• Op de een of andere manier gingen we het met Nederlands over Justin Bieber hebben en uiteindelijk is daar uit gekomen dat we een betoog moeten schrijven, met twee argumenten, of je vóór of tegen deze stelling bent: Justin Bieber moet wel/niet uit Amerika worden gestuurd.

    Ik weet dat ik 'niet' zou zeggen, vooral omdat ik weet dat hij toch vanbinnen wel een goed persoon is en dat dat - met een beetje hulp - best weer naar boven te brengen is. Maar ik kan niet op een tweede argument komen.

    Ik heb geen zin in haat hieronder, alleen maar positieve dingen alsjeblieft.

    Iemand dus een idee? :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A simple smile can cure everything.

    Bloodraven schreef:
    Omdat ze met een dergelijk beleid elke buitenlander die geen voorbeeld is voor de jeugd hun land uit moeten schoppen. Dat is niet te doen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Dat is het probleem aan iemand anders geven. Aanpakken en uitroeien die handel.


    Take me to wonderland

    Okammy schreef:
    (...)

    Je kan iemand niet dwingen om hulp te zoeken (puh)

    Weet ik, al zou het in dit geval wel moeten kunnen. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Took schreef:
    Niet, straks komt ie naar Nederland. :')

    Want hier kan ie kan zoveel drugs en wiet kopen zoveel ie wilt. :)
    Maar laat hem idd maar niet naar hier komen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2014 - 16:56 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Took schreef:
    Niet, straks komt ie naar Nederland. :')


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Het lost niets op als hij Amerika uitgezet wordt. Dan gaat hij ergens anders weer z'n eigen zin doen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Omdat het geen oplossing is, voor íéts. Laat 'm lekker zijn straffen uitzitten.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 22:01 ]


    Tijd voor koffie.

    Serpents schreef:
    Als Amerika hem eruit schopt, vraag ik me af of een ander land wel zo blij met hem is. Hij moet toch ergens heen.

    Took schreef:
    Niet, straks komt ie naar Nederland. :')

    Haha, dat motte' we natuurlijk nie' hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Took schreef:
    Niet, straks komt ie naar Nederland. :')

    Haha, ik moest hierom lachen - maar precies.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ze moeten hem niet uit Amerika zetten omdat ze daar niks mee oplossen. Ze moeten hem gewoon in de gevangenis zetten, dat zal wel helpen.
    Als hij uit het land gezet wordt, zal hij alleen maar andere landen lastig gaan vallen met zijn gedrag. Dus ja, ze moeten hem gewoon keihard aanpakken op zijn gedrag, en dat kan het beste met een gevangenisstraf


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bloodraven schreef:
    Omdat ze met een dergelijk beleid elke buitenlander die geen voorbeeld is voor de jeugd hun land uit moeten schoppen. Dat is niet te doen.

    Inderdaad. En dat is maar een kant natuurlijk, als ze van plan zouden zijn zo'n streng beleid te voeren op dit geval dan zouden er logischerwijze andere regels ook wel strenger moeten worden.
    Bovendien zou zo een radicale aanpak niet echt goed zijn voor het imago van Amerika. Als ze dit zouden doen zou het big news zijn wereldwijd, wat Amerika vooral kritiek zou opleveren (denk ik).

    Eigenlijk is het best wel een 'belachelijke' stelling in die zin dat het natuurlijk wel overduidelijk is dat Justin Bieber geen echte crimineel is.


    effort never betrays you

    1. Hij heeft nu eenmaal in Amerika een strafblad en als ze hem naar Canada sturen heeft hij daar geen strafblad en kan hij weer opnieuw beginnen. Hij zou zijn straffen ontvluchten.
    2. Amerika is meer internationaal gerichter wat betreft media en muziek, dus Justin Bieber zou zichzelf hier beter kunnen ontwikkelen. Mocht er nog iets te ontwikkelen zijn.
    3. Hij heeft waarschijnlijk vrienden daar wonen en heeft al een huis aangeschaft. Hij heeft daar waarschijnlijk al een leven opgebouwd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    KILL IT WITH FIRE!!!

    Nee oké even serieus. Gewoon niet uit Amerika sturen want waar moet hij anders heen? En dan zeker in een ander land de boel op stelten zetten?! >< Ze moeten hem inderdaad gewoon aanpakken en er alles aan doen om hem te laten inzien dat wat hij doet niet kan. Geen idee hoe, maar ze moeten maar kijken op welke manier.


    Sometimes it's best not to care.