• Ik zou graag een tatoeage willen laten zetten. Ongeveer zo een: (maar dan niet op mijn pols, maar op mijn bovenarm)



    Nu heb ik er wat vragen over:
    - Hoeveel zou het ongeveer gaan kosten?
    - Hoe voelt getatoeëerd worden? (Doet het pijn?)
    - Zijn er dingen die ik kan doen zodat het minder pijn doet (denk maar aan bepaalde soorten zalf) of mag dat niet?


    26 - 02 - '16

    Zo'n kleintje gaat niet zo heel veel kosten, voor een tattoo dan. Ik durf er niet echt een bedrag op te plakken, want iedere tattoo shop is anders, maar ergens rond de 50 euro? Schiet me niet af als ik er veel naast zou zitten.


    Take me to wonderland

    Haha, 50 euro was evenveel als mijn piercing destijds kostte. c;


    26 - 02 - '16

    Meliorism schreef:
    Haha, 50 euro was evenveel als mijn piercing destijds kostte. c;

    Voor welke piercing was dat? :p Ik had iets van een 30 euro betaald voor mijn piercing.
    Het is trouwens een ruwe schatting, want mijn kleinste tattoo kostte 75 euro en die is toch een stukje groter dan die jij wilt. ^^


    Take me to wonderland

    Bennefrost schreef:
    (...)
    Voor welke piercing was dat? :p Ik had iets van een 30 euro betaald voor mijn piercing.
    Het is trouwens een ruwe schatting, want mijn kleinste tattoo kostte 75 euro en die is toch een stukje groter dan die jij wilt. ^^


    Zo'n steentje in de neusvleugel, maar ik heb 'm nu niet meer. Hij begon als een gek te ontsteken en voor mijn baan mocht ik 'm eigenlijk niet, dus haalde ik hem er maar uit.


    26 - 02 - '16

    Zoiets kost ongeveer 50 euro misschien een paar tientjes meer. (op die grootte dus als die groter wordt wordt het uiteraard ook duurder)

    De pijn(pols) vond ik persoonlijk wel mee vallen. Maar het verschilt heel erg per persoon.

    Zoiets is in 10 minuten gedaan.(ik heb een naam op me pols met een roze hartje dat duurde een kwartiertje a 20 minuten) dus als ik jou was zou ik me maar even over de 'pijn' heen zetten dat is beter voor je tatoeage.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 maart 2014 - 18:22 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart" Finnick Odair