• Haai,

    Misschien ben ik gek dat ik het geloof, maar een vriendin van mij vertelde me dat Tokio Hotel in NY drugs hebben gebruikt!!!

    Ik weet niet of het gewoon een roddel is ofzo, en ja ze moeten het zelf weten, maar ik vind het toch een beetje weird, Jullie??

    XXX Karen


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    weet haast zeker dat ze het in iedergeval geprobeerd hebben;) harde waarheid, maar zo is dat gewoon in dat leven. ik ga in ieder geval niet zeggen dat het NIET waar is...


    I want my bloody cheese now!^^

    ze hebben tom gecontroleerd op drugs in z'n koffers op de luchthave, maar er zaten enkel kleren in, dus het is gewoon de waarheid Die sterk veranderd werd XD

    (ze zitten niet aan de drugs)


    Én voorraad comcooms :P

    jah een grote hoeveelheid xD:P


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Tom heeft een druk ja, alleen dat is niet illegaal hea:P Condooms mag je gewoon in je koffer hebben (die was niet leuk)

    De jongens doen dat echt niet, roken(Gus niet) en drinken wel, maar drugs niet hoor;)


    bla bla bla

    ze zitten heus niet aan de drugs hoor;) en zo wel dan is het hun eigen beslissing. ik zou het wel heel jammer vinden als ze drugs gebruiken:S Xxmy(K)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Hilarisch o_O


    I recycle my thoughts.

    nee tis gewoon een roddel... xD

    ze zijn egt tegen drugs...


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    idd, ze zijn niet aan de drugs!
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    haha kvind wel lollig da ze da denke :p

    Das al de 2e keer dat ze Tom controleren xD eerst op alchohol en nu drugs xD
    Ai ai ai Wat 'n reputatie xP


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Misschien dat ze het tegen de stres zouden gebruiken,,maar dat denk ik niet want dan roken ze gwoon..

    Ik geloof het niet


    Tuurlijk gebruiken ze geen drugs!!
    ZE hebben een gelukkig leven , en als ze stress hebben dan roken ze ,, ben het helemaal met je eens
    thXmirXth


    You'll never dream alone. <3

    whaha k zou dt nie gelove ! tokio hotel aan drugs zie k nie zo snel voor me xD


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Ik geloof dat nieet ^^

    Neeeeeeeee, kan niet !
    Mijn lieve vrienden kunnen niet aan de drugs zijn.



    Made by Pauline(baby)


    AAP

    pff xD beroemde mensen gebruiken alleen drugs als ze de stres van beroemdhijd niet meer aankunnen, en er stond onlangs in de Joepie, dat Tom dol is op het beroemde leven!

    jhah , kweet niet ,
    maar wss niet !
    Maja , iedreen in de muziek wereld gebruikt drugs , niet ?

    maa ik hoop dat ze niet zoo dom zijn want zoo gaan ze hun leuke leven'tj omzeep helpe,