• Crossover RPG | Pandoras Box | Speeltopic

    En nieuwsgierig als ze was opende ze de doos en de gruwelen ontsnapten. Pijn ziektes, allerhande monsters en zo verder… Met al haar macht sloot ze de doos zodat alleen hoop achterbleef. En zo komt de doos van Pandora in de vergetelheid terecht.

    Zonder het te beseffen heeft de mens en de rest van het universum de doos van Pandora weer gevuld Maar wat ze ook niet beseffen, is dat de doos opnieuw geopend is. Maar een select groepje ‘helden’ voelt het wel, en zij zullen alles op alles moeten zetten om samen de doos opnieuw te sluiten en te vullen…

    Regels
    ~ Minimum 150 woorden.
    ~ Ik en Curuxa openen alleen topics, tenzij anders vermeldt.
    ~ Ondanks het gebruik van de term ‘helden’ zijn ze nog steeds kwetsbaar in een of andere manier en zijn hun karakters ook niet perfect.
    ~ Personages liefst van boeken of films
    ~ De huisregels blijven gelden voor iedereen.
    ~ Onzin en OOC in het praattopic.
    ~ 16+ en schelden mag IC
    ~ Je bestuurdt niet andermans personage zonder toestemming
    ~ Heb respect voor andere mensen
    ~ Naamsveranderingen melden!


    Personages
    Males
    ~ Hawkeye/ Clint Barton - Hansel
    ~ Bilbo Baggins - Linden
    ~ Legolas - Curuxa
    ~ Magnus Bane - geleninja
    ~ Loki - Pwettyness
    ~ Harry Potter - Intouchables
    ~ Isaac Lahey(R) - Tolkien
    ~ James Robert Anthony Adams Hansel
    Females:
    ~ Tauriel - Pwettyness
    ~ (R) - Tolkien
    ~ Black,Widow/ Natascha Romanoff- Valkyries
    ~ Babydoll - LyraPhoenix

    Missie briefing 1, als je kiest deze te accepteren.
    Begin: Iedereen is op een andere plek als ze het gevoel krijgen dat ze naar Londen moeten gaan. Ze komen in contact ergens in een doodgewone straat.
    Doel: Iedereen moet op die plek geraken ongeacht, waar ze zijn of wat ze aan het doen zijn.


    Veel plezier iedereen! -Hansel

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 17:05 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Natasha Romanoff

    Met weinig interesse luister ik naar het dodelijk saaie gekibbel dat over en weer gaat. Het is weer zo’n typische S.H.I.E.L.D vergadering, waarbij niemand het eens lijkt te worden met elkaar en wat uiteindelijk uitmondt in een hoop onderling geschreeuw. Mijn blik glijdt naar Clint, die ik uitdrukkelijk zie gapen, en even grinnik ik binnensmonds. Hij vindt het blijkbaar even interessant als ik.
    Het verrast me dan ook niet dat hij opstaat, de groep tot stilte maant met een simpel kuchje en zich vervolgens excuseert met een slap excuus.
    Het subtiele gebaar dat hij heeft gemaakt richting mij, gevolgd door de woorden die haast overgoten zijn van ironie, maken dat er een haast geamuseerde lach rond mijn lippen heeft geplooid. Niet veel later, wanneer Clint al de vergaderruimte verlaten heeft, sta ik ook op.
    ‘Ik hoor het wel van zodra jullie kleine kinderen besluiten je als volwassenen te gedragen en met een dergelijk plan afkomen,’ spreek ik de officieren toe, bekritiserend. Ik snuif kort, en vertrek dan ook.
    Het neemt niet veel tijd in beslag of ik zie Barton al lopen. Geruisloos loop ik op hem af, en in één enkele beweging ontfutsel ik hem zijn vertrouwde boog en pijlen, die op zijn rug hangen. Ik grinnik kort als hij echter op het laatste moment alsnog het hengsel van zijn pijlenkoker vastgrijpt en me recht in de ogen aankijk. Mijn beweging op de manier stakend.
    ‘Het is duidelijk dat je getraind hebt,’ zeg ik dan, haast vleiend, waarbij ik mijn ‘vangst’ loslaat en innemend lach.

