren. Darke is niet bang van Tony, ze houd van hem en is hierdor stomme dingen gaan doen, dat is iets anders.
    Als je echt wilt dat ik het aanpas zal ik het wel doen, maar ik denk niet dat het straks heel erg op elkaar gaat lijken.


    Reality's overrated.

    Die van Marcel zat eerst ook vol met liefde. Hij houd, of heeft in elk geval wel veel van zijn vriendje gehouden, daarom deed hij het ook. De angst kwam pas toen de mishandelingen begonnen... Maar twee mensne die min of meer in een bordeel worden gestopt door hun vriendjes lijkt me toch vrij dicht op elkaar lijken...

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 18:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Malcolm schreef:
    Ik had het je gevraagd, Melissa. ;')
    En ik heb niks gelezen van andere rollen eigenlijk, maar heb door jullie conversatie en door de post van Harry te lezen wel gezien dat het veel depressie's enzovoorts waren. Dus heb ik, hoewel ik eerst een depressief iemand wou maken, iets heel anders gedaan. Sorry, ik zal wel kijken en het veranderen.

    Waarom heb ik daar nu spijt van :<
    Mijn rol komt eraan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tsja, nu is het kwaad nou eenmaal geschied. Toch is Marcel geen slet meer toch? Ik lees overal overheen, dus het zou kunnen dat ik het nu alweer fout heb? Ik weet ook niet precies wat ik dan nu met Darke aan moet.

    @Melissa. zal ik het aanpassen?


    Reality's overrated.

    Radley schreef:



    Rol • Zusje Liam
    Naam • Jacelyn Maeve Payne
    Leeftijd • Negentien, 19-2-1995
    Nationaliteit • Engels
    Karakter • Jace is een sympathiek meisje met een donkere kant. Haar ogen staan sinds die dag in een doffe kleur blauw, een glimlach alleen als het nodig is en een strakke houding is niet meer nodig. Ze heeft normaal een arrogante houding met veel trots, ze straalt veel arrogantie uit. Je kan haar wel vertrouwen, als je een goede vriend van haar bent, anders gaat het niet goed aflopen. Jace manipuleert mensen voor haar plezier en een sluwe glimlach omringt haar mond. Ze is wel iemand die echt letterijk altijd een glimlach op haar gezicht heeft. Nep, gemeend of sluw - haar glimlachen zijn er altijd. Verder is Jace een aardig meisje in het algemeen, als je haar familie bent of een goede vriend, alleen dan zal ze zich normaal gedragen. Jace kan als ze erg hyperactief overkomen, dat komt door haar ADHD, gemixt met een bipolaire stoornis - stemmingswisselingen. Jace kan zich erg uitsloven en nogal flirterig gedragen, maar die kant zie je zelden van haar. Ze is niet een bepaalde feestbeest.
    Uiterlijk • Jace is een meisje die wel altijd een glimlach op haar gezicht heeft. Ze heeft een lengte van precies 1.71 en haar postuur meer een zandloper figuur. Haar ogen stralen meestal pure blijheid uit, maar in sommige tijden zijn haar blauwe ogen dof en haar mond in een rechte streep. Jace verft haar - haar regelmatig, meestal niet verder dan haar natuurlijke haarkleur, wat net iets lichter is dan normaal bruin. Meestal verft ze haar - haar gewoon een tint lichter, of donkerder. Haar kledingstijl hangt af van haar stemming, soms vindt ze het gewoon leuk om in een rokje rond te lopen en de andere dag wilt ze er formeel uit zien. Het hangt erg af van de stemming. Verder heeft Jace een aantal tattoos op haar lichaam, waarvan ze van geen spijt heeft. Een tekst die 'Je ne regrette rien' zegt - 'Ik heb nergens spijt van' in het Frans. Ze moet blij zijn om alle dingen die ze heeft gedaan en niet alleen maar aan de sombere kant kijken van het leven. Een wereldkaart op haar pols, ze wilt verder dan de horizon kijken. Een vleugel van haar schouderblad naar haar arm, de grootste die ze tot nu toe heeft en deze heeft ze aan beide armen.
    Geschiedenis • Jace was een typische rebel - tattoo's en ze rookte. Dat veranderde toen ze in een auto-ongeluk terecht kwam, samen met haar zus en broer. Sindsdien is ze gestopt met roken, maar met tattoo's zetten bleef ze doorgaan. Op een gegeven moment raakte ze in de stress en begon weer te roken. Ze kreeg een diagnose van psycholoog dat ze een bipolaire stoornis had. Het maakte haar leven niet echt erger, maar er was nu wel overal een rede voor. Des te meer ze begon te lijden aan de vooroordelen van haar bipolaire stoornis, des te meer zelfmoordneigingen ze had. Haar leven was nu een rommeltje geworden, maar dat was niet alles. Ze kwam via-via terecht bij een maffia, waar ze drugs dealden. Jace werd zowat gedwongen om wiet te roken en heroïne te snuiven, ze raakte verslaafd en kwam er haast niet meer af. Een paar maanden nadat ze bij de maffia kwam, had de maffia een moord gepleegd. Jace werd veroordeeld tot twee maanden gevangenisstraf en hulp van de psychiater. Ze was medeplichtig, alleen omdat ze ook in de maffia zat en bovendien werd ze gedrugd die avond toen de moord werd gepleegd. Ze heeft ontzettend spijt van haar daden. Nu heeft ze een begeleider die tevens ook een goede vriend van haar is.
    Extra •


