• Heey, lieve creatievelingen hier verzameld op Q.
    Ik ben van plan om binnenkort een nieuw verhaal te beginnen en zou heel graag een cover daarbij hebben. Ik hoop dan ook heel erg dat een van jullie mij kan helpen met het maken van een mooie cover, aangezien ik na veel frustrerende pogingen het uiteindelijk heb moeten opgeven.
    Dus dan geef ik nu even de foto's die je kan gebruiken (als je zelf mooiere weet, mag je altijd andere kiezen!)
    Deze graag als achtergrond :)
    Klik
    en deze hoeft er niet per se bij, maar ik vind haar gewoon echt superstoer! Als je die afbeelding wel gebruikt, is het dan mogelijk dat bloedende hand weg te halen? T'is een beetje te luguber en past dus niet bij de rest van de cover. (;
    Verder wil ik graag als titel: Dark moon.
    Als jullie nog iets moeten weten, kunnen jullie dat altijd vragen natuurlijk!
    Ik wil degene die het gaan proberen alvast bedanken! (flower)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hier mijn probeersel (: Hij is wel best simpel...



    Zonder tekst :


    Credendo Vides

    Super!!! Bedankt!! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ga vanmiddag wat proberen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Vind dat simpele van DreamerN juist mooi. Had liever zoiets gemaakt, maar goed, dan heb je twee keer ongeveer het zelfde en daar heb je niks aan. Dus ik heb wat geprobeerd met het tweede meisje erbij.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hij lijkt echt heel veel op de andere twee, maar hier mijn eerste poging:

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 16:23 ]


    -

    Neverlands schreef:
    Vind dat simpele van DreamerN juist mooi. Had liever zoiets gemaakt, maar goed, dan heb je twee keer ongeveer het zelfde en daar heb je niks aan. Dus ik heb wat geprobeerd met het tweede meisje erbij.


    Woow deze is echt wel nice. En vind het echt mooi hoe je dat tweede meisjes erbij hebt gezet!
    Echt super! Bedankt!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pumbaa schreef:
    Hij lijkt echt heel veel op de andere twee, maar hier mijn eerste poging:


    Deze is ook echt zeer mooi gelukt!
    Jullie zijn hier echt goed in!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik probeer ook nog wel wat (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vond het nogal moeilijk er iets totaal anders mee te doen dan de voorgaanden... so yeah, here it is.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bedankt aan alle mensen die het geprobeerd hebben! En er zijn echt waar mooie dingen uit gekomen. Ik vond ze allemaal echt goed gelukt en het was moeilijk kiezen, maar ik ben uiteindelijk toch voor deze gegaan. Deze had die tweede foto er heel mooi in verwerkt.
    Bedankt iedereen! (:


    “To live will be an awfully big adventure.”