• Haai,

    Misschien ben ik gek dat ik het geloof, maar een vriendin van mij vertelde me dat Tokio Hotel in NY drugs hebben gebruikt!!!

    Ik weet niet of het gewoon een roddel is ofzo, en ja ze moeten het zelf weten, maar ik vind het toch een beetje weird, Jullie??

    XXX Karen


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    kom zeg drugs hoe verzinnen ze het allemaal?


    i like cookies :Y)

    Het stond in das bild, maar ik kan t niet meer vinden op de site :S

    C:\Documents and Settings\Compaq_Eigenaar\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden\Zo feesten Tokio Hotel na de Comets!.ppt

    En ik weet niet of het waar is, X Karen


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Tom is inderdaad gecontroleerd maar dat kwam door een vooraad condooms, maar als ze drugs gebruiken, veel mensen van die leeftijd gebruiken/experimenteren wel eens met drugs. Dus waarom zouden hun dat niet kunnen?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Als het echt zo is, zal het wel bekend worden denk ik.


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    neejohx] ik had wel gehoord dat bill bij de paul de leeuw show stoned was, maar ik denk niet dat t waar is hoor zo dom zijn ze nou ook weer niet

    Dat slaat echt nergens op xD
    Ik had ze toen gezien, maar het enige wat er gebeurde dat Paul in het Nederlands begon te lullen en Bill voor lul zette zonder dat hij het wist x'D Best wel zielig eigenlijk.. en omdat Paul die opmerkingen maakte lachte het hele publiek dus Bill ook xD Zooo zielig! Maar stoned was hij zeker niet.


    I clicked my heels and wished for you.

    ma zelf zeggen ze 100x op de camera da ze tgn drugs zijn ze hebben zelfs een liedje tegen drugs->stich ins glück/ on the edge!
    en ze zggn zelf da ze het nooit zoudn gebruikn! dus het is een roddel ben ik zeker van(lol)


    Die gaan niet over drugs. :')
    OIver zelfmoord weetjewel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het is waarschijnlijk een roddel, trouwens hoe zou je vriendin het dan weten -.-

    lijkt me sterk. Maar gewoon een jointje is fucking onschuldig, dus wat boeit het:S als ze toch nie verslaafd raken. En volgens mij zijn die gasten ook teringbraaf hoor:P dus niks om te vrezen


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ma zelf zeggen ze 100x op de camera da ze tgn drugs zijn ze hebben zelfs een liedje tegen drugs->stich ins glück/ on the edge!
    en ze zggn zelf da ze het nooit zoudn gebruikn! dus het is een roddel ben ik zeker van(lol)


    Die gaan niet over drugs. :')
    OIver zelfmoord weetjewel.
    NI WAAR WANT IN EEN INTERVIEW ZEI BILL ZELF DAT HET OVER DRUGS GAAT!!!!!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik las het pas ook op internet denk ook! er stond tom over zijn drugsavontuur in new york :S
    maarjaaa ik vind het maar een vaag verhaal het kan natuurlyk altyd verzonnen zijn!

    damn zo dom zijn ze niet:P
    denk kxD en als het zo is boeie moeten hun weten toch?


    Live life for the moment because everything else is uncertain! ~ Louis Tomlinson <3

    neejohx] ik had wel gehoord dat bill bij de paul de leeuw show stoned was, maar ik denk niet dat t waar is hoor zo dom zijn ze nou ook weer niet

    Bill is dom genoeg om na zijn operatie gewoon weer te gaan roken, dus niet te snel oordelen xD

    ze hebben tom gecontroleerd op drugs in z'n koffers op de luchthave, maar er zaten enkel kleren in, dus het is gewoon de waarheid Die sterk veranderd werd XD

    (ze zitten niet aan de drugs)
    idd! Daz waar:D


    everybody needs a song.

    dat verhaal zal je vriendin wel verward hebben ;)

    tom aan de drugs lachwekkend gewoon xD

    omg da zoude ze dus egt nooit doen
    da zal wel zo een stomme roddel zijn om de boekskes vol te krijge of van een of andere hater wiens vriend(in) fan is en hem of haar ni genoeg aandacht meer geeft en dan jaloers is
    mer ik zou dus nooit gelove da die aan de drugs zoude zitte
    NEVER!!!


    Take The Past, Burn It And Let It Go