• Haai,

    Misschien ben ik gek dat ik het geloof, maar een vriendin van mij vertelde me dat Tokio Hotel in NY drugs hebben gebruikt!!!

    Ik weet niet of het gewoon een roddel is ofzo, en ja ze moeten het zelf weten, maar ik vind het toch een beetje weird, Jullie??

    XXX Karen


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    ik ga het niet ontkenne, want we kunnen dat onmogelijk zkr weten (we kennen hen nog altijd niet persoonlk he!)
    dus de mensen die beweren dat het volslagen onzin is: het is niet omdat je het niet van hen verwacht, dat het niiet zo is e ö

    ik hoop alleen dat het nii zo is..hoop ik egt heel fel..

    oke daar heb je wel gelijk in maar komop 1 iemand heeft het van 1 vriendin gehoord en die zet het hier op zo komen de roddels in de wereld xD

    maar goed alles is mogelijk net zo als zijn vele one-night-stands maar toch hij verkloot zijn leven er mee ik niet

    pff... kweeni of da waar is ze, en die zijn 18 dus als die al is wiet smore, da is verbode , ma welke jonge van 18 doe da ni? en zeker als ge er zo makelijk aan kunt grake... :D

    nou , ik ken er hel veel die dat niet doen!!
    en ik denk als ik tom was en ik had drugs gebruikt , zou ik rennen voor men leven voor bill er achter komt!!
    xx Aj

    Dan nog als ze het gebruiken. Als ze er toch gelukkig van worden, moeten ze vooral doen.

    Roddel!!! absoluut!!!


    death to the one at the end of the serenade.

    Drugs? Nee joh.

    Dan nog als ze het gebruiken. Als ze er toch gelukkig van worden, moeten ze vooral doen.


    ik denk dat het wel erg zou zijn hoor als ze gebruiken, maar dat doen ze niet :)

    nog niet allesinds XD

    neehhh denk het niet


    You are so god damn Sexy <3

    Lieve schat.. iedereen blowt wel eens.. en al helemaal als ze uit duitsland komen uit een of ander boer gat.. en al helemaal als ze boven de 16 zijn xD.. big deal.. who gives a fuck.. zo lang ze maar niet aan de hard drugs gaan dan vind ik het prima! xD

    x. kirstne


    Wie du mir, so ich dir.

    IK DENK HET NIET.
    ze vettellen overal en aan iedereen hoe erg ze TEGEN drugs zijn, dan neem ik niet aan dat ze het zelf gaan gebruiken :S


    Träume sind wirklich!!

    ze hebben tom gecontroleerd op drugs in z'n koffers op de luchthave, maar er zaten enkel kleren in, dus het is gewoon de waarheid Die sterk veranderd werd XD

    (ze zitten niet aan de drugs)


    Én voorraad comcooms :P

    comcooms? XDD
    Ik geloof dat je condooms bedoelt ^_^
    Ja, daar had ik op ElmoAttack een topic over gemaakt enzeu ><"

    da kan zijn

    niemand weet da misschien ne keer op een feestje (ze zijn al zat e)


    everything you imagined, and more...

    Op het eerste gezicht zou ik het niet echt geloven weet je...
    Dat anderen dat miss wel doen, is hun probeleem..
    Ik geloof het pas als Bill,Tom,Georg of Gustav in LEVENDE LIJVE hebben gezegd dat ze drugs hebben gebruikt.. Alleen als ze het zelf bevestigen..
    Anders geloof ik het niet..


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    ik heb die show van paul de leeuw ook gezien maar ik kon niks aan bill zien ofzo.. dat hij stoned was ofzo.. en ik weet toch wel hoe mensen eruiit zien als ze stoned zijn xD ( nu moet je niet gaan denken dat ik slow of andere shit doe.. xD ik heb gewoon vrienden die het wel doen.. maja.. dat moeten hun allemaal zelf weten vind ik.. )
    en trouwens in de show van paul de leeuw.. omg.. dat was echt zoo gierig.. paul de leeuw ging helemaal in het nederlands gierige dingen lopen lullen enzoo iedereen laggen.. en bill snapte er niks van.. fok paul de leeuw -.-' maar okee.. volgends mij gebruikt niemand van th drugs.. het is maar een roddel.. (denk ik)