• Al sinds het begin van mijn toetsweek op dinsdag had ik zin in wafels, dus besloot ik vanochtend dat ik daar na mijn toets van vandaag eindelijk eens wat aan zou gaan doen. Toen ik thuiskwam bleek dat echter onmogelijk, want mijn moeder haalde net een cake uit de oven waar ze de laatste eieren in had verwerkt. Nou kan ik dus of nieuwe eieren gaan halen bij de supermarkt (maar het regent, meh) of ik kan lekker binnen blijven zitten en cake eten. Wat een moeilijke keuze. :'D

    Maar goed, nou vroeg ik me dus af of er hier op Q meer mensen zijn die wel eens iets bakken (of dat van plan zijn maar niet kunnen omdat iemand de ingrediënten net voor hun neus heeft weggestolen, hehe). Zo ja, wat maak je dan?
    En wat hebben jullie liever, wafels of cake? Om het helemaal wetenschappelijk te onderzoeken, heb ik een poll gemaakt. :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cake. Mijn zusje maakt wel wafels though.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Normaal lust ik niet zo graag cake, en door jouw post begin ik zin te krijgen in zowel wafels als cake :'D
    Dank je hoor D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oei, dat is een moeilijke keuze. Ik vind het allebei heerlijk, maar toch ga ik net als jij voor de wafels. (:
    Ik maak eigenlijk nooit iets, mijn ouders ook niet. Het bakken zit nou niet bepaald in de familie, haha.

    Wafels. :Y)
    En als ik iets bak, dan mislukt het nogal vaak. :')


    •*• Lululu •*•

    Starkey schreef:
    Normaal lust ik niet zo graag cake, en door jouw post begin ik zin te krijgen in zowel wafels als cake :'D
    Dank je hoor D:


    Graag gedaaaan. :Y)
    Meh, ik wil eigenlijk nog steeds wafels. Maar ik heb nog niets van die cake gehad, dus misschien verandert het daarna wel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik mag van mijn mama de oven niet gebruiken voor eigen doeleinde. (krul) Maar als ik het zou mogen zou ik het waarschijnlijk nog niet doen omdat het toch wel zou mislopen. Gevolg is dus dat ik zelden zelf gemaakte dingen eet, en ik weet wel dat die lekker zijn ;3

    Mijn voorkeur gaat trouwens naar wafels, je kent zo wel die dozen die jeugdbewegingen/sportclubs verkopen voor 5 euro, wel die zijn echt geweldig!


    effort never betrays you

    Wafels, denk ik. Al houd ik ook van cake.
    Ik bak een keer in het jaar wafels of cupcakes en dat is eigenlijk altijd rond nieuwjaar. Ik zorg er altijd voor dat er dan een vriendin wil helpen, want ik heb zelf een verschrikkelijke hekel aan alles wat met bakken of koken te maken heeft. Ik doe het dan ook alleen, omdat het zo lekker is. Ik heb aan het bakken een hekel.


    Take risks and conquer your fears.

    Journals schreef:
    Oei, dat is een moeilijke keuze. Ik vind het allebei heerlijk, maar toch ga ik net als jij voor de wafels. (:
    Ik maak eigenlijk nooit iets, mijn ouders ook niet. Het bakken zit nou niet bepaald in de familie, haha.


    Bij mij wel, denk ik. Mijn oma bakt altijd minstens vier verschillende taarten als de hele familie bij elkaar komt en mijn moeder bakt ook altijd zelf als we een verjaardagstaart of zo nodig hebben. :'D
    Maar dat is wel de Duitse kant van de familie. Volgens mij is het in Duitsland sowieso wat meer traditie om zelf dingen te bakken, want je kunt daar in de supermarkt tenminste ook ingrediënten vinden die niet in miniverpakkingen zitten en overdreven duur zijn. In Nederland vind je nauwelijks iets anders dan een kant en klaar mix. In dat opzicht is Duitsland echt stukken beter, haha. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Steveo schreef:
    Ik mag van mijn mama de oven niet gebruiken voor eigen doeleinde. (krul) Maar als ik het zou mogen zou ik het waarschijnlijk nog niet doen omdat het toch wel zou mislopen. Gevolg is dus dat ik zelden zelf gemaakte dingen eet, en ik weet wel dat die lekker zijn ;3

    Mijn voorkeur gaat trouwens naar wafels, je kent zo wel die dozen die jeugdbewegingen/sportclubs verkopen voor 5 euro, wel die zijn echt geweldig!


    Aww, dat is best wel zielig. :c



    Corday schreef:
    Wafels, denk ik. Al houd ik ook van cake.
    Ik bak een keer in het jaar wafels of cupcakes en dat is eigenlijk altijd rond nieuwjaar. Ik zorg er altijd voor dat er dan een vriendin wil helpen, want ik heb zelf een verschrikkelijke hekel aan alles wat met bakken of koken te maken heeft. Ik doe het dan ook alleen, omdat het zo lekker is. Ik heb aan het bakken een hekel.


    Cupcakes zijn ook lekker! :3
    Ik vind het bakken zelf meestal ook wel leuk. Het is alleen wel altijd een enorme rommel en veel opruimwerk achteraf als ik in de keuken heb gestaan, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik hou niet zo van beiden. Die harde wafeltjes vind ik dan wel weer lekker, maar ik heb veel liever een stuk Limburgse vlaai dan een plakje cake.
    Overigens bak ik nooit iets. Mijn zusje vindt dat allemaal leuk en aardig, maar ik ben al blij dat ik noedels uit een pakje kan bereiden. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hé, het topic is verplaatst. :')
    Hm, ik had er nog over nagedacht of het misschien ergens anders hoorde, maar eigenlijk gaat dit topic niet om de poll. Dat was meer een bijkomstigheid, dus leek het stamcafé me logischer. Maar oké, dit is ook prima. Bedankt, anonieme mod. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm, dat is een erg lastige keuze, maar ik denk dat ik voor de wafels ga :')
    En ik bak zelf eigenlijk vooral cupcakes en taarten, maar ik heb nog nooit zelf wafels gemaakt. Moet ik eens gaan proberen c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Wafels ftw. *O*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wafel ftw! :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Cake ftw! Met chocolade. :9~

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 15:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it