• Hey vrienden,

    We hadden voor Literatuur een taak gekregen over liefde/verliefdheid.
    We moeten onze eigen visie erop bespreken.
    Deze taak heeft me nu eens echt nieuwsgierig gemaakt wat anderen erover denken.

    Als jullie willen, mogen jullie dan enkele voor- en nadelen over liefde bespreken, eventueel uw eigen ervaring delen.
    Het mag, maar hoeft niet lang te zijn.

    Mijn visie bv is dat liefde eerder tijdrovend is, Ik ben een sporter, Fitnessen maakt deel uit van men leven. Ik persoonlijk heb niet de tijd om constant over een andere persoon na te denken. Het kan een mooie ervaring opleveren, maar het kan ook zeer kwetsend zijn.
    Sommigen laten zelfs hun vrienden die ze jaren kennen vallen voor iemand op wie ze maar enkele dagen verliefd zijn. Ik vindt het niet waart om tijd te steken in liefde. Maar dat is mijn visie :p

    Alvast bedankt voor jullie ervaringen te delen,
    Groetjes,
    Thomas

    Barnabas schreef:
    (...)
    Daar zou ik ook heel veel van houden. Vooral van paaseitjes. _O_


    Ik heb de afgelopen drie weken al twee kilo aan paaseitjes gegeten :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Ik heb de afgelopen drie weken al twee kilo aan paaseitjes gegeten :Y)

    En, vertoon je al kenmerken van een hamster? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    En, vertoon je al kenmerken van een hamster? :'D


    Ja, ik heb ondertussen al flinke snorharen :Y) Heerlijk, zo twee weken de deur niet uit te hoeven 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Ja, ik heb ondertussen al flinke snorharen :Y) Heerlijk, zo twee weken de deur niet uit te hoeven 8D

    Geen hamsterwangen of een zachte fur?! Ik ben teleurgesteld.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Geen hamsterwangen of een zachte fur?! Ik ben teleurgesteld.


    Nah, wel een heerlijk rasperige fur op mijn wangen :3 En de hamsterwangen heb jij!


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Nah, wel een heerlijk rasperige fur op mijn wangen :3 En de hamsterwangen heb jij!

    ZE ZIJN WEG. Ik loop nu 24/7 rond met een rasp. YOUR ARGUMENT IS INVALID.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    ZE ZIJN WEG. Ik loop nu 24/7 rond met een rasp. YOUR ARGUMENT IS INVALID.


    Je raspt je wangen tot je hamsterwangen weg zijn?

    Holy shit, nu kun je gewoon door je schedel heen kijken dan D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Je raspt je wangen tot je hamsterwangen weg zijn?

    Holy shit, nu kun je gewoon door je schedel heen kijken dan D:


    Fa-bu-lous.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)


    Fa-bu-lous.


    dafuq is dis shit, am so confuuused


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben al vaak verliefd geweest en heb verschillende ervaringen. Liefde is fijn, toch vervelend, maar ik snap niet dat mensen er nog moeilijk over doen. Ze zijn bang dat het niet wederzijds is. Maar denk hier eens over na:
    You don't need to be loved back to love...
    Nou denken jullie misschien: OMG ze is pas dertien daar weet ze niks van. Nou, echt wel.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Liefde voor mij... is weten dat je goed zit met elkaar. Kunnen lachen en huilen met elkaar. Liefde is samen zijn in stilte zonder dat dat ongemakkelijk voelt. Liefde is je eigen ding kunnen doen en een partner hebben die je daar enkel in steunt. Liefde gaat verder dan enkel verliefdheid. Liefde is zeker weten dat je met deze persoon de rest van je leven kunt delen.


    Life is hard and then we die

    Okammy schreef:
    (...)

    dafuq is dis shit, am so confuuused


    Ik heb liefde gevonden in het raspen van mijn wangen. Hoe vaker je het doet, hoe minder pijn het doet! :Y)
    Don't be confuuuuused. You always turn into a hamster when you're confused. :c

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 22:28 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik heb liefde gevonden in het raspen van mijn wangen. Hoe vaker je het doet, hoe minder pijn het doet! :Y)
    Don't be confuuuuused. You always turn into a hamster when you're confused. :c


    Okay, okay, ik zet mijn hamsterbril af.


    quidquid excusatio prandium pro

    Jeetje wat een negativiteit.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Curuxa schreef:
    Ik ben al vaak verliefd geweest en heb verschillende ervaringen. Liefde is fijn, toch vervelend, maar ik snap niet dat mensen er nog moeilijk over doen. Ze zijn bang dat het niet wederzijds is. Maar denk hier eens over na:
    You don't need to be loved back to love...
    Nou denken jullie misschien: OMG ze is pas dertien daar weet ze niks van. Nou, echt wel.

    Dat was precies wat ik dacht toen ik je leeftijd zag. :x


    Take me to wonderland