• Crimea (of het Krim, als je zoals een kneusje het nederlandse nieuws volgt ipv BBC, de nieuwszender voor echte mannen) is de afgelopen tijd regelmatig in het nieuws. Onder andere door een inval van Rusland in die regio. Nu is Crimea wederom onder de aandacht, hoewel vooral in Azië, en dan wel op een bijzondere manier.

    De attorney-general (Wikipedia noemt dat een procureur generaal en het is de justitieel adviseur voor de regering) van Crimea word namelijk aangeklaagd. Het is me niet helemaal duidelijk wat maar ik vermoed corruptie. In ieder geval, Natalia Poklonskaya (Zo heet ze, tik het in op google en je krijgt al behoorlijk wat resultaten) heeft een persconferentie gegeven waarin ze aangaf dat ze het er niet bij liet zitten. Iemand uit Japan heeft die conferentie gezien en geretweet met de woorden "Crimea's New Attorney General oh oh oh..."

    Cue een heleboel fanart omdat ze zo ongelofelijk schattig is.

    Een gifje van de conferentie:


    Een voorbeeld van de fanart:


    Plus een wat leuker Gifje:



    Meer fanart
    1
    2
    3

    De gehele conferentie waar het op gebaseerd is is hier te zien, hoewel het wss niet zo heel boeiend is. En het is niet ondertiteld. Voor de mensen die Civilization V spelen, er is nu ook een mod waarin je als Crimea kunt spelen (met haar als leider) die hier te vinden is als een verder voorbeeld van de madness.

    Rare mensen die Japanners. Hoewel ze inderdaad niet lelijk is :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ken haar niet, maar ze is inderdaad erg schattig. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat grappig. Ik vraag me af wat ze er zelf van vindt, of van zou vinden als ze ervan wist. Als acteur kun je verwachten dat mensen fanart van je maken, maar als procureur-generaal lijkt dat me niets iets wat je ziet aankomen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Happiny schreef:
    Ik ken haar niet, maar ze is inderdaad erg schattig. c:


    26 - 02 - '16

    Happiny schreef:
    Ik ken haar niet, maar ze is inderdaad erg schattig. c:


    Afblijven, ze si al van mij >:C
    Goddamnit Putin!



    Square schreef:
    Wat grappig. Ik vraag me af wat ze er zelf van vindt, of van zou vinden als ze ervan wist. Als acteur kun je verwachten dat mensen fanart van je maken, maar als procureur-generaal lijkt dat me niets iets wat je ziet aankomen. :'D


    Ik vraag me af of ze het uberhaupt weet. De fanart komt voornamelijk uit Azië en is ook bijna alleen te vinden op een of andere japanse deviantart-achtige site. Nja, en door haar naam in te tikken op google krijg je een of twee resultaten.

    EDIT: Oh wacht, ze weet het. Ze heeft een van haar wat meer... NSFW fanart geretweet blijkbaar.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 21:55 ]


    quidquid excusatio prandium pro




    't Internet moet ook wat. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bloodraven schreef:




    't Internet moet ook wat. :W


    Yuuuuuuuuuuup. Het internet is een rare plek :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind dat ze een professionele vrouw zoals zij niet zo moeten degraderen tot een mooi gezichtje.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    Ik vind dat ze een professionele vrouw zoals zij niet zo moeten degraderen tot een mooi gezichtje.


    Daar heb je gelijk in. Het is iets wat heel vaak met vrouwen aan de top gebeurt (zolang ze niet lelijk zijn tenminste) en ik vind het disrespectvol enhet laat zien dat vrouwen nog altijd minder snel serieus genomen worden dan mannen.

    Dat terzijde vond ik dit gewoon een grappig verhaal :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Daar heb je gelijk in. Het is iets wat heel vaak met vrouwen aan de top gebeurt (zolang ze niet lelijk zijn tenminste) en ik vind het disrespectvol enhet laat zien dat vrouwen nog altijd minder snel serieus genomen worden dan mannen.

    Dat terzijde vond ik dit gewoon een grappig verhaal :Y)


    Haha, dat vind ik op zich ook wel, maar het was treffend dat het weer bij een mooie vrouw gebeurde


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Happiny schreef:
    Ik ken haar niet, maar ze is inderdaad erg schattig. c:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha, indeed. She is cute.


    Don't walk. Run, you sheep, run.