    [Mocht ik iets moeten veranderen op het einde, dan zeg je het maar.]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    (Ik ga morgen een post schrijven.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Valkyries schreef:
    Natasha Romanoff

    Met weinig interesse luister ik naar het dodelijk saaie gekibbel dat over en weer gaat. Het is weer zo’n typische S.H.I.E.L.D vergadering, waarbij niemand het eens lijkt te worden met elkaar en wat uiteindelijk uitmondt in een hoop onderling geschreeuw. Mijn blik glijdt naar Clint, die ik uitdrukkelijk zie gapen, en even grinnik ik binnensmonds. Hij vindt het blijkbaar even interessant als ik.
    Het verrast me dan ook niet dat hij opstaat, de groep tot stilte maant met een simpel kuchje en zich vervolgens excuseert met een slap excuus.
    Het subtiele gebaar dat hij heeft gemaakt richting mij, gevolgd door de woorden die haast overgoten zijn van ironie, maken dat er een haast geamuseerde lach rond mijn lippen heeft geplooid. Niet veel later, wanneer Clint al de vergaderruimte verlaten heeft, sta ik ook op.
    ‘Ik hoor het wel van zodra jullie kleine kinderen besluiten je als volwassenen te gedragen en met een dergelijk plan afkomen,’ spreek ik de officieren toe, bekritiserend. Ik snuif kort, en vertrek dan ook.
    Het neemt niet veel tijd in beslag of ik zie Barton al lopen. Geruisloos loop ik op hem af, en in één enkele beweging ontfutsel ik hem zijn vertrouwde boog en pijlen, die op zijn rug hangen. Ik grinnik kort als hij echter op het laatste moment alsnog het hengsel van zijn pijlenkoker vastgrijpt en me recht in de ogen aankijk. Mijn beweging op de manier stakend.
    ‘Het is duidelijk dat je getraind hebt,’ zeg ik dan, haast vleiend, waarbij ik mijn ‘vangst’ loslaat en innemend lach.

    [Mocht ik iets moeten veranderen op het einde, dan zeg je het maar.]


    Hawkeye /Clint Barton | Chicago

    Na mijn uittrede zucht ik opgelucht en loop de gang door, richting de uitgang. Ik ben volledig relaxed en hoor daarom Natasha niet op me afkomen. Ik schrik me ook een ongeluk als ze plots me lang achteren mijn pijlen ontfutselt. "Hé!", roep ik verontwaardigd en grijp op het laatste moment het lederen riempje van mijn koker nog vast. In plaats van de koker na me toe te trekken ga ik dichter naar de koker en steek mijn arm door het riempje terwijl Natasha de koker vasthoudt. "Agent Romanoff, wat fijn dat u me langs achteren komt besluipen.", zeg ik vervolgens grappend terwijl ik mijn hand weer om mijn boog sluit die ze nog steeds vast heeft. "Ik zou het ook heel fijn vinden mocht je me mijn boog teruggeven, die gebruik ik namelijk nog.", grijns is dan en laat de boog weer los om een pijl uit koker te halen. "Deze schatjes afschieten zonder dat ding zou een catastrofe worden."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Babydoll
    Zwijgend zat op de houten planken van de brug, die van de tuin naar het huis leidde. Het was jaren geleden dat ik het gesticht verlaten had en mijn vriendinnen nooit meer gezien. Even had ik het gevoel dat er iets stond te gebeuren op dit moment, maar ik was hiet op dit moment vooral aan het negeren. Uiteindelijk besloot ik om te gaan staaan en liep rustig naar het kleine huisje waar ik verbleef om me te verstoppen.
    Ik schuif de papieren deur open en zet mijn schoenen voor het opstapje en zie een brief liggen. Ik keek terug naar de deur en nu wist ik dat het gevoel van ver moest komen.
    Mijn fantasie had me al een hele tijd verlaten, door die fantasie ben ik een soort van mijn vrienden verloren. Ik pak mijn japanse zwaard en liep weer de deur uit, pakte mijn tasje met een behoorlijke som geld dat ik bij elkaar gewerkt had en ging opweg naar het gevoel.

