• Haai,

    Misschien ben ik gek dat ik het geloof, maar een vriendin van mij vertelde me dat Tokio Hotel in NY drugs hebben gebruikt!!!

    Ik weet niet of het gewoon een roddel is ofzo, en ja ze moeten het zelf weten, maar ik vind het toch een beetje weird, Jullie??

    XXX Karen


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Ik ga niet zeggen dat het niet zo is, maar ik denk heus wel dat ze soms wiet roken ^^ Waarom niet?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Waarom zouden ze dat in NY doen als ze het in Amsterdam veel makkelijker kunnen doen? >.<


    Bored.

    nhee.. ik denk niet dat ze aan de drugs zijn.. . het zou soort van bizar zijn denk ik als opeens boven water komt van: Hee TH is aan de drugs..

    Waarom zouden ze dat in NY doen als ze het in Amsterdam veel makkelijker kunnen doen? >.<


    Als ze niet in A'dam zijn kunnen ze er moeilijk heen..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    nhee.. ik denk niet dat ze aan de drugs zijn.. . het zou soort van bizar zijn denk ik als opeens boven water komt van: Hee TH is aan de drugs..


    Jij weet niet wat ze uitspoken.
    Net al dat Bill zegt dat hij nog maagd is, wie weet heeft hij het allang gedaan. Hij kan wel zeggen dat hij niet drinkt maar wie zegt dat? Daar kom je niet 1 2 3 achter.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ja sorry hoor, je kan nu wel vanalles gaan zeggen over ze, maar jij weet niet wat ze in de kleedkamers/slaapkamers doen. iedereen kan nu wel zeggen Nee ze zijn niet aan de drugs dit dat, maar wie zegt dat ze nooit hebben geblowt? Ik vind het raar als mensen gaan zeggen;' nee dat hebben ze niet gedaan..!!' en boos worden. who the hell, ben je erbij geweest? ken je ze persoonlijk? ze zijn heus niet zo braaf als ze lijken, dat zie je wel aan Tom. Sorry ben geen Tom hater ofzeuw. Maar wat is er mis met blowen? ;3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]