• Ja, ja. Dat pleziertje heb ik morgen om 8.10. Heerlijk vroeg dus en morgen heb ik ook nog eens gewoon school, yeah! (cat)

    Mijn vraag is, hoe pijnlijk is dit? Mijn verstandskiezen zijn niet ontstoken en er zitten geen gaatjes in (zover ik weet). Ik heb een redelijk hoge pijngrens, maar doordat ik deze soort pijn niet ken (nooit last gehad van mijn tanden) ben ik best wel nerveus voor morgen.

    Dus ja, als je verstandskiezen zijn getrokken, please share your story :Y)

    EDIT: Ik ben weer terug en pffff. Het stelt echt niks voor. Van de spuiten merk je niks, hooguit dat die die in je gehemelte gaat een beetje prikt. Thats all.

    Nu is het wachten op het uitwerken van de verdoving. Yeah.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 9:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jij kunt niet nerveus zijn, dat ben ik al.... :|

    Nee grapje, heel veel succes morgen. Bij mij zijn ze (nog) niet doorgekomen en ik hoop dat dat zo blijft.

    Sterkte!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ooooowh sterkte!
    ik heb er 3 laten trekken en een gewone kies bij de kaakchirurg..
    Van de behandeling zelf voel je niets, alleen dat ze in je mond bezig zijn.
    Ik vond het verdoven het vervelendst, maar dan ben ik ook heel erg bang voor spuiten ><
    En daarna..thuis wachten tot de verdoving is uitgewerkt, wat ik heel vervelend vond.
    Zo gauw t weg is, brufen (ibuprofen of zoiets) slikken.
    Maar als je ze in t ziekenhuis laat trekken, weet ik niet of t verstandig is om daarna nog naar school te gaan, dat was t voor mij iig niet..
    HEEL GOED KOELEN!!!
    zeer belangrijk, anders krijg je erge zwellingen.
    t gaat sws opzwellen, mr je kunt t dus verminderen door goed te koelen

    succes!

    Ik heb het ook gehad vorig jaar ongeveer en eigenlijk viel het bij mij het trekken zelf best mee.
    De ergste pijn komt natijd, want ik had er echt 3 a 4 dagen goed last van, ik kon amper eten alleen vloeibaar.
    Maar het trekken zelf valt op zich mee doordat ze je goed verdoven, tenminste bij mij was dat zo.

    Veel succes morgen! :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Morgen wordt er ook een kies bij mij getrokken(puh)
    Twee weken geleden moesten er ook al twee getrokken worden
    Maar gelukkig zijn die gewoon normaal


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb 8 jaar geleden voor het eerst wijsheidstanden laten trekken. Ik heb dat in 2x moeten laten doen. 1x toen ik 13 was en 1x toen ik 14 was. De eerste keer deed het meeste pijn bij mij. Pas toen ze ermee bezig waren, zag hij hoe gedraaid mijn wortels zaten. Dus dat was moeilijk. Toen kon ik enkele dagen enkel vloeibaar eten en veel ijs leggen op mijn wangen.
    De 2e keer was een fluitje van een cent. Die wortels zaten mooi recht en waren er in no time uit. Ik kon dezelfde dag al zachte dingen eten. Moest wel ijs leggen voor de zekerheid. =)

    Dus 1x slecht, 1x goed. ^^
    Bij mij moesten ze eruit omdat ik een te kleine mond heb. Ik mis sowieso al 4 kiezen (die konden niet ontwikkelen vanwege de te kleine mond) en dan zouden wijsheidstanden heel mijn gebit in de war brengen en scheef trekken...

    Veel succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nou over een paar minuten is het zover. :'D Heb er nou niet echt zin in. Heel nerveus en what not.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 7:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou ik ben weer terug en pffff. Het stelt echt niks voor. Van de spuiten merk je niks, hooguit dat die die in je gehemelte gaat een beetje prikt. Thats all.

    Nu is het wachten op het uitwerken van de verdoving. Yeah.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben blij voor je dat het geen zeer deed.

    Ik had ook nooit last van mn tanden dus ging er ook open in. Toen bleek dat de verdovingen bij niet werkte. Ik ben drie dubbel verdoofd. De arts moest uiteindelijk door trekken anders zouden de wortels afbreken en kon ik door naar de kaak chirurg.
    Dus kortom ik heb gevoeld hoe mijn tanden uit werden getrokken. En een beetje een understatement... dat deed pijn.
    Maar geen tandarts fobie ontwikkeld.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.