    Klopt het allemaal? Ik wist het niet honderd procent zeker van de straffen..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malcolm schreef:
    Tsja, nu is het kwaad nou eenmaal geschied. Toch is Marcel geen slet meer toch? Ik lees overal overheen, dus het zou kunnen dat ik het nu alweer fout heb? Ik weet ook niet precies wat ik dan nu met Darke aan moet.

    @Melissa. zal ik het aanpassen?


    Das waar en inderdaad, maar zodra de pooier hem vind is het terug naar het bordeel voor kleine Marcel... Ach, laat maar zo. Dan kan dronken Marcel straks voor drama zorgen...


    Bowties were never Cooler

    Ik denk dat ik Morgan haar geschiedenis nog wat aanvul.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    KiliOfDurin schreef:
    (...)

    Das waar en inderdaad, maar zodra de pooier hem vind is het terug naar het bordeel voor kleine Marcel... Ach, laat maar zo. Dan kan dronken Marcel straks voor drama zorgen...


    Okay, tsja. Dat is waar. Worden ze collega's, lol.
    Aii.


    Reality's overrated.

    Rol • Harry's beste vriendin.



    Naam • Ophelia Jenna Heap.

    Leeftijd • Ophelia is negentien jaar oud, geboren op de eerste dag van december.

    Nationaliteit • Britse.

    Karakter • Ophelia is totaal niet het typische Britse meisje. Ze houdt van de nacht en van de duisternis. Ze heeft op school nooit veel vrienden gehad, maar had daar ook geen behoefte aan. Phel leefde gewoon haar dagelijkse sleur. Naar school, naar huis, haar moeder niet boosmaken, en als dat wel gebeurt een dag niet naar school en de kast in. 'S avonds rondzwerven op straat tot een uur of twee 's nachts, en dan door haar slaapkamerraam weer naar binnen. Ophelia heeft een voorliefde voor het bovennatuurlijke, maar niet op de verkeerde manier zoals haar moeder. Ze heeft het gevoel dat ze altijd al een connectie heeft gehad met het donker en het bovennatuurlijke. Daarom is ze ook gek op alles wat met horror te maken heeft. Ook is Ophelia een zwijger; je hoort haar zelden wat zeggen. Dit jaagt vele mensen angst aan, al is het eigenlijk niet eens zo raar. Het is gewoon iets wat bij haar hoort, en bij haar fascinatie voor het duister.
    Uiteindelijk was Harry degene die haar uit haar sleur hielp. Toen ze hem ontmoette was er meteen chemie tussen de twee, en dit veranderde algauw in een hechte vriendschap. Ophelia wilde na een tijdje meer, maar verborg dit. Dit heeft ze niet altijd weten te verbergen, helaas.


    Uiterlijk • Ophelia is ook wat haar uiterlijk betreft een aparte verschijning. Haar lange haren hebben een ferme slag, en bij haar voorhoofd loopt er een grote goudblonde pluk naar beneden. Haar ogen zijn staalgrijs, omlijst door een stel pikzwarte, dunne wimpers. Haar ogen vertonen weinig emotie, al kijken ze zo door je heen. Met haar 1,69m is ze niet erg lang, maar dat neemt zeker niet weg dat ze intimiderend over kan komen.

    Geschiedenis • Ophelia is in 2013 met Harry naar bed gegaan, tijdens zijn relatie met Rebecca. Dankzij haar is Harry dus vreemdgegaan in zijn relatie, en ze zou het eigenlijk zo weer doen.

    Extra •She saw his four nipples..

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 19:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Malcolm schreef:
    (...)

    Okay, tsja. Dat is waar. Worden ze collega's, lol.
    Aii.


    Ik denk dat hij zich eerder verhangt dan dat hij het bordeel in gaat...


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    (...)

    Ik denk dat hij zich eerder verhangt dan dat hij het bordeel in gaat...


    Dat begrijp ik ook wel.


    Reality's overrated.

    Le moi heeft een internetverbod en kan enkel in de pauzes op school en missvhien in de winkel online komen, sorry. Over een week mag ik als het goed is weer online