• Dertien jaar na de grote oorlog kwam er een groep non-benders opzetten die met hun machtige wapen de wereld in hun greep kreeg. Een nieuw tijdperk van onderdrukking brak aan. De earth-, water-, air- en firebenders werden vermoorden of gevangen gezet. Langzaamaan verdween het verzet tegen de non-benders. Ze kwamen aan de macht en sindsdien is er nergens meer iets van een bender te bekennen - ten minste, dat is wat ze denken.
    Diep in de bossen, afgelegen van de mensheid is er in de laatste paar jaren een dorpje van benders ontstaan, die samen een plan smeden om de wereld te verlossen van jarenlange onderdrukking en hun eigen land op te eisen. Dagen, weken en maanden gaan voorbij, besteed aan het oefenen en het bedenken van tactieken. Ze staan op voor hun rechten en ze gaan hun vermiste familieleden, vrienden en geliefden wreken. Uiteraard lopen ze risico door de wekelijkse tocht van de non-benders, die nog altijd actief zoeken naar benders. Hierdoor zijn ze gedwongen om van plaats naar plaats te trekken en zich telkens te verstoppen of voor te doen als non-benders. Er zijn echter nog problemen tussen verschillende stammen als gevolg van de laatste oorlog, maar zodra de groep sterk genoeg is, vallen ze aan.


    REGELS
    - Minimaal 200 woorden
    - 16+ is toegestaan, maar hou het wel netjes
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Voor OOC wordt nog een praattopic aangemaakt
    - Elkaar niet buitensluiten
    - Geen perfecte personages - Mary sue's of Gary Stu's, dus
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een goede reden hebt om het later in te vullen
    - Geen bestaande karakters
    - Alleen Lizor of Occult maken een nieuw topic aan.


    ROLLEN
    Non-benders - Vrij: 2 non-benders (één mannelijk en één vrouwelijk, of twee mannen)
    Leider: Roman Sadarias Jaw - WillNotLearn
    - Scarlett Kathy Sophia-ann Woodward - Pwettyness
    - Gereserveerd voor Wherewolve
    - Drace Seorgio Nöhl - Requille
    - Kutukan Udara - Maximesa
    -
    -


    Firebenders - VOORLOPIG VOL
    Leider: Adelyn Chloe Cavett - Occult bliksemstuurder
    - Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - Lizor
    - Zuko achternaamloos - Pumbaa
    - Griffin Blake Abelli - WillNotLearn bliksemstuurder
    - Mitchell Elliott Adams - Adamlicious
    - Mori Jillian Moine - Matata
    - Beaudyn 'Beau' Céri Daneaux - Adamou


    Waterbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Thorn Enzo Rhys - Nephele
    - Aislinn Sadie Lo - Occult bloedstuurder
    - Eathelyn Avariella Mason - Lizor Healer
    - Ember Ava Rhys - Nephele
    - Ethan Elliot Lancaster - Leshley
    - Zacharias "Zach" Louis Moreno Cortez - Pwettyness bloedstuurder
    -


    Airbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Beristirahat Elang Oboku - Maximesa Soundbending
    - Ohndrea Shantelle Auracle - Jafar
    - Tashi Manik - Pabu
    - Eloise Aurora Raven - Sitara
    - Jet Fang - VladiFerr
    - Ming Shy - Quart
    -


    Earthbenders - Vrij: 1 bender (vrouwelijk of mannelijk)
    Leider:
    - June Asato - Vladiferr Zandstuurder
    - Haru Manik - Pabu
    - Dimitri Blaze Valentin - Requille
    - Hunter Jackson - ShiningLight
    - Haldor Jackson - ShiningLight
    -



    Speeltopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 13:19 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik persoonlijk zou dat een goed idee vinden. Juist omdat we dus 2 partijen zijn en de benders vluchten voor de non-benders. Als er iemand gegijzeld zou worden, zouden ze het conflict met de non-benders aanmoeten, anders rennen we enkel achter elkaar aan en zouden de helft van de personages nooit met de andere helft in contact komen. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ik persoonlijk zou dat een goed idee vinden. Juist omdat we dus 2 partijen zijn en de benders vluchten voor de non-benders. Als er iemand gegijzeld zou worden, zouden ze het conflict met de non-benders aanmoeten, anders rennen we enkel achter elkaar aan en zouden de helft van de personages nooit met de andere helft in contact komen. :'D

    Daar heb je gelijk in :')
    En omdat ze een leidster is denk ik ook niet dat ze haar 1-2-3 gaan ombrengen, omdat ze nog met haar kunnen dreigen.
    Oh, wat gaat Eris zich stom voelen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inderdaad, daar moeten we toch een oplossing voor vinden. Drace zou, als hij een bender in zijn eentje zou vinden, diegene eerst naar het kamp brengen om zijn overwinning met de anderen te delen, aangezien hij graag in de spotlight wil staan en wil dat andere mensen hem geweldig vinden. Kutukan aan de andere kant.. Zal der zonder twijfel vermoorden on the spot. Dus misschien is het een goed idee als ze niet als tag-team gaan wandelen, tenzij Roman perfect timing heeft. :Y)


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Haha. Dan hoop ik voor Eris dat Drace en Kutukan net even de andere kant op lopen, :')
    Ze hoeft nou ook weer niet dood zegmaar.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wat kennen jullie Kutukan toch goed :)

    Maar ik zat er serieus nog aan te denken om Kutukan ook gegijzeld te laten worden door de benders (weliswaar in een later stadium) gezien hij er graag alleen op uit gaat en nogal roekeloos is. Helemaal als hij net ontdekt dat hij kan luchtsturen, dat wordt zelfmoordneigingen xd

    Maar als de non-benders een gijzelaar hebben moet er ook iemand op Kutukan gaan letten ^^

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 10:49 ]


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Heb de stukjes net gelezen ^^
    Moet Eris dan nu gesnapt worden?


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik weet niet wie haar wil snappen, dus dat moeten jullie zelf maar even uitvechten :')
    Maar voor degene die het nu wil doen, ga je gang.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Roman kan hun wel tegenhouden op het moment dat ze haar willen vermoorden


    Don't be like the rest of them, darling

    Dat lijkt me wel wat, dus ga jullie gang :Y)
    Bitchfight! Bitchfight!


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    with pleasure, mwuhahaha


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Let's bitch to the death. >:'D
    Ik moet zo wel weg voor m'n training en vervolgens even wat kopen, dus ik ben wel even wat uurtjes uit het net. Misschien krijg ik nog wat uitgetypt op m'n mobiel na 1 uur, of voordat ik de stad in ga. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Initiate schreef:
    Ik twijfel. Is het leuk als de non-benders in bezit komen van een gijzelaar?

    Yeeessh


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Iemand voor Haru of Tashi?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lizor schreef:
    (...)
    Yeeessh

    Hehe.
    En iedereen was offline.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ben er weeeeer, we waren aan t eten, maar mn stukje is bijna klaar ghehe ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)