    (Beetje inspi loos, maar hier is alvast het begin.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Harry James Potter ll Hogwarts

    ‘’En zo,’’ galmde de stem van Professor Banning door de ruimte. ‘’Zo laat je vogeltjes uit je toverstok komen,’’ zei hij terwijl hij met zijn toverstok zwaaide. ‘’Avis!’’ Riep hij en onmiddellijk vlogen er minstens tien kleine vogeltjes uit zijn toverstok. De kleine man glimlachte tevreden en herhaalde zijn spreuk waardoor hij nog tien vogeltjes tevoorschijn toverde. Met mijn vingers draaide ik mijn toverstok van Hulst en een kern van een Feniks en probeerde ik de woorden van professor Banning tot me door te laten dringen. Niet dat ik bezweringen niet interessant vond, ik hield van toveren, maar een gevoel dat van binnen door mijn lichaam stroomde leidde me af. Niet aan denken Harry. Ik probeerde me weer te focussen op de uitleg van professor Banning en toen hij ons toestemming gaf aan de slag te gaan, en deed de beweging van de professor na. ‘’Avis!’’ Sprak ik en vijf kleine vogeltjes kwamen uit mijn stok tevoorschijn. Onderweg naar het raam stortten er een twee ellendig neer, maar de andere drie bereikten in volle glorie het raam en vlogen de wijde wereld in. Achter me toverde Hermelien Griffel een leger van vogeltjes uit haar toverstok terwijl naast haar Marcel Lubbermans een halve strontvlieg tevoorschijn toverde. Ik grijnsde en wendde me tot Marcel. ‘’Ik zou eens Avis, in plaats van Alis proberen Marcel.’’ Zijn wangen gloeiden rood terwijl ik hem een schouderklopje gaf.

    Harry is in deze rol 17 en is niet opzoek naar de gruzielementen maar zit gewoon op school, dat leek me wel even handig voor deze Rpg.


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Expendables schreef:
    Hawkeye /Clint Barton | Chicago

    Na mijn uittrede zucht ik opgelucht en loop de gang door, richting de uitgang. Ik ben volledig relaxed en hoor daarom Natasha niet op me afkomen. Ik schrik me ook een ongeluk als ze plots me lang achteren mijn pijlen ontfutselt. "Hé!", roep ik verontwaardigd en grijp op het laatste moment het lederen riempje van mijn koker nog vast. In plaats van de koker na me toe te trekken ga ik dichter naar de koker en steek mijn arm door het riempje terwijl Natasha de koker vasthoudt. "Agent Romanoff, wat fijn dat u me langs achteren komt besluipen.", zeg ik vervolgens grappend terwijl ik mijn hand weer om mijn boog sluit die ze nog steeds vast heeft. "Ik zou het ook heel fijn vinden mocht je me mijn boog teruggeven, die gebruik ik namelijk nog.", grijns is dan en laat de boog weer los om een pijl uit koker te halen. "Deze schatjes afschieten zonder dat ding zou een catastrofe worden."

    Black Widow / Natasha Romanoff II Chicago
    ‘Oh werkelijk,’ antwoord ik plagend, wanneer Clint vraagt of ik hem z’n boog zou willen teruggeven. Ik trek dan ook één van mijn wenkbrauwen op, van zodra hij de boog los laat, één van zijn pijlen uit de koker haalt en deze tot zijn ‘schatjes’ bestempeld.
    ‘Het gaat eerder een catastrofe zijn als je die ‘schatjes’ van je daadwerkelijk zou afschieten met dit ding.’ Zijn grijns is aanstekelijk en een wederzijdse lach plooit zich verborgen rond mijn mondhoeken. Iets wat niet zo snel voorkomt, maar bij hem – bij Hawkeye – betrap ik me er vaker op dat ik meer uit m’n oorspronkelijke doen en laten ben, dan ik eigenlijk zou willen. Nochtans ben ik de enige die dat daadwerkelijk opvalt en toont het zich verder niet in m’n houding, waardoor het niemand zomaar zou kunnen opvallen. Enkel degenen die me daadwerkelijk door en door kennen, zou het opvallen, maar aangezien enkel Ivan Petrovitch - de man die mij van kinds af heeft opgevoed – me aan het hart staat, ontgaat het de rest van de wereld wat mijn echte gedachten en gevoelens zijn.
    ‘Maar, hier,’ zeg ik dan nonchalant, en ik overhandig Clint zijn boog terug. ‘Ik kan er toch niet zoveel mee.’ Een leugen, aangezien ik getraind ben om zowat elk wapen te hanteren. Iets wat hij feitelijk ook weet gezien we beiden bij S.H.I.E.L.D werken, maar dat maakt geen verschil. We weten allebei dat ik me graag uitdagend, haast flirterig opstel en dat het me er absoluut niet omging om zijn wapen zelf te houden.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 20:25 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”