•             Royal blue secrets      ♕♕♕       Pure golden mistakes

    Welcome back, Australians. After a long, hot summer away I see it didn’t take much time for you to dirty up the clean slates I gave you. My inbox is overflowing, so let’s jump straight into the good and juicy gossips, shall we? You know you love me, xoxo Gossip Girl

    University of Sydney — Australië. De zomervakantie is weer voorbij en een nieuw jaar is aangebroken. Studenten van over de hele wereld staan te popelen om aan hun eerste jaar te beginnen. Alles lijkt te mooi om waar te zijn, totdat de studenten erachter komen dat de campus meer is dan enkel een paradijs. De eerste dag krijgt elke student een bericht van een anonieme blogger: Gossip Girl. Hoewel de directeur het geld beheert, is Gossip Girl degene die bepaald hoe de school in zijn werk gaat. Dagelijks verschijnen er nare geruchten — die niet altijd evenveel waarheid bevatten. Het is nou eenmaal zo dat iedereen wel een geheim heeft, waarvan niemand wilt dat die de wereld ingaat; hebben je ouders de universiteit omgekocht zodat je tóch kan studeren aan één van de prestige universiteiten van de wereld? Heb je je docent verleid voor dat ene punt hoger? Ben je niet wie je zegt dat je bent? Of heb je een geheel ander geheim? Niks blijft geheim als het aan Gossip Girl ligt, vooral niet omdat iedereen tips door kan sturen. Blijf jij staande in deze wereld van secrets en backstabbing? Of ben jij de eerste die het af laat weten?



    "One thing about being on the top of the world: It gives you a long, long way to fall."




    R O L L E N


    STUDENTS VOL
    Verona Kinsley Ambrose • status {Alycia Debnam-Carey} || Timberwolves [1.3]
    Aliya Omarov • The Prankster {Diana Kurkunova} || Gadot [1.5]
    Mia Bennett • The Thrill Seeker {Bree Lynn} || Sempre [1.5]
    Chrysanthe Hayes • The Theater Nerd {Jasmine Cephas-Jones} || Punzie [1.5]
    Naihi Oneroa • The Wannabe activist {Ming Xi} || Sappho [1.4]
    Robin Christina Martin • status {Arizona Muse} || Soco [1.4]
    Amalia Rachel Stenberg • The Cheeky Sweetheart {Barbara Ferreira} || Vaiana [1.3]
    Christine Groeneveld • The perfectionist {Nora 'o Neil} || Phorthos [1.6]
    Ji Min Choi • The Drama Queen {Steffie Harner} || Gareth [1.5]
    Alianora Daisey Pruitt • The Queen's Right Hand {Valentina Cytrynowicz} || Bathsheba [1.5]

    Nikkolaus Adrian Bath • The Narcissistic Playboy {Matthew Bell} || Bathsheba [1.3]
    Jesse Lachlan Cooper • The Lifeguard {Evan Geiselman} || SebastianVerlac [1.2]
    Yusíf Aslan Rajadov • The Nice Guy {FC} || Ziegler [1.3]
    Christian Michael DiAngelo • The Badboy {Jensen Ackles} || Campeon [1.4]
    Micheal Alan Hale • The Hot Mess {Justin Lacko} || Vaiana [1.3]
    Julio Bryan Martin • The Nerd {Jackson Hale} || Elvendork [1.3]
    Jason Raiden Clemence • The Player {Austin Butler} || karmahitsyou [1.5]
    Kai Arthur Simmonds • The Two-Face Guy {Janis Ancens} || Sappho [1.4]
    Axel Christian Richardson • The Pink King {Simon van Meervenne} || Marlow [1.5]
    ? • ? {FC} || Elvendork [?]


    INVULLEN
    Naam
    Leeftijd 17-20
    Geslacht
    Status
    Secrets
    Herkomst mag buiten Australië
    Opleiding je kan hieruit kiezen, iedereen zit in het eerste jaar
    Sport niet verplicht
    Uiterlijk & FC
    Innerlijk
    Geschiedenis
    Extra



    INFORMATIE
    De school is een universiteit gelegen in Sydney, Australië. Vanuit de hele wereld komen studenten om hier te studeren. De meeste wonen op de campus van de school. Onze groep studenten wonen allemaal in hetzelfde gebouw en zijn allemaal eerstejaars. Er is een gezamenlijke ruimte, een oostvleugel waar de jongens slapen en een westvleugel, waar de meiden slapen. De campus bevindt zich vlakbij de zee waar onder andere surflessen gegeven worden. University of Sydney.




