• Mijn co-auteur heeft gisteren de story voor ons verhaal aangemaakt en toen ik de voorkant wilde bekijken, merkte ik op dat het menu dat normaal rechts naast een story staat, ineens helemaal onderaan de pagina stond. Ik merk dit op mijn iPad, Macbook en zelfs op de Windows Vista die bij mijn grootouders staat. Ik gebruik Firefox en Safari, maar heb bij andere stories geen last hiervan.

    Nu is mijn vraag; hoe kan het dat het menu ineens onderaan de pagina staat? Is er misschien iets fout gegaan bij het gebruik van verschillende codes? Het stoort mij namelijk een beetje dat het menu niet op de juiste plek staat.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Kun je er anders een printscreen van maken? Dat is wat duidelijker.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Kun je er anders een printscreen van maken? Dat is wat duidelijker.


    Op dit moment kan ik geen screenshot maken, omdat ik niet weet hoe dat op deze computer moet. Als ik thuis ben, kan ik op mijn Macbook een screenshot maken.

    Edit: Laat maar. Ik heb Paint gebruikt om de printscreen te maken.


    Klik voor een grotere foto.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 21:20 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    (...)

    Op dit moment kan ik geen screenshot maken, omdat ik niet weet hoe dat op deze computer moet. Als ik thuis ben, kan ik op mijn Macbook een screenshot maken.

    Je zit op een Windows, nu? Dan moet je op Prt Sc o.i.d. drukken op je toetsenbord, links van de delete. Dan kopieert-ie 'm naar je klembord.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Is het al actief? Dit komt voor als iets inactief staat namelijk.


    Your make-up is terrible

    Bumble schreef:
    Is het al actief? Dit komt voor als iets inactief staat namelijk.


    Het staat inderdaad nog op inactief. Als mijn co-writer weer online is, zal ik vragen of ze de story even wil activeren zodat ik het kan checken. Zij heeft er namelijk geen last van, maar het irriteert me mateloos.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat heb ik opgemerkt, ik dacht dat het gewoon zo hoorde..


    Some people are art and do art at the same time

    Firefox = The nine tails



    En tja, Safari is van Apple :P
    Dat spreekt voor zich.

    Sowieso vind ik safari geen fijne browser wie vaak niet compatibel is met sites en problemen geeft.
    Net als Mac's, die moeten ook altijd lastig doen xd

    Ik gebruik altijd google chrome, daar heb ik de minste problemen mee xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Het ligt niet aan de browser, betweter Kevin.


    Your make-up is terrible

    Ryuuji schreef:
    Firefox = The nine tails



    En tja, Safari is van Apple :P
    Dat spreekt voor zich.

    Sowieso vind ik safari geen fijne browser wie vaak niet compatibel is met sites en problemen geeft.
    Net als Mac's, die moeten ook altijd lastig doen xd

    Ik gebruik altijd google chrome, daar heb ik de minste problemen mee xd


    Mijn Macbook vind ik juist fijner werken dan een andere laptop of computer. Smaken verschillen. Met Safari werk ik ook niet graag, maar op de iPad heb ik weinig keuze.
    Ik heb alles van de story overigens gekopieerd en het in een 'eigen' story gezet, zodat ik er geen co-auteur van was. Vreemd genoeg ziet alles er dan wel uit zoals het hoort. Dus aan de browser kan het niet liggen.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 22:37 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat komt omdat je co-auteur bent bij een story van iemand anders en als deze nog op inactief staat. In het begin vond ik het ook vreemd, maar je kan er dus niks aan veranderen en het ligt echt niet aan je computer of browser of wat dan ook.


    16 - 09 - '17

    Sorry hoor, ik noem alleen een mogelijkheid op :P Punt blijft dat je dit probleem wel in de code zou kunnen oplossen.
    Blijkbaar mag ik er niet meer naast zitten, maar wel grappig dat mensen er vanuit gaan dat ik altijd gelijk heb, terwijl het tegendeel eerder waar is xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Querencia schreef:
    Dat komt omdat je co-auteur bent bij een story van iemand anders en als deze nog op inactief staat. In het begin vond ik het ook vreemd, maar je kan er dus niks aan veranderen en het ligt echt niet aan je computer of browser of wat dan ook.


    Ah, dat verklaart een hoop. Dit is namelijk de eerste keer dat ik de co-auteur ben van een story, in plaats van andersom. Vandaar dat ik er niets van begreep.
    Bedankt voor jullie hulp. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."