    "You know you love me, xoxo Gossip Girl."




    SPORTEN
    Om het makkelijk te houden hebben we het op vier sporten gehouden die te beoefenen zijn op de campus van de universiteit. Voor alle sporten is het mogelijk op elke doordeweekse avond te trainen van zes tot tien. Daarnaast mag iedereen ook gebruik maken van de fitness hallen.

    Surfen
    Aliya
    Jesse
    Mia
    Jason
    Christine
    Atletiek
    Verona



    Football




    Beachvolley
    Alianora (cap)
    Robin
    Chrysanthe
    Micheal
    Chrysanthe
    Axel

    GOSSIP GIRL
    Voor dit RPG is er een speciale tumblr geopend waar je roddels in kan sturen. Zo nu en dan zullen die roddels in het speeltopic gepost worden. Je mag ook dingen over je eigen personage insturen, maar probeer het wel een beetje te verdelen (dus niet 50 roddels over één personage op één dag). Wij zullen ook niet meteen alle roddels posten, maar zorgen ervoor dat iedereen een beetje aan de beurt komt. Natuurlijk kan je ook roddels insturen om andere personages zwart te maken en niet alleen roddels mogen, maar foto’s en videos kunnen ook gestuurd worden! Geheimen en fouten zijn waar dit RPG om draait. Stuur hier je roddels in en stuur hier foto’s, video’s en dergelijke in.



    RPG


    REGELS                                                                                                                 
    ♕ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ♕ Er is een maximum aan twee personages.
    ♕ Probeer de genders gelijk te houden.
    ♕ Alleen wij [Lisa en Marie] openen nieuwe topics.
    ♕ Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    ♕ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ♕ Off-topic in het speeltopic graag tussen haakjes of anders in het praattopic.
    ♕ 16+ is toegestaan.
    ♕ Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    ♕ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ♕ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt

    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2017 - 17:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik een meisje reserveren? ^^


    She's imperfect but she tries

    Mag ik een meisje die surft c: such a surprise


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Can I have a boy? Een surferdude of Football Captain?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2017 - 19:49 ]


    Bowties were never Cooler

    Oh wat een gaaf idee zeg!

    Zou ik een vrouwelijk personage? Sport e.d. hoeven we nog niet aan te geven of liever wel?

    Edit: Ah, blijkbaar wel de sport haha, ehh. Dan ga ik voor beachvolley

    [ bericht aangepast op 3 juli 2017 - 19:51 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sporten hoeven nog niet aangegeven te worden nee c: daar zijn unlimited plaatsen bij.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mannelijk personage voor mij, graag • football captain (co captain).

    Chips, ik zie nu pas dat hierboven iemand captain wilde.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2017 - 19:52 ]


    •

    Mag ik een meisje reserveren :)


    --

    Bathsheba schreef:
    Sporten hoeven nog niet aangegeven te worden nee c: daar zijn unlimited plaatsen bij.


    Oh top, haha. Topic staat weer goed trouwens (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Kaur schreef:
    Mannelijk personage voor mij, graag • football captain (co captain).

    Chips, ik zie nu pas dat hierboven iemand captain wilde.

    Co-captain kan sowieso en dan captain als Mir besluit om er een surferdude van te maken (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ehm meisje bij atletiek en dan eh International Law of zo idk yet


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Bathsheba schreef:
    (...)
    Co-captain kan sowieso en dan captain als Mir besluit om er een surferdude van te maken (:


    Dank je wel. (:
    Ik kan mijn rol woensdagavond pas maken, hopelijk is dat geen probleem (ook niet in verband met relaties).


    •

    Kaur schreef:
    (...)

    Dank je wel. (:
    Ik kan mijn rol woensdagavond pas maken, hopelijk is dat geen probleem (ook niet in verband met relaties).

    Dat is prima c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kan ik nog een meisje krijgen?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2017 - 20:11 ]


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Zeker! Dan gooi ik bij deze wel een tijdelijke stop op de meisjes.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik was status vergeten toe te voegen, maar die staat er nu ook bij (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.